Audi Q8 bude na trhu už příští rok. Takto zatím vypadá koncept

Automobilka se čtyřmi kruhy ve znaku chystá zatím své největší a nejluxusnější SUV. Zatím na autosalonu v Detroitu ukázala koncept budoucího modelu.
Audi Q8 bude na trhu už příští rok. Takto zatím vypadá koncept

O dva centimetry na délku přesahuje pětimetrovou hranici koncept vozu Audi Q8, který má právě premiéru na autosalonu v Detroitu. Třímetrový rozvor má podle zveřejněné tiskové zprávy zajistit dostatečný prostor pro čtyři cestující a jejich zavazadla.

Po designové stránce vozu dominuje obří osmiúhelníková maska chladiče. Je o poznání větší než na všech dosud prodávaných modelech značky se čtyřmi kruhy ve znaku.

Nové Audi Q7 míří hodně vysoko [první jízdní dojmy]

Nové Audi Q7 míří hodně vysoko [první jízdní dojmy]

Světlomety využívají techniku Digital-Matrix Laser, což se týká jak tlumených, tak i dálkových světel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Design sériového auta se od tohoto konceptu příliš lišit nebude

Záď má podle představ tvůrců designu odkazovat na model Audi Quattro z 80. let. Přestože se svažuje ve stylu kupé, nabídne zavazadlový prostor 630 litrů.

Pohonnou jednotkou bude hybridní ústrojí. Elektromotor má výkon 100 kW a točivý moment 330 Nm. Spolupracovat má s benzinovým třílitrem (245 kW - 333 koní). Společně vozu udělí zrychlení z nuly na stovku během 5,4 sekundy. Maximální rychlost bude omezena na 250 km/hod. Podle současné normy je kombinovaná spotřeba pouze 2,3 litru paliva na 100 kilometrů.

Akumulátor s kapacitou 17,9 kWh umožňuje dojezd čistě na elektřinu rovných šedesát kilometrů, celkový dojezd je pak tisíc kilometrů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků