Tohle auto je skutečně dva v jednom. Buď je to dva a půl tunové poskakovadlo po městě co jezdí na uhlí a na dovču to je pumpařův sen. Však taky stojí jak V6 TDI a k tomu ID 3
JJ, a přesně z toho důvodu jsou prodeje tristní, navíc to z jedné strany kanibalizuje e-tron a z druhé SQ7 a SQ8 V8TDI Jahreswagen. Uvidíme, jak dlouho soudruhům z NDR potrvá, než do Evropy opět vrátí (už potřetí za 4 roky) naftový V8, který nemá problém ani s Euro 6d a nebude ho už vůbec mít s Euro 7....
Spotřeba skutečná 3 litry benzínu + 5 kg uhlí + 0,000001 g uranu
Jste troškař a nevychází vám to energeticky, toho uhlí bude kolem 30kg
Co furt máte s tím uhlím, já mám přes ulici bioplynovou elektrárnu, proti proudu vodní elektrárnu, za zahradou solární elektrárnu, kámoš má větrnou elektrárnu a zkoumám kdeje nejblíže ta uhelná?
to sice máte krásné okolí a díky bioplynce i famózní vzdoušek, ale distributor vám domů dodává elektřinu z uhlí, na ty kolem vás jen připlácíte k ceně toho uhlí.
Hele, ixko nestraš, my 2YO SQ7 půjde co nevidět na trh a znovuobnovení výroby mi pokazí cenu mladé ojetiny. Jako potom klidně, to jo.B-]
Ty už máš novou SQ?;-)
už máš novou SQ?;-)
jj, už tři týdny jezdí :-D
Papirove vykonu spousta... ale moc to dle ty akcelerace nejede. 460k musi umet na 100 pod 5s
Nepište bludy ani do nadpisů auto co má 2,5 tuny nikdy nebude jezdit za 2,5 l tomu může uvěřit jen zelený mozek z Bruselu..
WLTP, slyšel vo tom Hozíku? Wé-eL-Té-Pé, rozumíš? Wé-eL-Té-Pé!A pro tebe speciálně: UTFG
Genitální auto. V metle, na hlínách, je to sen nás, druholigových čutálistů...
Nepište bludy ani do nadpisů auto co má 2,5 tuny nikdy nebude jezdit za 2,5 l tomu může uvěřit jen zelený mozek z Bruselu :-P
bude, prvních 45km, cokoli nad to za 13
jaký bludy? Vezmi si že Q8 se vozí děcka do školy a do kroužků a za týden ujede 50km a nabíjí se to každý týden. Přečti si pozorně článek, že se jedná o plug in a ta spotřeba je 2,5L jen díky, že mamina pojede jednou po dálnici 137km/hod.
Soudě podle nulových prodejů v Německu nebyl dobrý nápad nahradit tímhle a benzínovým V8 naftové osmiválce. Ty teď jdou v dvouletých ojetinách skvěle na odbyt, zatímco tohle nikdo nechce.
Q8 plugin se zacalo prodavat tusum ve stredu, takze cekat ze bude jiz nekde ve statistikach kolik se jich prodalo je hodni dementni predstava :-D ve statistikach ty auta budou nasledujici mesic potom co si to zakaznici zaregistruji ;-) o tom ze by se to neprodavalo bych se fakt nebal, o konkurencni Pluginy teto kategorie je sakra velkej zajem ;-)
Konkurence nemá alternativu v podobě úspěšného e-tronu. BMW pouze X5 45e, Mercedes sice ano, ale prodeje jsou proti e-tronu chabé.
Totéž v Q7 je na trhu půl roku
a není to tím, že se to začíná teprv prodávat.
Q7 TFSIe se prodává půl roku, teda neprodává. SQ7/8 V8TFSI od června, objednávky na naprostém minimu. Neberou to ani zákazníci, ani dealeři. Po zbývajících naftových SQ se jen zaprášilo.
Tak on je dost podstatný rozdíl mít skutečných 435k (na válcích to ovšem bývá kolem 470) s osmilitrovou průměrnou spotřebou, nebo syntetických 460, podstatně horší zrychlení a 13l spotřebu po vybití baterek. O 16l/100km s benzínovou V8 ani nemluvě.
A já tvrdím, že to není velký rozdíl. Za 100tis km a to s tím většina majitelů v životě nedá, činí rozdíl na palivu 150tis kč. Auto za 3mil, prodávat se bude velmi hrubě za polovinu, pojistka za 3 roky 240tis, dvě návštevy servisu 40tis. Takže palivo prodražuje celkové náklady vozu o necelých 9%.Ano, je to ten důvod, ale je to stejně prdlé, jako pálit benzín skrz celé okresní město, protože v Lidlu je sleva 2kč na yogurt.Lidé si mají kupovat to co se jim líbí co jim sedne a neřešit detaily.
Vůbec nechápete, že to není o nákladech, hloupé...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.