Nova Q8 je jedno z nejkrásnějších vozu dneska. Výkřik závistivých pomatenců na zdejším diskusním fóru s tím neudělali nic a jsou spíše úsměvné. Všechny kvóty u nás jsou beznadějně vyprodány a v Německu Audi opět ovládla trh. Marc Lichte je v asi nejtalentovanější designér současnosti a zcela zaslouženě. To jsou fakta. A teď o tom jak je hezky Hujaja Tusón a ze je to nejlepší auto na světě. 😂
No to je vas nazor, ze je to jeden z nekrasnejsich vozu dneska. Me treba se SUV vubec nelibi, proste vysoke hranate krabice, co je na tom krasneho.To takova Mazda mx5, Porsche 911, BMW i8 nebo Aston Martin, to jsou auta, ktera se mi esteticky libi... :-)
Pardon... 911 je me vysněné auto, tady naprosto souhlasím.
Auto co jste vyjmenoval nejsou vůbec špatná, ale mne se nelíbí. Audi preferuji pro čistotu a nadčasovost a perfektní sladění detailu. Každému podle vkusu, ale nova Q8 je jedním slovem nádherná. Stejne jako nova A7. Proste vypiplane a nadčasové. Přesně jak ma Audi být.
Pan Lichte zatím nic osobitého nepředvedl. Ještě se bude muset hodně snažit.
Nova A7? Nova Q8? Sakra to jsou krásné vozy... co by sakra měl ještě předvést clovece. 😃😃😃
Jen takove me udiveni ... takze ted ma Audi benzinovy 2.9 a 3.0 taky?Ja jsem to bral jakoze ted misto 3.0 prijde 2.9, ale to by asi byla asi cela ta vyroba zbytecne jednoducha :-)
Jsou to konstrukčně shodné motory, jen u vyšších výkonů je snížený nepatrně zdvih (o 3mm), takže objem klesl na 2.9 a každá řada válců má své turbo.
Neco takoveho jsem ocekaval. Dava to smysl, zmena zdvihu ma dopad na reakce motoru, takze asi pro ty RS chteji neco ostrejiho. Kdyz se jim to financne vyplati... :-)
Tuhle tu stálo a zaskočilo mě, jak levně to auto v reálu vypadá. Přitom by to bylo celé celkem OK (na rozdíl od hrůz ala X6 a MB X6), ale celé to hatí použití příšerných stříbrných plastů. které by zkazily i Dacii za 200tis...
Mam uplne stejny zazitek - vidim to poprve a rikam si:- to nevypada moc jako drahy auto (ale je a jezdi podle toho)- to nevypada moc jako velky auto (ale velke je, jen nepusobi a mozna neni tak vysoke)
A co objednat plné lakování?
Souhlas, komu se to nelíbí, ten má možnost výběru. Ale ptal jsem se u Porsche Smíchov jaká část klientů bere "Čínu" a odpovědí mi bylo prakticky 100%. Takže ty velké chromované části se evidentně líbí i v Evropě.
Vsak jsme narod bastliru a kolotocaru ;-)
plné lakování SUV obecně vůbec nesvědčí. Ty obří plochy plechu a plastu je potřeba opticky rozbít a auto odlehčit...
Správný dochlazování motoru po zátěži když se než zastavíte vypne motor.Snad to půjde vypnout jak obligátní start-stop.Kdo u auta za 2-3,5mega bude třeba ušetřit 0,7l paliva.
Vypnout to jde jak ručně tlačítkem, tak trvale přes diagnostiku. pak se ovšem vystavujete, byť pouze teoreticky, riziku represe za zásah do motormanagementu s následkem odchylky od emisní normy. V CZ se vám to asi stát nemůže, ale třeba v SRN se to při dálničním policejním zátahu stát může.
Proč jdou Audi prodeje dolů je jasné. Motor s převodovkou si nerozumí. Q8 je podařené auto, ale 250 kW mělo být v naftě a označeno biTDI. To co dělá poslední rok Audi nemá hlavu patu.
Na co, když mají V8 TDI.
Své místo na slunci by měly oba. RSQ8 bude letos s benzínovým čtyřlitrem V8, takže dva naftové stupínky pod ním prostor je. V6BiTDI 260kW se právě testuje pro A6/A7 dle nové metodiky, takže přijde relativně brzy. Průšvih je, že ta drahá testovací sranda se musí opakovat na každou výbavu, která může mít vliv na emise a spotřebu.
Nekopírujte blábolení nekompetentních redaktorů.Pokud si u Audi někde nerozumí motor s převodovkou, je to 2,0TDI a S-Tronic, kde ochrana spojek trochu přehání míru rozjezdové letargie.U V6TDI 210kW s ZF HP8 je to holý nesmysl. Pouze amatérští pisálkové nepochopili způsob, jakým u Audi vyřešili plnění normy Euro6d-TEMP v testovací metodice WLTP. Udělali to totiž nejrozumnějším možným způsobem, tedy zásahem do ovládací křivky elektronického plynu, kam vložili proměnnou křivku, zpočátku pozvolnou s následným nárůstem strmosti. Na rozdíl od třílitrů M-B a BMW totiž tento motor nic víc pro splnění limitů nepotřeboval.Takže žádné zpoždění, které neustále omílají, se nekoná. Stačí pouze sešlápnout pedál o centimetr více a motor reaguje okamžitě.
Tohle se mi moc nezdá. Ta prodleva tam je. Neměl jsem sice možnost jet s Q8, ale s novým VW Touareg. A když jsem šlápl na plyn, auto jakoby zaváhalo a pak prudce začalo táhnout. Bylo to dost divné. Jakoby se řidič měl naučit správně načasovat předjíždění. Co jsem viděl různé recenze Q8, úplně stejně popisují chování motoru i tady. U Touaregu přitom můžete šlapat na plyn jak chcete...
Porovnávali jsme to v několika vozech my2019, 6d-TEMP 3,0TDI 210 kW, A6, Q7 a Q8. Ve všech bylo chování stejné. Nezvyklá reakce na plyn, první část zdvihu jen slabá reakce, pak ostrý nástup. Při rychlejším sešlápnutí pedálu tam žádná prodleva není. Je to jen otázka zvyku.
Proč si zvykat na nedoladěné ovládání auta? Ještě půl roku zpátky to fungovalo bez nutnosti zvykání.
to jo, ale pak zavedli WLTP... a byla volba, zda zmrvit celý motor, nebo jen prvních 15% křivky elektronického plynu B-]
340koní! to se to bude posouvat v kolonách!
Q7micka nie je ziadna Mona Lisa, ale je krajsia ako toto Audi. Ale na dizajn sa da zvyknut, mam to odskusane.
pro českého zbohatlíka ideál..
Kravina. Zbohatlík je ubohý výkřik české socky. Toto je ideál pro toho, kdo má peníze a chce vyvážené dostatečně výkonné a pohodlné univerzální auto, které není úplně mastodontní SUV typu Q7/X9/GLS, protože nepotřebuje ani 7 sedadel, ani 800l kufr. Jen škoda, že to zatím není s V8TDI.
Tak ty seš taky snílek. To auto je jako přefouklá bublina. Příšerně široké, ve městě nebo v podzemních garážích je to spíš utrpení než radost z jízdy. Interiér jako z ledového království, vzadu výhled podobný tanku a jako bonus můžeš bez přestávky leštit ty jejich slavné dotykové displeje. Údajně se teď audiny ani moc dobře neprodávají. Kdo chce vyvážené SUV, obratnost a né bublifuk, koupí novou X3 v benzínu. A když nejsou prachy problém, tak tu je nové G63 AMG B-]
... každý svého štěstí strůjcem. Někomu vyhovuje X3, někomu SQ7 a někomu Duster. G63AMG je sice zajímavá věc, ale v Evropě prodejní rekordy netrhá. Jeho oáza je jinde.A po téměř 15 letech užívání vozů velikosti X5, Touareg, Multivan, Q7 apod. tedy rozhodně nesdílím názor, že se s tím špatně parkuje. Míst, kam se nevejde například Q7, je naprosté minimum. Problém je spíš v řidiči než v autě.
Vždyť to má 5m na délku a 2m na šířku. Co jiného je mastodont? Chtělo by to něco stejně kvalitního, ale o 20cm kratší a užší. S tím nezaparkuješ nikde a u některých krytých parkovišť se nevejdeš ani na vjezdu. Na západě jsou na tom se staršímu parkovacími domy ještě hůře.
No a? Ne každý má horní limit i10.... :-PNeznám kryté parkoviště, kam by se to nevešlo, nebo to tam mělo problém s rejdem, délkou či výškou. Díky řízené zadní nápravě se s tím například do spodních pater v Palladiu jede podstatně lépe, než s Octaviií..
Oznaceni 45 50 a 55 a pritom je to vsechno hloupej trilitr :-D
Jj, zrovna tuhle přiblblost nemuseli od BMW a Merglu kopírovat.
Naprostý souhlas. Začali s tím v Číně a už tu kravinu přitáhli i do Evropy. A pěkně po furiantsku o půl čísla nad BMW.
no to je hnusnej přední gril
ne to je hnusné celé auto..
To auto vypadá v reálu o dost líp než na fotkách..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.