Audi Q8 dorazilo na český trh. S jediným motorem a cenou pod dva miliony

23 komentářů

E15
18. července • 18:27

tak ty falešný zaslepený fejkový výfuky, to je fakt pecka. Jako autíčko z pouti. Jsem zvědavý, jestli to budou lepit i na elektromobily, nevidím důvod proč ne :-D.
Blamáž na entou, všichni na to poukazují, všichni se tomu smějí a oni si s tím nedají pokoj a nedají. Mimochodem pro někoho je to i důvod, proč si takové tuzingové auto prostě nekoupit...

Anti-automat
17. července • 18:50

Zakladny motor je urcite viac ako dostatocny, ale preco ten zbytocne agresivny dizajn? Mam za to ze auta maju byt na to aby Nas niekam odviezli. Nie na to, aby vzbudzovali des ze prave teraz Vas dve tony bordelu prevalcuju. Preco je to tak? Preco agresivita tvarov je dizajnersky stupajucim trendom? Co sa deje? :-/

X1
18. července • 8:20

Nic se neděje bylo to tak vždy, proč myslíš, že si odjakživa mocní dávali do znaků, erbů, na vlajky nebo do jiných symbolů lva, orla, jestřába nebo další zvířata působící dynamicky, rychle, nepřemožitelně či chceš-li agresivně a ne králíka, slepici nebo polní myš?

bzzz
18. července • 8:55

Protoze to byli casto hlupaci a chteli udelat dojem na jine hlupaky a prostacky?

Krabat
17. července • 21:35

Protože design je hlavně o emocích. Některé automobilky chtějí, aby jejich auta vzbuzovala respekt. A podvědomě má člověk respekt třeba z nebezpečných zvířat. Proto ty podmračené světlomety připomínající oči dravce. Nebo boční linie napodobující svaly. Současně jsou nová auta stále pocitově mohutnější, aby zdůraznila svou sílu a bezpečnost. Je na to celá studie. :-) Prostě v legračních malých autech nikdo moc jezdit nechce. :-D Asi to něco vypovídá o nás o lidech, když se tento styl v posledních letech tak prosazuje.

bzzz
18. července • 8:54

Ja chci maly legracni Yaris GRMN ;-)

mijunior
17. července • 13:37

Kolik se připlácí za tu oranžovou, nebo bude zase v nabídce obligátních padesát odstínů šedi?

jogurt
17. července • 18:32

oranžová je v základním ceníku, příplatek 1050€

Jan Taraba
17. července • 18:38

Jedna modrozelená, jedna oranžová, jedna v barvě výkalu, zbytek padesát odstínů šedi.

Aladin
17. července • 13:57

U Audi si můžeš nechat namíchat jakoukoliv barvu a odstín co jen existuje, ale za levno to skutečně není.

zajem-C
17. července • 15:19

vypada to, ze se vyznas - netusis, proc nejde u A6 avant ani v nemeckem konfiguratoru vybrat barva arablau, resp. audi exclusive (chci tu arablau, ktera je bezne k dostani na A7)? diky!

George
17. července • 20:04

Ahoj,barva Arablau Kristalleffekt je stejně jako u A7 v programu Audi Exclusive.Bude samozřejmě i pro novou A6 Avant.U nás ani v Německu ještě není zaceněná.Ale počítej cca.100k

mijunior
17. července • 18:32

Viděl bych to na náběh nověho modelu. Stopro se služba exclusive bude týkat i A6.

jogurt
17. července • 18:33

od listopadu bude individual zase u všech modelů

Aladin
17. července • 17:58

To jen vypadá, bohužel nevím. Na Audi je tu stealth01, ten by něco mohl vědět. Dřív nebo později se objeví.

jogurt
17. července • 18:31

Momentálně má Audi zamotanou hlavu novými homologacemi a moc toho nevyrábí. Takže je omezený výběr motorů, modelů a silně potlačená možnost individual výbav, především barev. A bude to tak do listopadu. Ostatně BMW je na tom podobně.

silan
17. července • 10:49

SUV stvořené k přejezdu obrubníků u Tesca.:-D

Mates5
17. července • 12:33

Zas pokud to prijmes jako cross over, tak to nevypada spatne. Obavam se, ze ani na opakovany prejezd obrubniku to moc neni. Ale vzhledove je to docela hezke, dominantni, silne, krasne, pohodlne, jako rodinne auto pro dnesni dobu si to predstavit umim velice dobre B-]

jogurt
17. července • 18:28

no may be, jen proč to proboha stojí o 15000€ víc než daleko smysluplnější Q7?

Krabat
18. července • 13:42

Mně se třeba Q8 líbí mnohem víc než Q7. Sice pro mé potřeby už je to moc velké auto, ale Q7 je krabice. Q8 má aspoň trochu sportovní šmrnc. Nepopírám, že Q7 je výborné auto, ale na cestách mě nikdy nezaujme.

Jan Taraba
18. července • 15:22

Ale jo, vo tom žádná. Motto je proč je menší auto, postavené na identickém základu (Q7), se stejnou technikou, o absurdních 15000€ dražší, než jeho větší a praktičtější sourozenec, proti němuž nenabízí vůbec nic navíc. A nabízí se odpověď, že je to právě proto, že omylem zvolili označení Q8 místo logičtějšího Q6.

Jan Taraba
17. července • 18:36

No protože se soudruzi sekli a nedopatřením to místo Q6 nazvali Q8, tak to holt musí být dražší.

Marek71
17. července • 12:09

Jako ostatně všechna SUV, ne? SUV je sportovně užitkový automobil a ne "tereňák", je to auto primárně určené na silnici s bonusem trochu vyššího podvozku. Ostatně, menší SUV se často ani nedělají jako AWD a když se i dělají, tak zákazníci stejně dají přednost pohonu na jednu nápravu.

Doporučujeme

Články odjinud