Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro údajně umí jezdit za 5,5 l/100 km

Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro údajně umí jezdit za 5,5 l/100 km

V poslední době se mluví hlavně o příchodu SQ7 a její chystané premiéře na autosalonu ve Frankfurtu, Audi jako takové se ale oficiálně vytasilo s novinkou zcela opačného charakteru. Stručně představilo základní verzi svého SUV, která má zaujmout nízkou pořizovací cenou a především spotřebou.

Audi SQ7 dostane diesel s výkonem 435 koní a elektrické turbo  

Audi SQ7 dostane diesel s výkonem 435 koní a elektrické turbo  

Provedení Q7 ultra 3.0 TDI quattro je osazené třílitrovým naftovým šestiválcem naladěným na 160 kW (218 koní) a 500 Nm. Vůz zvládne sprint z nuly na stovku za 7,1 s a maximálně jede 216 km/h. V kombinovaném cyklu by si ale měl podle oficiálních údajů vystačit pouze s přídělem 5,5 l/100 km, respektive vyprodukuje 144 gramů CO2 na kilometr jízdy.

Nové Audi Q7 míří hodně vysoko [první jízdní dojmy]

Nové Audi Q7 míří hodně vysoko [první jízdní dojmy]

Tato verze doplní v nabídce nové Audi Q7 stávající motorizace 3.0 TFSI (245 kW/333 k) a 3.0 TDI (200 kW/272 k). Do prodeje dorazí základní a úsporná varianta v září, přičemž cena na německém trhu bude začínat částkou v přepočtu 1 569 000 Kč. Jen pro představu, výkonnější naftový šestiválec startuje na českém trhu na sumě 1 699 900 Kč. 

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků