Audi Q8 dostalo nové plug-in hybridy. S výkonem až 462 koní a spotřebou do 2,8 l

27 komentářů

Kankunen
14. října • 6:56

Tohle auto je skutečně dva v jednom. Buď je to dva a půl tunové poskakovadlo po městě co jezdí na uhlí a na dovču to je pumpařův sen. Však taky stojí jak V6 TDI a k tomu ID 3

x12345678
14. října • 8:33

JJ, a přesně z toho důvodu jsou prodeje tristní, navíc to z jedné strany kanibalizuje e-tron a z druhé SQ7 a SQ8 V8TDI Jahreswagen. Uvidíme, jak dlouho soudruhům z NDR potrvá, než do Evropy opět vrátí (už potřetí za 4 roky) naftový V8, který nemá problém ani s Euro 6d a nebude ho už vůbec mít s Euro 7....

Kankunen
14. října • 9:53

Spotřeba skutečná 3 litry benzínu + 5 kg uhlí + 0,000001 g uranu

x12345678
14. října • 10:56

Jste troškař a nevychází vám to energeticky, toho uhlí bude kolem 30kg

petr r. (petrumr)
14. října • 15:58

Co furt máte s tím uhlím, já mám přes ulici bioplynovou elektrárnu, proti proudu vodní elektrárnu, za zahradou solární elektrárnu, kámoš má větrnou elektrárnu a zkoumám kdeje nejblíže ta uhelná?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
x12345678
14. října • 17:33

to sice máte krásné okolí a díky bioplynce i famózní vzdoušek, ale distributor vám domů dodává elektřinu z uhlí, na ty kolem vás jen připlácíte k ceně toho uhlí.

jogurt
14. října • 8:42

Hele, ixko nestraš, my 2YO SQ7 půjde co nevidět na trh a znovuobnovení výroby mi pokazí cenu mladé ojetiny. Jako potom klidně, to jo.B-]

x12345678
14. října • 18:10

Ty už máš novou SQ?;-)

x12345678
14. října • 18:10

už máš novou SQ?;-)

jogurt
14. října • 18:46

jj, už tři týdny jezdí :-D

Max
13. října • 23:56

Papirove vykonu spousta... ale moc to dle ty akcelerace nejede. 460k musi umet na 100 pod 5s

Jan
13. října • 20:40

Nepište bludy ani do nadpisů auto co má 2,5 tuny nikdy nebude jezdit za 2,5 l tomu může uvěřit jen zelený mozek z Bruselu..

:-)
13. října • 21:27

WLTP, slyšel vo tom Hozíku? Wé-eL-Té-Pé, rozumíš? Wé-eL-Té-Pé!A pro tebe speciálně: UTFG

:-)
13. října • 19:43

Genitální auto. V metle, na hlínách, je to sen nás, druholigových čutálistů...

Optimista
13. října • 18:49

Nepište bludy ani do nadpisů auto co má 2,5 tuny nikdy nebude jezdit za 2,5 l tomu může uvěřit jen zelený mozek z Bruselu :-P

Optimista
13. října • 18:49

Nepište bludy ani do nadpisů auto co má 2,5 tuny nikdy nebude jezdit za 2,5 l tomu může uvěřit jen zelený mozek z Bruselu :-P

x12345678
13. října • 21:41

bude, prvních 45km, cokoli nad to za 13

petr r. (petrumr)
13. října • 19:25

jaký bludy? Vezmi si že Q8 se vozí děcka do školy a do kroužků a za týden ujede 50km a nabíjí se to každý týden. Přečti si pozorně článek, že se jedná o plug in a ta spotřeba je 2,5L jen díky, že mamina pojede jednou po dálnici 137km/hod.

Tomáš Fuk
13. října • 17:38

Soudě podle nulových prodejů v Německu nebyl dobrý nápad nahradit tímhle a benzínovým V8 naftové osmiválce. Ty teď jdou v dvouletých ojetinách skvěle na odbyt, zatímco tohle nikdo nechce.

iPace
13. října • 18:48

Q8 plugin se zacalo prodavat tusum ve stredu, takze cekat ze bude jiz nekde ve statistikach kolik se jich prodalo je hodni dementni predstava :-D ve statistikach ty auta budou nasledujici mesic potom co si to zakaznici zaregistruji ;-) o tom ze by se to neprodavalo bych se fakt nebal, o konkurencni Pluginy teto kategorie je sakra velkej zajem ;-)

jogurt
13. října • 23:14

Konkurence nemá alternativu v podobě úspěšného e-tronu. BMW pouze X5 45e, Mercedes sice ano, ale prodeje jsou proti e-tronu chabé.

x12345678
13. října • 21:44

Totéž v Q7 je na trhu půl roku

petr r. (petrumr)
13. října • 18:21

a není to tím, že se to začíná teprv prodávat.

x12345678
13. října • 21:40

Q7 TFSIe se prodává půl roku, teda neprodává. SQ7/8 V8TFSI od června, objednávky na naprostém minimu. Neberou to ani zákazníci, ani dealeři. Po zbývajících naftových SQ se jen zaprášilo.

x12345678
13. října • 17:44

Tak on je dost podstatný rozdíl mít skutečných 435k (na válcích to ovšem bývá kolem 470) s osmilitrovou průměrnou spotřebou, nebo syntetických 460, podstatně horší zrychlení a 13l spotřebu po vybití baterek. O 16l/100km s benzínovou V8 ani nemluvě.

Henry
13. října • 18:49

A já tvrdím, že to není velký rozdíl. Za 100tis km a to s tím většina majitelů v životě nedá, činí rozdíl na palivu 150tis kč. Auto za 3mil, prodávat se bude velmi hrubě za polovinu, pojistka za 3 roky 240tis, dvě návštevy servisu 40tis. Takže palivo prodražuje celkové náklady vozu o necelých 9%.Ano, je to ten důvod, ale je to stejně prdlé, jako pálit benzín skrz celé okresní město, protože v Lidlu je sleva 2kč na yogurt.Lidé si mají kupovat to co se jim líbí co jim sedne a neřešit detaily.

Tomáš Fuk
13. října • 21:37

Vůbec nechápete, že to není o nákladech, hloupé...

Doporučujeme

Články odjinud