Audi Q8 dorazilo na český trh. S jediným motorem a cenou pod dva miliony

Čtyři kruhy už českým zákazníkům nabízí své vrcholné SUV.

Audi Q8 je stylovější variantou pro Q7. Hovoří se o něm jako o konkurentovi pro BMW X6, které se také v brzké době chystá v nové generaci. V případě Q8 bude v prvních měsících k dispozici jen jediná varianta pohonné jednotky.

Pod označením 50 TDI se skrývá třílitrový vznětový šestiválec s výkonem 210 kilowattů. Produkuje maximální točivý moment 600 Nm a velké SUV dokáže díky němu zrychlit z místa na 100 km/h za 6,3 sekundy. Nejvyšší rychlost pak činí 232 km/h.

Audi A6 Avant už má české ceny. Zatím nabídne jen motory TDI

Audi A6 Avant už má české ceny. Zatím nabídne jen motory TDI

Kompletní ceník zatím k dispozici není, avšak víme, že základní cena je stanovena na 1.945.900 korun. V rámci sériové výbavy majitel dostane adaptivní tlumiče, 19palcová kola, světla LED, navigaci i dvouzónovou automatickou klimatizaci. Jak je již zvykem, jediný výbavový stupeň lze libovolně rozšiřovat. Výběr usnadní dva zvýhodněné pakety - Gravity a Technology. Paket Gravity mimo jiné zahrnuje navigaci MMI Plus s Audi Virtual Cockpitem a čtyřzónovou komfortní klimatizaci, které doplňují další položky.

Paket Technology obsahuje HD Matrix LED světlomety, LED zadní světla s dynamickými ukazateli změny směru, dynamické natáčení kol zadní nápravy, adaptivní pneumatický podvozek, servomechanické dovírání dveří a asistenční paket Tour.

Audi zmodernizovalo sedan a kombi A4. Designem mohou být blíž k RS

Audi zmodernizovalo sedan a kombi A4. Designem mohou být blíž k RS

Příjem objednávek novinky, sjíždějící z montážní linky závodu
Bratislava, v České republice startuje od 23. července, kdy bude již k dispozici kompletní konfigurace. První vozy dorazí k prodejcům v srpnu.
 
Další motorizace budou následovat. Slabší provedení stejného dieselu ponese obchodní název 45 TDI a nabídne 231 koní, zatímco jediná zážehová verze 55 TFSI dostane přeplňovanou třílitrovou V6 s výkonem 340 koní. Sílu všech pohonných jednotek bude standardně zpracovávat osmistupňová automatická převodovka ve spojení s permanentním pohonem všech kol quattro.
Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků