Audi Q7 s novým naftovým osmiválcem (nové info)

Informace o nasazení naftového osmiválce 4,2 V8 TDI v modelech Audi jsou známy již delší dobu. Až nyní ovšem přichází doba představení této verze a také zveřejnění prvních parametrů.

Audi přiveze naftový osmiválec v luxusním SUV do Ženevy, kde proběhne i premiéra vrcholné verze s motorem V12 TDI. Osmiválcová Audi by měla disponovat výkonem 240 kW (326 k) a točivým momentem 760 Nm. Půjde tedy o stejné hodnoty jako u modelu Audi A8.

Audi Q7 4,2 V8 TDI zrychlí na stovku za solidní 6,4 s a dosáhne maximální rychlosti 236 km/h. Audi bude navíc v této verzi stát standardně na 21" kolech z lehké slitiny.

Klepněte pro větší obrázek
Audi Q7
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 28 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků