Audi Q7 s novým naftovým osmiválcem (nové info)

Informace o nasazení naftového osmiválce 4,2 V8 TDI v modelech Audi jsou známy již delší dobu. Až nyní ovšem přichází doba představení této verze a také zveřejnění prvních parametrů.

Audi přiveze naftový osmiválec v luxusním SUV do Ženevy, kde proběhne i premiéra vrcholné verze s motorem V12 TDI. Osmiválcová Audi by měla disponovat výkonem 240 kW (326 k) a točivým momentem 760 Nm. Půjde tedy o stejné hodnoty jako u modelu Audi A8.

Audi Q7 4,2 V8 TDI zrychlí na stovku za solidní 6,4 s a dosáhne maximální rychlosti 236 km/h. Audi bude navíc v této verzi stát standardně na 21" kolech z lehké slitiny.

Klepněte pro větší obrázek
Audi Q7
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků