Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro údajně umí jezdit za 5,5 l/100 km

Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro údajně umí jezdit za 5,5 l/100 km

V poslední době se mluví hlavně o příchodu SQ7 a její chystané premiéře na autosalonu ve Frankfurtu, Audi jako takové se ale oficiálně vytasilo s novinkou zcela opačného charakteru. Stručně představilo základní verzi svého SUV, která má zaujmout nízkou pořizovací cenou a především spotřebou.

Audi SQ7 dostane diesel s výkonem 435 koní a elektrické turbo  

Audi SQ7 dostane diesel s výkonem 435 koní a elektrické turbo  

Provedení Q7 ultra 3.0 TDI quattro je osazené třílitrovým naftovým šestiválcem naladěným na 160 kW (218 koní) a 500 Nm. Vůz zvládne sprint z nuly na stovku za 7,1 s a maximálně jede 216 km/h. V kombinovaném cyklu by si ale měl podle oficiálních údajů vystačit pouze s přídělem 5,5 l/100 km, respektive vyprodukuje 144 gramů CO2 na kilometr jízdy.

Nové Audi Q7 míří hodně vysoko [první jízdní dojmy]

Nové Audi Q7 míří hodně vysoko [první jízdní dojmy]

Tato verze doplní v nabídce nové Audi Q7 stávající motorizace 3.0 TFSI (245 kW/333 k) a 3.0 TDI (200 kW/272 k). Do prodeje dorazí základní a úsporná varianta v září, přičemž cena na německém trhu bude začínat částkou v přepočtu 1 569 000 Kč. Jen pro představu, výkonnější naftový šestiválec startuje na českém trhu na sumě 1 699 900 Kč. 

Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků