Audi Q7 v prodeji na jaře příštího roku (český ceník a přehled výbav)

Automobilka Audi konečně zveřejnila ceny svého modelu Q7 i pro český trh. Na našem trhu bude k dodání na přelomu prvního a druhého čtvrtletí roku 2006. Stejně jako jinde ve světě přijde s dvojicí motorů a to naftovým motorem 3.0 TDI a benzínovým 4.2 V8.

Ceny:

  • 3.0 TDI: od 1 539 500 Kč
  • 4.2 V8: od 1 928 500 Kč

Parametry:

Verze s motorem 3.0 TDI

Výkon: 171 kW (233 k)
Točivý moment: 500 Nm
Zrychlení 0-100: 9,1 s
Maximální rychlost: 216 km/h
Kombinovaná spotřeba: 10,4 l na 100 km

Verze s motorem 4.2 V8

Výkon: 257 kW (350 k)
Točivý moment: 440 Nm
Zrychlení 0-100: 7,4 s
Maximální rychlost: 248 km/h
Kombinovaná spotřeba: 13,8 l na 100 km

Základní výbava pro oba modely:

  • airbag řidiče, spolujezdce, hlavový airbag, boční airbagy vpředu
  • bezpečnostní sloupek řízení podélně i výškově nastavitelný
  • čelní sklo s šedým pruhem u horního okraje
  • dálkové ovládání centrálního zamykání
  • dekorace hedvábně matné, černé
  • dělící síť výsuvná mezi zavazadlovým prostorem a zadními sedadly
  • dešťový senzor
  • dynamický podvozek
  • el. ovládání oken vpředu i vzadu
  • elektronický stabilizační program včetně brzdového asistentu
  • imobilizér
  • kola hliníková, kovaná se sedmi otvory, velikost 7,5x18" s pneu 235/60
  • automatická klimatizace
  • kožený čtyřramenný volant
  • kryt zavazadlového prostoru
  • management napětí
  • mlhové světlomety
  • Multi Media Interface basic plus včetně 6,5" monochromatického displeje, integrované rádio, 11 repro a přehrávač CD
  • podélný střešní nosič v černém provedení
  • potahy sedadel - tkanina Cosmo
  • rohožky vpředu i vzadu
  • sedadla vpředu - manuálně podélně a výškově stavitelná, manuálně stavitelný sklon
  • servotronic
  • stálý pohon všech kol - quattro s asymetrickým dynamickým rozdělením točivého momentu
  • střední loketní opěrka vpředu
  • světelný senzor včetně funkce coming home/leaving home
  • třetí opěrka hlavy vzadu včetně tříbodového samonavíjecího pásu na středním sedadle vzadu
  • ukazatel vnější teploty
  • upevnění dětské sedačky ISOFIX
  • vnější zpětná zrcátka elektricky stavitelná a vyhřívaná, asférické na straně řidiče
  • zadní opěradlo dělené a sklopné
  • zařízení pro přepravu dlouhých předmětů
  • zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru

Verze s motorem 4.2 V8 má ve standardu navíc

  • informační systém řidiče s monochromatickým displejem
  • kapota zavazadlového prostoru automaticky ovládaná
  • hliníkova kola kovaná se sedmi rameny o rozměru 8x18" s pneu 255/55
  • tempomat

Kompletní ceník, včetně příplatkové výbavy si můžete stáhnout ve formátu PDF zde (800 KB).

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků