Noo hnusny to bylo hnusny to bude a k tomu "supr" image Audi jako auta prodavaci z trzince - fuj :-/
skvělý, jak na to všichni nadávaj, ale kdyby ti ho někdo dal, tak bys slintal, co?
Q7 je skvělý pracovní nástroj,VŠESTRANNÁ a luxusní,silná i úsporná (relativně)Dlouhodobé zkušenosti nejsou a už tu je megamotor.Zajímá mě,jak jsou u něj řešeny poloosy,zda se používá nějaký speciálnější materiál,protože s tímhle mají potíže skoro všechny turbo motorové modely VW-Group,a aby člověk každých 150.000km přehazoval poloosy,a další díly mezi poloosou a diferákem jako prodloužení kratší poloosy,ložisko a uložení,hřídel s tisícihranem u delší strany apod.6e je 150.000 hodně? Vždyť to je co rok a půl na výměnu..Věřím tomu,že takový motor prostě ukroutí i pancéřovanou poloosu a časem se to rozvibruje při akceleraci.. Ten nával zátahu to prostě časem neustojí,neříkejte že ano..
ano
Stačí aby jezdili po ČR tak tři čtyři kusy a ten krouťák nadělá koleje i v rychlym pruhu
kusY jezdilY.
kdby V BUDOUCNOST nebo v SOUČASNOST jezdili... má to dobřepokud to není minulý čas.. tak než začneš školit, tak přemýšlej :-D
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-Dkdyž seš blbej, tak se alespoň nehádej
Nenenenene, na shodu podmětu s přísudkem nemá použitý čas vliv... Jednou je Audi V12 TDI neživotné, takže bude jezdit zásadně s tvrdým "Y". Byla-li by řeč o jeho řidiči nebo řidičích, lze se domnívat, že budou živí, takže by "řidiči s audinou jezdili". Poklona. :-)
No taky by mohli jezdit řidiči s tvrdým. To podle toho jakou stopařku by kde naložili :-D
Jogurt
Proč si ty lidi, kteří si koupí takovýhle auto radši nepořídí velký tahač? V12 12L a krouťák třeba 2000Nm - prostě kopanec do zad jak sviň......
protože ne každý má řidičák C. protože ne každý má 4m vysokou garáž. protože ne každý chce v pátek odpoledne a v neděli nejezdit. protože ne každý chce jezdit s 9 tunami. ..........
řekni manželce:letos jedeme na dovolenou tahačem. Parchanty strč na návěs
skvělý, jak na to všichni nadávaj, ale kdyby ti ho někdo dal, tak bys slintal, co?;-)holt dokud jsem česká socka a nemám na to, tak to haním a tiše závidím.
Spíše by mě zajímalo, proč tuto vrchoůovou motorizaci nedali též do A8? Že by A8 byla méně luxusní a hi-tech než Q7? Či aby majitelé Q7 měli důvod toto koupit a mohli se majitelům A8 smát? Či snad, že totO je ideální motorizace do města (neboť Q7 je do města určitě ideální vůz :-D ). Nějak mě to hlava nebere... :-/ D.M.
Já myslel že A8 má 12-ti válec. Nedávno jsem potkal A8L W12 6.0 nebo jsem měl halucinace? Moc se v tom nevyznám, ale myslel jsem si, že je to 6.0 12-ti válec.
Co není, může být. Možná si ho šetří pro Phaeton2. I když by v tomto případě udělali lépe, kdyby šli opačnou cestou, t.j. začali na 3,0TDI, 3,6FSI a maximálně 4,2TDI a to vše za ceny stlačené dolů. Pak by se u phaetonu 2 nemusel opakovat průšvih první generace, která začala s W12 za nesmyslnou cenu 4M+.
Zepředu je to krasavec (maska, rozšířený blatníky, atd.), ale celkově je to prostě pořád hnusná q7, nebo jen o trochu míň hnusná q7....
sice mame zatim zari, ale myslim, ze titul nejsilenejsi blbost roku ma tahle hruza jasny B-]
Proč? Jel jsi s tím?
skoda slov B-]
Taky jsem si dřív myslel, že je takhle velké motory jsou k ničemu. Ale jelikož moje současné autíčko pomalu dosluhuje, tak pokukuji po ojetém Rangi nebo touaregovi a když jsem zjistil že za 750 je dobrá třetina Touaregů s 5l 10 válcem, tak mi to začíná připadat docela normální a tomu 6l 12 válci bych asi rychle přišel na chuť
" na první pohled jde Q7 V12 odlišit od běžných Q7 díky... příplatkové panoramatické střeše"???? Ale tu lze objednat ke každé verzi Q7, proč se tím proboha liší V12 od ostatních verzí? Pane redaktore, tohle máte ze své hlavy?Ale jinak, provedením je to další krok nad současnou verzi S-line, sedadla jsou s-line v barevném provedení individual. Zkusil jsem nakonfigurovat (na německém konfigurátoru, český importér se neobtěžuje ho ani pořádně přeložit ) verzi 4,2TDI na tuto výbavu a dostal jsem se na celkovou cenu necelých 120 tis. EUR. To znamená, že motor V12TDI by představoval výdaj navíc asi 12tis. EUR, což je relativně málo. jasně, povedou se tu polemiky, jaký to má smysl. Odpovím, že veliký a žádný zároveň.Je to o pocitech, nikoliv o užitečnosti.
Vážený/á/é x12345678, omlouvám se za nešikovnou formulaci při překladu této věty z oficiální zprávy: "The large glass sunroof – the open sky system – and a rail system for the cargo area further enhance the appeal of the Q7 V12 TDI quattro as a touring vehicle.".
Jasné, já tomu rozumím tak, že tyto položky, které jsou u všech ostatních verzí za příplatek, budou u V12 zřejmě v sérii.Jinak se domnívám, že vzhledově se V12 od ostatních verzí liší vpředu bočními nasávacími otvory, které jsou větší než u verze S-Line a vzadu 4 koncovkami výfuků. tedy pokud zle z renderů i dostupných fotografií odhadnout. Jiné změny tam zatím nevidím.Až plně vybavené předváděčky prodejců v SRN budou půl roku staré s nějakými 8000km na tachometru, bude to za 110 tis. EUR místo původních 150 tis. zajímavá koupě.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.