i když na tu naftu Američani zatím nejsou moc zvyklí. Ať žije kapitalismus a svoboda !!! Každý chudý worker má šanci něco s tím udělat, pokud má 2 ruce a 1 hlavu. Nemusí pršet, hlavně když kape. Každý poctivě vydělaný dolar přináší svému majiteli radost ze života a chuť do další tvořivé práce !!!
Pluh, brány a secí stroj je předpokládám v ceně.:-D
Kombinovaná spotřeba s nově dimenzovanou šestistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic má činit podle údajů výrobce 11,9 l/100 km.Realita bude jinde dle okolností,ale Cayenne za 25benzínu nebo Q7 V12TDI za 15nafty je rozdíl neskutečný,nebavím se o "zbohatlících" ale takové pětileté auto si dovolí už kde jaký živnostník,a motor určitě není zbytečný,na velké porce km a na tahání..Kdo má předsudky,že cokoliv většího než Octávie Combi je "obžerství" tak buď málo jezdí,nebo v tom ještě nejel.Pro normální lidi to není,to je pro ty,co to využijí,a tahat nějaký těžký vlek s V6 a V12 je jako Octávie 66kW a 103kW,jedno jede slušně,druhé je nesrovnatelné..
Tak tenhle motor by se mi hodil do traktoru .... Peknej .....
Je to zvláštní, ale v běžných traktorech jsou motory s výkonem do 100-150 koní... Za takový motor by tě zemědělci hnali... :-D
Audi Q7 me designove prilis neoslovilo, ale ted jak ho vidim v te bile s novymi svetlomety a trochu jinak srizenou pridi, tak si mi zacina libit a ten interier se moc povedl.
treba do nejakejch motorovejch vozu nebo malejch lokomotiv... to by me zajimalo jakou by to melo zivotnost... no nevim, me to jako diesel do auta prijde moc brutalni... ale co asi prichazi doba dieselova...
tak nějak mě napadá v kterympak sportáku(nebo rovnou supersportu) se ten motor objeví... těch V12 zavání průserem a každej asi ví kam tim mířim...
Kam míříš?:-|
hadam nie LAMBO :-(
Objeví se ve super?-sportovní Audi R8 ;-)
ktore by som si skutocne kupil. ten hi-tech dizajn interieru je perfektny.
Oproti produkcni verzi je tam videt zase posun dopredu, aleson co se tyce interieru. A nemyslim si, ze ten kdo si koupi toto auto bude resit jestli jezdi za 12 nebo 15 litru. Kazdopadne je to vykonove uplne jinde nez tdi V6 a ta ma prum. spotrebu 10,5 l.
No ono větší motor nemusí znamenat větší spotřebu. S nelehkou nohou jezdí V10 5.0L v Phaetonu za 10, a tipuji že váhově se Q7 a Phaeton nebudou příliš lišit. Jediný rozdíl bude asi v aerodynamice a tím zvýšené spotřebě, ale při limitu na našich dálnicích :-) to asi nebude příliš poznat.
no kdo vi...ja mam zkušenost s touaregu V10 -dostat se na 13l znamená jezdit hodně slušně a nepoužívat dynamiku auta.svižný spíš dost rychlý styl znamená 17l,230km/h po dálnici je moc nad 20l/100km.tudíž odvozeno od váhy Q7 a motoru bude polykat podle mýho názoru průměrně tech 15l přičemž za 12l možná půjdou jet opatrně okresky a 20l rychle.to je slušný na takovýho mastodonta s takovou dynamikou.o spotřebu ale ani tak nepůjde-spíš o běžnou údržbu tohoto motoru.pokud to bude ještě nákladnější než V10 jako že jo takpotěš koště
Tak to mě překvapuje, 17 kontra 10 (Touareg vs Phaeton) jsem nečekal. Přece to nedělá jen ta aerodynamika? U vysokých rychlostí se to tím pochopitelně vysvětlit (myslím tím těch 230) ale nikoliv průměr.
"S nelehkou nohou za 10" ? To myslíte vážně? Tuto spotřebu lze mít, ale nevěřím, že při "nelehké noze". Tak maximálně 100 km/h tempomat a rovinka. Opravdu fantastická spotřeba, pokud je reálná...
Tak s prvním V10TDI jsem za 120 tkm zůstal na průměru 10,8, s druhým mám za 90tkm průměr 10,6 a původní jezdí v sesterské firmě v Rakousku, má na tachometru 250 tkm a údajně se tam pohybuje za 10,6. A´t dělám co dělám, při jízdě na českých silnicích a dálnicích na legálních limitech mi PP ukazuje obvykle 9,8, při svižné jízdě vyleze na 11,5 a po městě mimo totální trafficjamy se dostanu tak na 12,5. Kde bere maykymajkl 13 s lehkou nohou a 17 obvykle mi prostě není jasné.V12TDI v přibližně stejně těžkém Q7 (je sice větší a má místo PD commonrail, ale na druhou stranu má proti touaregu na karosérii víc hliníku a nemá redukční převodovku, centrální diferenciál a uzávěrky) bych já osobně očekával někde na hladině V10TDI +1 litr. každopádně to určitě vyzkouším, protože tenhle motor je pro mě jediný, ale zato pádný důvod, proč do Q7 jít.
Moje zkušenost s pětilitrovým touaregem je pouze krátkodobá, jezdil jsem s předváděčkou jeden jediný víkend, pár set kilometrů, takže si nedovolím dělat žádné fatální soudy. Já jsem s ním jezdil za 11 litrů při normální běžné jízdě, ani citovka, ani prase. Určitě by to šlo za podstatně míň a určitě by to šlo i za výrazně víc. Můj názor je, že to auto jde neskutečně za plynem a přitom spotřebuje relativně málo. Ale pro majitele fabie SDI je i to mé relativně málo pojmem velmi relativním. S V12TDI bych se určitě rád povozil, tuším ale, že jeho cena bude víc než značná. Když se za V10 připlácí nějakých půl milionu proti stejně vybavené V6TDI, bude to u Q7 ještě víc. :(
tak jako fór je to celkem dobrej,jen by mě zajímalo proč si tady pořád někdo myslí že zdejší lidi jsou úplně blbý... :-|
Vašich názorů si vážím, článek o Touaregu jste měl perfektní, ale ta Vaše spotřeba, ta mi nejde do hlavy. Ať se podíváte na autotesty ve světě, na fóra majitelů, vždy se setkáváte s údaji kolem 12-13l v kombinaci. Tak optimistické hodnoty, jaké uvádíte, jsem ještě neviděl. I samotný VW uvádí kombinaci 12,6.Vlastní zkušenost nemám, jen se divím, jak můžete dlouhodobě dosahovat takovýchto nízkých hodnot.
1. kto chce spotrak, nech si ho kupi.2. ten motor bude zatracene tazky a spotreba bude definitivne nad 15l/100km pri normalnej jazde [tj. ze clovek nebude mat lahunku n ohu a ot pod 3000 aj pri rozbehu]- verte mi, 6.0TDI je hovado motor a je ho vzdy citit [aj ked ja mam tu cest obcas jazdit s V8, ten to V12 nebude zase o moc lepsi v "tlaku na predne kolesa"]
15l je moc??? mne to pride uuuplne v poho, mne moje malinke pajero zere 10 a nezda sa mi to moc, a to ma len 1,8l a 4V:-D
Je mi jedno, jaký tam je motor. Pro mně je to "tank", kterému chybí akorát věž! Vypadá, jako by ho navrhli pro Bundeswehr.
;-)
Chlapci, vy jste nikdy nejezdili s Cayennem. Spotřeba 15 litru je naprosto směšná, oproti Cayennovým 30 ve městě s lehkou nohou. Tohle bude hit pro lidi, co chtěji pořádný motor. Nemam strach, že by se neprodaval B-]
Hmm, Cessna 172 mi taky bere 30 na hodinu :-D (no a šťáva 100LL už dneska stojí €2,40, což je slušná pálka) ale to je vlastne v prepoctu jen 15/100, protoze to ma pri 110kt TAS .....
Jenže tady je cena za palivo tou menší položkou. Ve finále to vyjde poměrně hoodně draho, že?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.