Audi Q7: slovenské ceny sú známe

Audi Q7 sa začalo vyrábať v bratislavskom závode VW Slovakia už pred časom, no slovenské ceny sú známe až teraz. Na výber stále zostávajú len dva motory, trojlitrový šesťvalec TDI s výkonom 171 kW (233 k) a maximálnym krútiacim momentom 500 Nm, dosahovaným v rozmedzí 1750 – 2750 otáčok a benzínový 4,2-litrový osemvalec FSI s výkonom 257 kW/350 a krútiacim momentom 440 Nm pri 3500 otáčkach za minútu. Dá sa očakávať, že zákazníci budú v prevažnej väčšine preferovať výrazne lacnejší dieselový agregát, ktorý má o viac ako 3 litre nižšiu spotrebu a o pol milióna nižšiu základnú cenu. Oba modely to so sériovou výbavou príliš nepreháňajú a nechávajú voľbu na zákazníkovi pri objednávke. Položiek je v príplatkovej výbave neúrekom, a tak sa dá očakávať, že koncová cena väčšiny vozidiel bude veľmi vzdialená cene základnej.

Ceny:a

3,0 V6 TDI: od 2 012 200 Sk
4,2 V8 FSI: od 2 550 500 Sk

Tip: Český cenník a prehľad výbav nájdete v tomto článku.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků