Audi Q7 v prodeji na jaře příštího roku (český ceník a přehled výbav)

Audi Q7 v prodeji na jaře příštího roku (český ceník a přehled výbav)

Automobilka Audi konečně zveřejnila ceny svého modelu Q7 i pro český trh. Na našem trhu bude k dodání na přelomu prvního a druhého čtvrtletí roku 2006. Stejně jako jinde ve světě přijde s dvojicí motorů a to naftovým motorem 3.0 TDI a benzínovým 4.2 V8.

Ceny:

  • 3.0 TDI: od 1 539 500 Kč
  • 4.2 V8: od 1 928 500 Kč

Parametry:

Verze s motorem 3.0 TDI

Výkon: 171 kW (233 k)
Točivý moment: 500 Nm
Zrychlení 0-100: 9,1 s
Maximální rychlost: 216 km/h
Kombinovaná spotřeba: 10,4 l na 100 km

Verze s motorem 4.2 V8

Výkon: 257 kW (350 k)
Točivý moment: 440 Nm
Zrychlení 0-100: 7,4 s
Maximální rychlost: 248 km/h
Kombinovaná spotřeba: 13,8 l na 100 km

Základní výbava pro oba modely:

  • airbag řidiče, spolujezdce, hlavový airbag, boční airbagy vpředu
  • bezpečnostní sloupek řízení podélně i výškově nastavitelný
  • čelní sklo s šedým pruhem u horního okraje
  • dálkové ovládání centrálního zamykání
  • dekorace hedvábně matné, černé
  • dělící síť výsuvná mezi zavazadlovým prostorem a zadními sedadly
  • dešťový senzor
  • dynamický podvozek
  • el. ovládání oken vpředu i vzadu
  • elektronický stabilizační program včetně brzdového asistentu
  • imobilizér
  • kola hliníková, kovaná se sedmi otvory, velikost 7,5x18" s pneu 235/60
  • automatická klimatizace
  • kožený čtyřramenný volant
  • kryt zavazadlového prostoru
  • management napětí
  • mlhové světlomety
  • Multi Media Interface basic plus včetně 6,5" monochromatického displeje, integrované rádio, 11 repro a přehrávač CD
  • podélný střešní nosič v černém provedení
  • potahy sedadel - tkanina Cosmo
  • rohožky vpředu i vzadu
  • sedadla vpředu - manuálně podélně a výškově stavitelná, manuálně stavitelný sklon
  • servotronic
  • stálý pohon všech kol - quattro s asymetrickým dynamickým rozdělením točivého momentu
  • střední loketní opěrka vpředu
  • světelný senzor včetně funkce coming home/leaving home
  • třetí opěrka hlavy vzadu včetně tříbodového samonavíjecího pásu na středním sedadle vzadu
  • ukazatel vnější teploty
  • upevnění dětské sedačky ISOFIX
  • vnější zpětná zrcátka elektricky stavitelná a vyhřívaná, asférické na straně řidiče
  • zadní opěradlo dělené a sklopné
  • zařízení pro přepravu dlouhých předmětů
  • zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru

Verze s motorem 4.2 V8 má ve standardu navíc

  • informační systém řidiče s monochromatickým displejem
  • kapota zavazadlového prostoru automaticky ovládaná
  • hliníkova kola kovaná se sedmi rameny o rozměru 8x18" s pneu 255/55
  • tempomat

Kompletní ceník, včetně příplatkové výbavy si můžete stáhnout ve formátu PDF zde (800 KB).

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi TT 2
Rok výroby: 2009
Stav: 44 816 km
Cena: 350 000 Kč
Audi S4 3
Rok výroby: 2011
Stav: 42 108 km
Cena: 680 000 Kč
Audi A5 3
Rok výroby: 2007
Stav: 167 158 km
Cena: 300 000 Kč
Audi A3 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 130 774 km
Cena: 134 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků