Audi Q7: slovenské ceny sú známe

Audi Q7 sa začalo vyrábať v bratislavskom závode VW Slovakia už pred časom, no slovenské ceny sú známe až teraz. Na výber stále zostávajú len dva motory, trojlitrový šesťvalec TDI s výkonom 171 kW (233 k) a maximálnym krútiacim momentom 500 Nm, dosahovaným v rozmedzí 1750 – 2750 otáčok a benzínový 4,2-litrový osemvalec FSI s výkonom 257 kW/350 a krútiacim momentom 440 Nm pri 3500 otáčkach za minútu. Dá sa očakávať, že zákazníci budú v prevažnej väčšine preferovať výrazne lacnejší dieselový agregát, ktorý má o viac ako 3 litre nižšiu spotrebu a o pol milióna nižšiu základnú cenu. Oba modely to so sériovou výbavou príliš nepreháňajú a nechávajú voľbu na zákazníkovi pri objednávke. Položiek je v príplatkovej výbave neúrekom, a tak sa dá očakávať, že koncová cena väčšiny vozidiel bude veľmi vzdialená cene základnej.

Ceny:a

3,0 V6 TDI: od 2 012 200 Sk
4,2 V8 FSI: od 2 550 500 Sk

Tip: Český cenník a prehľad výbav nájdete v tomto článku.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků