Audi Q7 s novým šestiválcem 3.6 V6 FSI

Audi Q7, které se na český trh chystá s motory 4.2 V8 FSI a 3.0 V6 TDI, dostane časem další agregát, slabší benzíňák. Jde o motor 3.6 V6 FSI, který se již objevil ve Volkswagenu Passat VR6 určeném pro americký trh. Motor má maximální výkon 206 kW (280 k) v 6 200 ot. a nabízí maximální točivý moment 360 Nm v 2 500 ot. Na stovku s ním zrychlí Q7 za 8,3 s, Passat VR6 za 6,6 s. Na českém trhu bude stát model 3.0 V6 TDI 1 539 500 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pro Audi Q7 se chystá i hybridní pohon

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků