Audi Q7 s novým šestiválcem 3.6 V6 FSI

Audi Q7, které se na český trh chystá s motory 4.2 V8 FSI a 3.0 V6 TDI, dostane časem další agregát, slabší benzíňák. Jde o motor 3.6 V6 FSI, který se již objevil ve Volkswagenu Passat VR6 určeném pro americký trh. Motor má maximální výkon 206 kW (280 k) v 6 200 ot. a nabízí maximální točivý moment 360 Nm v 2 500 ot. Na stovku s ním zrychlí Q7 za 8,3 s, Passat VR6 za 6,6 s. Na českém trhu bude stát model 3.0 V6 TDI 1 539 500 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pro Audi Q7 se chystá i hybridní pohon

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků