Audi Q8 dostalo nové plug-in hybridy. S výkonem až 462 koní a spotřebou do 2,8 l

Tomáš Fuk  |  13. 10. 2020 17:38

Soudě podle nulových prodejů v Německu nebyl dobrý nápad nahradit tímhle a benzínovým V8 naftové osmiválce. Ty teď jdou v dvouletých ojetinách skvěle na odbyt, zatímco tohle nikdo nechce.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  13. 10. 2020 17:44

Tak on je dost podstatný rozdíl mít skutečných 435k (na válcích to ovšem bývá kolem 470) s osmilitrovou průměrnou spotřebou, nebo syntetických 460, podstatně horší zrychlení a 13l spotřebu po vybití baterek. O 16l/100km s benzínovou V8 ani nemluvě.

Odpovědět  |   | 
Henry  |  13. 10. 2020 18:49

A já tvrdím, že to není velký rozdíl. Za 100tis km a to s tím většina majitelů v životě nedá, činí rozdíl na palivu 150tis kč. Auto za 3mil, prodávat se bude velmi hrubě za polovinu, pojistka za 3 roky 240tis, dvě návštevy servisu 40tis. Takže palivo prodražuje celkové náklady vozu o necelých 9%.

Ano, je to ten důvod, ale je to stejně prdlé, jako pálit benzín skrz celé okresní město, protože v Lidlu je sleva 2kč na yogurt.

Lidé si mají kupovat to co se jim líbí co jim sedne a neřešit detaily.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  13. 10. 2020 21:37

Vůbec nechápete, že to není o nákladech, hloupé...

Odpovědět  |   | 

a není to tím, že se to začíná teprv prodávat.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  13. 10. 2020 21:40

Q7 TFSIe se prodává půl roku, teda neprodává. SQ7/8 V8TFSI od června, objednávky na naprostém minimu. Neberou to ani zákazníci, ani dealeři. Po zbývajících naftových SQ se jen zaprášilo.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  13. 10. 2020 18:48

Q8 plugin se zacalo prodavat tusum ve stredu, takze cekat ze bude jiz nekde ve statistikach kolik se jich prodalo je hodni dementni predstava ve statistikach ty auta budou nasledujici mesic potom co si to zakaznici zaregistruji

o tom ze by se to neprodavalo bych se fakt nebal, o konkurencni Pluginy teto kategorie je sakra velkej zajem

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  13. 10. 2020 21:44

Totéž v Q7 je na trhu půl roku

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  13. 10. 2020 23:14

Konkurence nemá alternativu v podobě úspěšného e-tronu. BMW pouze X5 45e, Mercedes sice ano, ale prodeje jsou proti e-tronu chabé.

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  13. 10. 2020 18:49

Nepište bludy ani do nadpisů auto co má 2,5 tuny nikdy nebude jezdit za 2,5 l tomu může uvěřit jen zelený mozek z Bruselu

Odpovědět  |   | 

jaký bludy? Vezmi si že Q8 se vozí děcka do školy a do kroužků a za týden ujede 50km a nabíjí se to každý týden. Přečti si pozorně článek, že se jedná o plug in a ta spotřeba je 2,5L jen díky, že mamina pojede jednou po dálnici 137km/hod.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  13. 10. 2020 21:41

bude, prvních 45km, cokoli nad to za 13

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  13. 10. 2020 18:49

Nepište bludy ani do nadpisů auto co má 2,5 tuny nikdy nebude jezdit za 2,5 l tomu může uvěřit jen zelený mozek z Bruselu

Odpovědět  |   | 
:-)  |  13. 10. 2020 19:43

Genitální auto. V metle, na hlínách, je to sen nás, druholigových čutálistů...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 10. 2020 20:40

Nepište bludy ani do nadpisů auto co má 2,5 tuny nikdy nebude jezdit za 2,5 l tomu může uvěřit jen zelený mozek z Bruselu..

Odpovědět  |   | 
:-)  |  13. 10. 2020 21:27

WLTP, slyšel vo tom Hozíku? Wé-eL-Té-Pé, rozumíš? Wé-eL-Té-Pé!

A pro tebe speciálně: UTFG

Odpovědět  |   | 
Max  |  13. 10. 2020 23:56

Papirove vykonu spousta... ale moc to dle ty akcelerace nejede. 460k musi umet na 100 pod 5s

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 10. 2020 06:56

Tohle auto je skutečně dva v jednom. Buď je to dva a půl tunové poskakovadlo po městě co jezdí na uhlí a na dovču to je pumpařův sen. Však taky stojí jak V6 TDI a k tomu ID 3

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  14. 10. 2020 08:33

JJ, a přesně z toho důvodu jsou prodeje tristní, navíc to z jedné strany kanibalizuje e-tron a z druhé SQ7 a SQ8 V8TDI Jahreswagen. Uvidíme, jak dlouho soudruhům z NDR potrvá, než do Evropy opět vrátí (už potřetí za 4 roky) naftový V8, který nemá problém ani s Euro 6d a nebude ho už vůbec mít s Euro 7....

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  14. 10. 2020 08:42

Hele, ixko nestraš, my 2YO SQ7 půjde co nevidět na trh a znovuobnovení výroby mi pokazí cenu mladé ojetiny. Jako potom klidně, to jo.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  14. 10. 2020 18:10

už máš novou SQ?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  14. 10. 2020 18:46

jj, už tři týdny jezdí

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  14. 10. 2020 18:10

Ty už máš novou SQ?

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 10. 2020 09:53

Spotřeba skutečná 3 litry benzínu + 5 kg uhlí + 0,000001 g uranu

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  14. 10. 2020 10:56

Jste troškař a nevychází vám to energeticky, toho uhlí bude kolem 30kg

Odpovědět  |   | 

Co furt máte s tím uhlím, já mám přes ulici bioplynovou elektrárnu, proti proudu vodní elektrárnu, za zahradou solární elektrárnu, kámoš má větrnou elektrárnu a zkoumám kdeje nejblíže ta uhelná?

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  14. 10. 2020 17:33

to sice máte krásné okolí a díky bioplynce i famózní vzdoušek, ale distributor vám domů dodává elektřinu z uhlí, na ty kolem vás jen připlácíte k ceně toho uhlí.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

dnes | Vladimír Kadera
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord