Audi Q7 V12 TDI: 550 koní od Andersonu

Německý ladič Anderson Germany si vzal do parády velké SUV Audi s velkým naftovým motorem. A dodal mu opravdu velký výkon...

Pánové z Anderson Germany se specializují především na ladění sportovně střižených automobilů, z poslední doby stojí za zmínku přepracované stroje typů Audi R8 V10 Racing Edition, Bentley Continental GT nebo páreček vozů Ferrari řad California a 430 Scuderia. Anderson Germany se nebojí ničeho, proto vloni v září představil vylepšené provedení modelu Lamborghini Gallardo z edice Valentino Balboni. Nyní je zde tato společnost znovu, tentokrát se však zaměřila na mastodont z Ingolstadtu. A nezačala ničím menším než přímo prestižní verzí s vznětovým dvanáctiválcem V12 TDI.

A tato jednotka nabízí působivé parametry již ve svém základním provedení, neboť z šesti litrů zdvihového objemu dosahuje výkonu 500 koní (366 kW) a točivého momentu rovných 1 000 Nm. Díky tomu zrychlí robustní SUV s trvalým pohonem všech kol z klidu na 100 km/h za 5,5 s. Ale ani to zřejmě není ladičům z Anderson Germany dost, takže se jim dílčími změnami programu řídicí jednotky a sání podařilo zvýšit výkon o 10 %, tedy na výsledných 550 koní (403 kW). Audi Q7 V12 TDI dostalo také snížený a tužší podvozek a výkonnější brzdovou soustavu s červeně lakovanými třmeny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Společnost Anderson Germany připravila také sadu nových exteriérových doplňků, z nichž vynikají hlavně okraj masky chladiče, kryty zrcátek, zadní difuzor a střešní ližiny zhotovené z uhlíkových kompozitů. Další detaily včetně firemních znaků, mřížek ventilačních otvorů nebo koncovek výfuků dostaly leskle černé lakování. K dynamickému vzhledu vozu přispívají také zatmavené zadní svítilny a dvaadvacetipalcové lité ráfky obouvající pneumatiky 295/30. Změn doznal také interiér vozu s kompozitními obklady na palubní desce, volantu či dveřích. Prostor pro posádku je čalouněn kombinací kůže a Alcantary s kontrastním stehováním, přičemž ve stejném provedení může být na přání vyrobena dětská sedačka.

Jak už to tak bývá, ani v tomto případě zatím nevíme, kolik tato legrace bude stát.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek

Audi Q7 V12 TDI v úpravě Anderson Germany

bazar

Audi A3 1,8
Rok výroby: 1998
Stav: 153 237 km
Cena: 40 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2011
Stav: 155 197 km
Cena: 590 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 280 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 950 km
Cena: 174 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2008
Stav: 152 416 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků