Audi Q7 získává jednu cenu za druhou

Pouhé dva měsíce od uvedení na český trh stačily na to, aby nové Audi Q7 získalo už dvě významná ocenění. Tím prvním je vítězství v kategorii terénních automobilů v anketě Best Cars - Nejlepší auta roku 2006, kterou vyhlašuje časopis auto motor a sport. Čtenářům ams se Audi Q7 zalíbilo natolik, že mu přisoudili první příčku před modely BMW X5 a Porsche Cayenne.

Druhý titul prestižnímu SUV udělili čtenáři specializovaného časopisu 4x4 AUTOMAGAZÍN, díky jejichž hlasům Audi Q7 zvítězilo v 5. ročníku ankety Automobil 4X4 roku 2006, a to v kategorii off-road a SUV v základní ceně nad 1 milion Kč. Čtenáři časopisu 4x4 AUTOMAGAZÍN vybírali nejlepší vozy roku internetovým i písemným hlasováním a po sečtení všech hlasů Audi Q7 zvítězilo před druhým Volvem XC 90 a modelem Volkswagen Touareg. Slavnostní předání cen proběhne v pátek 2. června v rámci slavnostního večera na zahájení veletrhu AUTOTEC Brno 2006.

„Jsme opravdu rádi, že se Audi tolik povedl první vstup do segmentu vozů SUV“, ohodnotil získaná ocenění Petr Neústupný, vedoucí Divize Audi společnosti Import Volkswagen Group. Připomněl také, že Audi Q7 získalo řadu ocenění i v zahraničí, například v Německu zvítězilo v 30. ročníku prestižní ankety Zlatý volant.

Audi Q7 se brzy stane i vozem mezinárodních filmových celebrit. Flotila patnácti Audi Q7 bude spolu s dalšími čtyřiceti vozy Audi vozit hosty letošního 41. ročníku Mezinárodního filmového festivalu, konaného na přelomu června a července v Karlových Varech.

Audi Q7 je nejdelším vozem ve své kategorii. Jedná se luxusní sportovně-užitkový vůz typu SUV, který poslouží stejně dobře na silnici, jako v terénu, a zároveň poskytuje mimořádný komfort řidiči i cestujícím. Prostorný interiér umožňuje 28 různých variant uspořádání a může pojmout až sedm osob ve třech řadách sedadel.

Sedadla v prvních dvou řadách jsou široce nastavitelná a poskytují komfortní sezení až pěti dospělým osobám. Sedadla ve třetí řadě (výbava na přání) lze zcela skrýt pod dnem zavazadlového prostoru. Druhou řadu sedadel je možné sklopit a získat tak bez vyjímání sedadel obrovský zavazadlový prostor o objemu až 2035 litrů.

Výrazně formované křivky karoserie propůjčují vozu dynamický vzhled a zároveň výborné aerodynamické vlastnosti. Podvozek vyniká osvědčenou kvalitou ostatních modelů Audi s pohonem quattro, navíc (v případě na přání dodávaného adaptivního pneumatického pérování) umožňuje změnu světlé výšky v rozsahu 180 až 240 mm, což je užitečné zejména v terénu. Zákazníci mohou zatím volit ze dvou motorů, a to z výkonného vidlicového zážehového osmiválce o objemu 4,2 litru nebo třílitrového vznětového šestiválce, poskytujícího pozoruhodný točivý moment až 500 Nm.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků