Audi Q7: slovenské ceny sú známe

Audi Q7 sa začalo vyrábať v bratislavskom závode VW Slovakia už pred časom, no slovenské ceny sú známe až teraz. Na výber stále zostávajú len dva motory, trojlitrový šesťvalec TDI s výkonom 171 kW (233 k) a maximálnym krútiacim momentom 500 Nm, dosahovaným v rozmedzí 1750 – 2750 otáčok a benzínový 4,2-litrový osemvalec FSI s výkonom 257 kW/350 a krútiacim momentom 440 Nm pri 3500 otáčkach za minútu. Dá sa očakávať, že zákazníci budú v prevažnej väčšine preferovať výrazne lacnejší dieselový agregát, ktorý má o viac ako 3 litre nižšiu spotrebu a o pol milióna nižšiu základnú cenu. Oba modely to so sériovou výbavou príliš nepreháňajú a nechávajú voľbu na zákazníkovi pri objednávke. Položiek je v príplatkovej výbave neúrekom, a tak sa dá očakávať, že koncová cena väčšiny vozidiel bude veľmi vzdialená cene základnej.

Ceny:a

3,0 V6 TDI: od 2 012 200 Sk
4,2 V8 FSI: od 2 550 500 Sk

Tip: Český cenník a prehľad výbav nájdete v tomto článku.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků