Audi Q7 s cenou pod milion a půl

Audi Q7, nové sedmimístné SUV, se prodává na německém trhu s motory 4.2 V8 FSI s výkonem 257 kW (440 Nm) a nafťákem 3.0 V6 TDI s výkonem 171 kW (500 Nm). S prvním motorem zvládne Q7 sprint na stovku za 7,4 s a spotřebuje 13,6 l benzinu. Se slabším naftovým agregátem se vůz rozjede na stovku za 9,1 s a spálí v průměru 10,5 l nafty. Je sice slabší, ale také o poznání levnější: přijde na 48 900 eur, tedy cca 1,45 milionu korun. Dražší osmiválec pak pořídíte za 64 900 eur, tedy cca 1,92 mil. Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Q7 přijede v roce 2008 i v hybridní verzi

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 66 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků