Audi Q8 bude na trhu už příští rok. Takto zatím vypadá koncept

Automobilka se čtyřmi kruhy ve znaku chystá zatím své největší a nejluxusnější SUV. Zatím na autosalonu v Detroitu ukázala koncept budoucího modelu.
Audi Q8 bude na trhu už příští rok. Takto zatím vypadá koncept

O dva centimetry na délku přesahuje pětimetrovou hranici koncept vozu Audi Q8, který má právě premiéru na autosalonu v Detroitu. Třímetrový rozvor má podle zveřejněné tiskové zprávy zajistit dostatečný prostor pro čtyři cestující a jejich zavazadla.

Po designové stránce vozu dominuje obří osmiúhelníková maska chladiče. Je o poznání větší než na všech dosud prodávaných modelech značky se čtyřmi kruhy ve znaku.

Nové Audi Q7 míří hodně vysoko [první jízdní dojmy]

Nové Audi Q7 míří hodně vysoko [první jízdní dojmy]

Světlomety využívají techniku Digital-Matrix Laser, což se týká jak tlumených, tak i dálkových světel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Design sériového auta se od tohoto konceptu příliš lišit nebude

Záď má podle představ tvůrců designu odkazovat na model Audi Quattro z 80. let. Přestože se svažuje ve stylu kupé, nabídne zavazadlový prostor 630 litrů.

Pohonnou jednotkou bude hybridní ústrojí. Elektromotor má výkon 100 kW a točivý moment 330 Nm. Spolupracovat má s benzinovým třílitrem (245 kW - 333 koní). Společně vozu udělí zrychlení z nuly na stovku během 5,4 sekundy. Maximální rychlost bude omezena na 250 km/hod. Podle současné normy je kombinovaná spotřeba pouze 2,3 litru paliva na 100 kilometrů.

Akumulátor s kapacitou 17,9 kWh umožňuje dojezd čistě na elektřinu rovných šedesát kilometrů, celkový dojezd je pak tisíc kilometrů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků