Audi Q7 s novým šestiválcem 3,6 V6 FSI

Audi postupně doplňuje nabídku motorů ve svých nových modelech. Velké a luxusní SUV Q7 dostane od nového roku šestiválec o objemu 3,6 l. Agregát poskytne výkon 206 kW (280 k) a točivý moment 360 Nm.

Audi s tímto motorem zrychlí na stovku za slušných 8,5 s a dosáhne maximální rychlosti 225 km/h, to vše při kombinované spotřebě 12,5 l na 100 km.

Jak to již u Audi bývá, objednat si můžete vůz s tímto motorem již nyní, ovšem první dodávky zákazníkům se uskuteční až v lednu příštího roku. Cena by se měla pohybovat těsně pod hranicí 50 000 eur (přibližně 1,4 mil. Kč).

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků