Audi Q7 v prodeji na jaře příštího roku (český ceník a přehled výbav)

Automobilka Audi konečně zveřejnila ceny svého modelu Q7 i pro český trh. Na našem trhu bude k dodání na přelomu prvního a druhého čtvrtletí roku 2006. Stejně jako jinde ve světě přijde s dvojicí motorů a to naftovým motorem 3.0 TDI a benzínovým 4.2 V8.

Ceny:

  • 3.0 TDI: od 1 539 500 Kč
  • 4.2 V8: od 1 928 500 Kč

Parametry:

Verze s motorem 3.0 TDI

Výkon: 171 kW (233 k)
Točivý moment: 500 Nm
Zrychlení 0-100: 9,1 s
Maximální rychlost: 216 km/h
Kombinovaná spotřeba: 10,4 l na 100 km

Verze s motorem 4.2 V8

Výkon: 257 kW (350 k)
Točivý moment: 440 Nm
Zrychlení 0-100: 7,4 s
Maximální rychlost: 248 km/h
Kombinovaná spotřeba: 13,8 l na 100 km

Základní výbava pro oba modely:

  • airbag řidiče, spolujezdce, hlavový airbag, boční airbagy vpředu
  • bezpečnostní sloupek řízení podélně i výškově nastavitelný
  • čelní sklo s šedým pruhem u horního okraje
  • dálkové ovládání centrálního zamykání
  • dekorace hedvábně matné, černé
  • dělící síť výsuvná mezi zavazadlovým prostorem a zadními sedadly
  • dešťový senzor
  • dynamický podvozek
  • el. ovládání oken vpředu i vzadu
  • elektronický stabilizační program včetně brzdového asistentu
  • imobilizér
  • kola hliníková, kovaná se sedmi otvory, velikost 7,5x18" s pneu 235/60
  • automatická klimatizace
  • kožený čtyřramenný volant
  • kryt zavazadlového prostoru
  • management napětí
  • mlhové světlomety
  • Multi Media Interface basic plus včetně 6,5" monochromatického displeje, integrované rádio, 11 repro a přehrávač CD
  • podélný střešní nosič v černém provedení
  • potahy sedadel - tkanina Cosmo
  • rohožky vpředu i vzadu
  • sedadla vpředu - manuálně podélně a výškově stavitelná, manuálně stavitelný sklon
  • servotronic
  • stálý pohon všech kol - quattro s asymetrickým dynamickým rozdělením točivého momentu
  • střední loketní opěrka vpředu
  • světelný senzor včetně funkce coming home/leaving home
  • třetí opěrka hlavy vzadu včetně tříbodového samonavíjecího pásu na středním sedadle vzadu
  • ukazatel vnější teploty
  • upevnění dětské sedačky ISOFIX
  • vnější zpětná zrcátka elektricky stavitelná a vyhřívaná, asférické na straně řidiče
  • zadní opěradlo dělené a sklopné
  • zařízení pro přepravu dlouhých předmětů
  • zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru

Verze s motorem 4.2 V8 má ve standardu navíc

  • informační systém řidiče s monochromatickým displejem
  • kapota zavazadlového prostoru automaticky ovládaná
  • hliníkova kola kovaná se sedmi rameny o rozměru 8x18" s pneu 255/55
  • tempomat

Kompletní ceník, včetně příplatkové výbavy si můžete stáhnout ve formátu PDF zde (800 KB).

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků