Audi Q8 dorazilo na český trh. S jediným motorem a cenou pod dva miliony

Čtyři kruhy už českým zákazníkům nabízí své vrcholné SUV.

Audi Q8 je stylovější variantou pro Q7. Hovoří se o něm jako o konkurentovi pro BMW X6, které se také v brzké době chystá v nové generaci. V případě Q8 bude v prvních měsících k dispozici jen jediná varianta pohonné jednotky.

Pod označením 50 TDI se skrývá třílitrový vznětový šestiválec s výkonem 210 kilowattů. Produkuje maximální točivý moment 600 Nm a velké SUV dokáže díky němu zrychlit z místa na 100 km/h za 6,3 sekundy. Nejvyšší rychlost pak činí 232 km/h.

Audi A6 Avant už má české ceny. Zatím nabídne jen motory TDI

Audi A6 Avant už má české ceny. Zatím nabídne jen motory TDI

Kompletní ceník zatím k dispozici není, avšak víme, že základní cena je stanovena na 1.945.900 korun. V rámci sériové výbavy majitel dostane adaptivní tlumiče, 19palcová kola, světla LED, navigaci i dvouzónovou automatickou klimatizaci. Jak je již zvykem, jediný výbavový stupeň lze libovolně rozšiřovat. Výběr usnadní dva zvýhodněné pakety - Gravity a Technology. Paket Gravity mimo jiné zahrnuje navigaci MMI Plus s Audi Virtual Cockpitem a čtyřzónovou komfortní klimatizaci, které doplňují další položky.

Paket Technology obsahuje HD Matrix LED světlomety, LED zadní světla s dynamickými ukazateli změny směru, dynamické natáčení kol zadní nápravy, adaptivní pneumatický podvozek, servomechanické dovírání dveří a asistenční paket Tour.

Audi zmodernizovalo sedan a kombi A4. Designem mohou být blíž k RS

Audi zmodernizovalo sedan a kombi A4. Designem mohou být blíž k RS

Příjem objednávek novinky, sjíždějící z montážní linky závodu
Bratislava, v České republice startuje od 23. července, kdy bude již k dispozici kompletní konfigurace. První vozy dorazí k prodejcům v srpnu.
 
Další motorizace budou následovat. Slabší provedení stejného dieselu ponese obchodní název 45 TDI a nabídne 231 koní, zatímco jediná zážehová verze 55 TFSI dostane přeplňovanou třílitrovou V6 s výkonem 340 koní. Sílu všech pohonných jednotek bude standardně zpracovávat osmistupňová automatická převodovka ve spojení s permanentním pohonem všech kol quattro.
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků