Audi Q7 s novým šestiválcem 3.6 V6 FSI

Audi Q7, které se na český trh chystá s motory 4.2 V8 FSI a 3.0 V6 TDI, dostane časem další agregát, slabší benzíňák. Jde o motor 3.6 V6 FSI, který se již objevil ve Volkswagenu Passat VR6 určeném pro americký trh. Motor má maximální výkon 206 kW (280 k) v 6 200 ot. a nabízí maximální točivý moment 360 Nm v 2 500 ot. Na stovku s ním zrychlí Q7 za 8,3 s, Passat VR6 za 6,6 s. Na českém trhu bude stát model 3.0 V6 TDI 1 539 500 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pro Audi Q7 se chystá i hybridní pohon

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků