Audi Q7 S-Line v úpravě od JE Design

Společnost JE Design se podívala na Audi Q7 a výsledkem je kompletní body-kit, díky kterému obří SUV nabralo na šířce vpředu 30 mm, vzadu 40 mm. Veškeré novinky si můžete prohlédnout na přiložených fotkách. Jiný je přední spoiler, rozšířené blatníky, nechybí ani zadní spoiler nebo čtyři koncovky výfuku.

Pokud si bude zákazník přát, mohou úpravy zasáhnout také podvozek. Připraveno je tužší odpružení a světlá výška nižší o 35 mm. Na výběr jsou litá kola o rozměrech 20 nebo 22 palců. O pohon se stará naftový osmiválec 4.2 TDI. Ten standardně produkuje 250 kW a 800 Nm. Maximální výkon zůstal po zásahu JE Design nezměněn, točivý moment je ale vyšší o 95 Nm. Stovku zvládne vůz za 6,1 s, tedy o tři desetiny rychleji než standardní provedení. 

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 211 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 276 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků