Audi Q7 s cenou pod milion a půl

Audi Q7, nové sedmimístné SUV, se prodává na německém trhu s motory 4.2 V8 FSI s výkonem 257 kW (440 Nm) a nafťákem 3.0 V6 TDI s výkonem 171 kW (500 Nm). S prvním motorem zvládne Q7 sprint na stovku za 7,4 s a spotřebuje 13,6 l benzinu. Se slabším naftovým agregátem se vůz rozjede na stovku za 9,1 s a spálí v průměru 10,5 l nafty. Je sice slabší, ale také o poznání levnější: přijde na 48 900 eur, tedy cca 1,45 milionu korun. Dražší osmiválec pak pořídíte za 64 900 eur, tedy cca 1,92 mil. Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Q7 přijede v roce 2008 i v hybridní verzi

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků