Audi Q7 s novým šestiválcem 3.6 V6 FSI

Audi Q7, které se na český trh chystá s motory 4.2 V8 FSI a 3.0 V6 TDI, dostane časem další agregát, slabší benzíňák. Jde o motor 3.6 V6 FSI, který se již objevil ve Volkswagenu Passat VR6 určeném pro americký trh. Motor má maximální výkon 206 kW (280 k) v 6 200 ot. a nabízí maximální točivý moment 360 Nm v 2 500 ot. Na stovku s ním zrychlí Q7 za 8,3 s, Passat VR6 za 6,6 s. Na českém trhu bude stát model 3.0 V6 TDI 1 539 500 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pro Audi Q7 se chystá i hybridní pohon

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků