Audi Q8 dorazilo na český trh. S jediným motorem a cenou pod dva miliony

Čtyři kruhy už českým zákazníkům nabízí své vrcholné SUV.

Audi Q8 je stylovější variantou pro Q7. Hovoří se o něm jako o konkurentovi pro BMW X6, které se také v brzké době chystá v nové generaci. V případě Q8 bude v prvních měsících k dispozici jen jediná varianta pohonné jednotky.

Pod označením 50 TDI se skrývá třílitrový vznětový šestiválec s výkonem 210 kilowattů. Produkuje maximální točivý moment 600 Nm a velké SUV dokáže díky němu zrychlit z místa na 100 km/h za 6,3 sekundy. Nejvyšší rychlost pak činí 232 km/h.

Audi A6 Avant už má české ceny. Zatím nabídne jen motory TDI

Audi A6 Avant už má české ceny. Zatím nabídne jen motory TDI

Kompletní ceník zatím k dispozici není, avšak víme, že základní cena je stanovena na 1.945.900 korun. V rámci sériové výbavy majitel dostane adaptivní tlumiče, 19palcová kola, světla LED, navigaci i dvouzónovou automatickou klimatizaci. Jak je již zvykem, jediný výbavový stupeň lze libovolně rozšiřovat. Výběr usnadní dva zvýhodněné pakety - Gravity a Technology. Paket Gravity mimo jiné zahrnuje navigaci MMI Plus s Audi Virtual Cockpitem a čtyřzónovou komfortní klimatizaci, které doplňují další položky.

Paket Technology obsahuje HD Matrix LED světlomety, LED zadní světla s dynamickými ukazateli změny směru, dynamické natáčení kol zadní nápravy, adaptivní pneumatický podvozek, servomechanické dovírání dveří a asistenční paket Tour.

Audi zmodernizovalo sedan a kombi A4. Designem mohou být blíž k RS

Audi zmodernizovalo sedan a kombi A4. Designem mohou být blíž k RS

Příjem objednávek novinky, sjíždějící z montážní linky závodu
Bratislava, v České republice startuje od 23. července, kdy bude již k dispozici kompletní konfigurace. První vozy dorazí k prodejcům v srpnu.
 
Další motorizace budou následovat. Slabší provedení stejného dieselu ponese obchodní název 45 TDI a nabídne 231 koní, zatímco jediná zážehová verze 55 TFSI dostane přeplňovanou třílitrovou V6 s výkonem 340 koní. Sílu všech pohonných jednotek bude standardně zpracovávat osmistupňová automatická převodovka ve spojení s permanentním pohonem všech kol quattro.
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků