Audi Q8 dorazilo na český trh. S jediným motorem a cenou pod dva miliony

silan  |  17. 07. 2018 10:49

SUV stvořené k přejezdu obrubníků u Tesca.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  17. 07. 2018 12:09

Jako ostatně všechna SUV, ne? SUV je sportovně užitkový automobil a ne "tereňák", je to auto primárně určené na silnici s bonusem trochu vyššího podvozku. Ostatně, menší SUV se často ani nedělají jako AWD a když se i dělají, tak zákazníci stejně dají přednost pohonu na jednu nápravu.

Odpovědět  |   | 
Mates5  |  17. 07. 2018 12:33

Zas pokud to prijmes jako cross over, tak to nevypada spatne. Obavam se, ze ani na opakovany prejezd obrubniku to moc neni. Ale vzhledove je to docela hezke, dominantni, silne, krasne, pohodlne, jako rodinne auto pro dnesni dobu si to predstavit umim velice dobre

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  17. 07. 2018 18:28

no may be, jen proč to proboha stojí o 15000€ víc než daleko smysluplnější Q7?

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  17. 07. 2018 18:36

No protože se soudruzi sekli a nedopatřením to místo Q6 nazvali Q8, tak to holt musí být dražší.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  18. 07. 2018 13:42

Mně se třeba Q8 líbí mnohem víc než Q7. Sice pro mé potřeby už je to moc velké auto, ale Q7 je krabice. Q8 má aspoň trochu sportovní šmrnc. Nepopírám, že Q7 je výborné auto, ale na cestách mě nikdy nezaujme.

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  18. 07. 2018 15:22

Ale jo, vo tom žádná. Motto je proč je menší auto, postavené na identickém základu (Q7), se stejnou technikou, o absurdních 15000€ dražší, než jeho větší a praktičtější sourozenec, proti němuž nenabízí vůbec nic navíc. A nabízí se odpověď, že je to právě proto, že omylem zvolili označení Q8 místo logičtějšího Q6.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  17. 07. 2018 13:37

Kolik se připlácí za tu oranžovou, nebo bude zase v nabídce obligátních padesát odstínů šedi?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  17. 07. 2018 13:57

U Audi si můžeš nechat namíchat jakoukoliv barvu a odstín co jen existuje, ale za levno to skutečně není.

Odpovědět  |   | 
zajem-C  |  17. 07. 2018 15:19

vypada to, ze se vyznas - netusis, proc nejde u A6 avant ani v nemeckem konfiguratoru vybrat barva arablau, resp. audi exclusive (chci tu arablau, ktera je bezne k dostani na A7)? diky!

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  17. 07. 2018 17:58

To jen vypadá, bohužel nevím. Na Audi je tu stealth01, ten by něco mohl vědět. Dřív nebo později se objeví.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  17. 07. 2018 18:31

Momentálně má Audi zamotanou hlavu novými homologacemi a moc toho nevyrábí. Takže je omezený výběr motorů, modelů a silně potlačená možnost individual výbav, především barev. A bude to tak do listopadu. Ostatně BMW je na tom podobně.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  17. 07. 2018 18:32

Viděl bych to na náběh nověho modelu. Stopro se služba exclusive bude týkat i A6.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  17. 07. 2018 18:33

od listopadu bude individual zase u všech modelů

Odpovědět  |   | 
George  |  17. 07. 2018 20:04

Ahoj,barva Arablau Kristalleffekt je stejně jako u A7 v programu Audi Exclusive.Bude samozřejmě i pro novou A6 Avant.U nás ani v Německu ještě není zaceněná.Ale počítej cca.100k

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  17. 07. 2018 18:32

oranžová je v základním ceníku, příplatek 1050€

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  17. 07. 2018 18:38

Jedna modrozelená, jedna oranžová, jedna v barvě výkalu, zbytek padesát odstínů šedi.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  17. 07. 2018 18:50

Zakladny motor je urcite viac ako dostatocny, ale preco ten zbytocne agresivny dizajn? Mam za to ze auta maju byt na to aby Nas niekam odviezli. Nie na to, aby vzbudzovali des ze prave teraz Vas dve tony bordelu prevalcuju. Preco je to tak? Preco agresivita tvarov je dizajnersky stupajucim trendom? Co sa deje?

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  17. 07. 2018 21:35

Protože design je hlavně o emocích. Některé automobilky chtějí, aby jejich auta vzbuzovala respekt. A podvědomě má člověk respekt třeba z nebezpečných zvířat. Proto ty podmračené světlomety připomínající oči dravce. Nebo boční linie napodobující svaly. Současně jsou nová auta stále pocitově mohutnější, aby zdůraznila svou sílu a bezpečnost. Je na to celá studie. Prostě v legračních malých autech nikdo moc jezdit nechce. Asi to něco vypovídá o nás o lidech, když se tento styl v posledních letech tak prosazuje.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 07. 2018 08:54

Ja chci maly legracni Yaris GRMN

Odpovědět  |   | 
X1  |  18. 07. 2018 08:20

Nic se neděje bylo to tak vždy, proč myslíš, že si odjakživa mocní dávali do znaků, erbů, na vlajky nebo do jiných symbolů lva, orla, jestřába nebo další zvířata působící dynamicky, rychle, nepřemožitelně či chceš-li agresivně a ne králíka, slepici nebo polní myš?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 07. 2018 08:55

Protoze to byli casto hlupaci a chteli udelat dojem na jine hlupaky a prostacky?

Odpovědět  |   | 
E15  |  18. 07. 2018 18:27

tak ty falešný zaslepený fejkový výfuky, to je fakt pecka. Jako autíčko z pouti. Jsem zvědavý, jestli to budou lepit i na elektromobily, nevidím důvod proč ne .
Blamáž na entou, všichni na to poukazují, všichni se tomu smějí a oni si s tím nedají pokoj a nedají. Mimochodem pro někoho je to i důvod, proč si takové tuzingové auto prostě nekoupit...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A