Audi Q7 prošlo modernizací: Dostává hybridní techniku a přepracovaný interiér

39 komentářů (39 nových)

Danny
26. června 2019 • 23:41

Nádherný kus auta, o kterém zde povětšinou píšou hanopisy naprostí neználci nebo jen závistiví troubové. Tohle auto je nejlepší koupě mezi velkou trojkou, pokud chcete komfort, špičkovou kvalitu, nadčasový design a velký prostor a udržení ceny při dalším prodeji je Q7 to pravé. Je to samozřejmě o penězích, ale jste luxusním segmentu takže je mít musíte. Francouzské DS nemůžete s Q7 porovnávat je to v podstatě překapotovaný Peugeot 3008, který má hodně zvláštní cílovku, která u nás moc nebůjí, auto je to určitě dobré.

stealth01
27. června 2019 • 10:49

Komfort GLE 2019 zcela určitě, tam Q7 nestíhá. Jinak s tou závistí jsi lehce mimo, ale tak proč ne, tvůj pohled.

Danny
27. června 2019 • 17:58

GLE ma gumové řízení a naprosto podpůrměrné sedačky, převodovka je žal, řízení je jak parník a ve vysokých rychlostech má člověk pocit, že uletí ze silnice. Jistota s jakou jede Q7 mohou ostatní opravdu jen závidět, vyzkoušel jsem všechny tři vozy a mohu porovnávat, jediné co má Audi opravdu horší je převodovka, která by mohla být rychlejší, tady dominuje BMW, které je i motorově dál, komplexně je však Q7 mnohem univerzálnější a jednoduše lépe postaveným vozem, s nejlepším designem, kterého se budete chtít zbavit až po velmi dlouhé době.

stealth01
27. června 2019 • 18:33

Tak především já si svou SQ7 nechám tak dlouho, jak to jen pujde. Mne jde spíše o to, jak jsi přišel na GLE a jeho vlastnosti. Kolik jsi najel v novém GLE? Ja jen 100 kilometrů a odpružení a komfort je na lepší úrovni.

Driver
27. června 2019 • 20:25

Carscops má na YT videotest velké německé čtyřky, je tam ještě Q7 předface a nový Touareg ale hlavně už nové GLE a nová X5, najděte si to. Oceňují v mnohém lepší konkurenty, ale jako celek zvolili nejlepší PŘEDFACE Q7 a to i s tím, že uznali, že byla hnusná, a je ošklivá, ale technicky nejlepší auto. Teď po FL to není žádná krása ale už se to dá přežít a ten interiér je konečně fajn. Zbytek nepotřebuje komentář, motory, podvozek jsou šupa nehorázná. Hlavně tam nedali Cayenne. Ten by to totiž vyhrál, ale když přijde řeč na naftu, tak potom je jasná Q7 objektivně. Pokud někdo oželí ty všechny komplexní vlastnosti a upřednostní jen některé hodnoty, potom může být pro něj lepší klidně i Volvo, ale rozhodně se nedá srovnávat třeba s SQ7. Mi osobně učaroval Macan jen proto, že to je letadlo, a tyhle obludy jsou už docela peklo i pro toho, kdo to má v ruce, ale tam záleží na tom, že jsme o třídu výš a prostorově úplně jinde. Každopádně Q7 je zase pecka a ostatní mají co dělat a to je jen FL kamarádi, ostatní mají NOVÉ GENERACE a nestíhají :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
28. června 2019 • 17:17

Audi jako značka setrvačností stále jede, je tam velká zásoba technických špiček. Nicméně sabotéři rozlezlí jako plíseň z porsche jim postupně podřezávají větev a vykrádají jejich technický a obchodní archiv. Takže audi půjde postupně do kopru. F.Piech, který audi novodobě stvořil a držel nad nimi ochranou ruku už nemá v koncernu žádnou moc.

jogurt
27. června 2019 • 11:23

GLE rozhodně ne, o GLS bychom se už bavit mohli, byť to je buď líné nebo velmi žravé. Bez rozumného řešení mezi tím. Což má Audi vyřešeno.

Já první
27. června 2019 • 8:00

Nemam potrebu zavidet neco tak obycejneho jako je auto, tim mene obludne SUV. Ale je to premiovka, tak musime asi vsichni poslusne do rady a kyvat a chvalit, co?

mijunior
26. června 2019 • 15:47

Koukám že po tom plug-in hybridním benzínovém třílitru který do Ženevy přivezli v modelech A6, A7 a A8 není v reálné nabídce nikde vidu ani slechu. Nafta vpřed dozadu ani krok.B-]

Karel.
26. června 2019 • 16:47

Benzínový třílitr nebyl v A6 ani A7, ale pouze v A8. V Q5, A6, A7 je 2.0 TFSI.
https://auto-mania.cz/audi-q5-a6-a7-a-a8-dostav... ...
A do nabídky právě přicházejí
https://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/q5/q... ...

mijunior
26. června 2019 • 18:37

Pravda, šestiválec má bohužel jen A8. Podle všeho Q5 je zatím jediná kdo pro modelový rok 2020 nabizí plug-in hybrid.

Mudrc
26. června 2019 • 9:49

Krásný design a se nepodbízí se Číňanům. Na konkurenci X5,6,7 se nedá dívat.

Já první
26. června 2019 • 15:16

Jo, namisto podbizeni se Cinanum je to arabacky nabubrele. A pro jemnou evropskou eleganci aby clovek zase sel do Francie...

Karel.
26. června 2019 • 15:45

A to by mě zajímalo, jakou perlu od Francouzů bys postavil vedle Q7.

Já první
27. června 2019 • 7:58

Ja na SUV uprimne kaslu, tenhle arabsky design jede napric znackou.

kari
26. června 2019 • 15:59

Asi DS7 :-D , cena se moc lišit nebude :-D

Karel.
26. června 2019 • 16:53

Tak vzhled také moc ne, DS 7 vypadá jak zmenšená čínská kopie Q7.

Koule
26. června 2019 • 10:17

No X5,6,7 jsou obludy, ale RR nebo Volvo určitě mají po stránce designu také co nabídnout.

kari
26. června 2019 • 13:02

Jenže u Volva to tím designem končí, bohužel. Motor už si nevybereš.

Frankie
26. června 2019 • 15:37

Ono už to končí i u Audi, k čemu ti jsou koně když se auto před jejich použítím nejprve na tři sekundy zamyslí?!B-]

Koule
26. června 2019 • 15:36

to souhlas, ty čtyřválce v XC90 jsou ostrudné, ale řeč byla o designu.

kari
26. června 2019 • 15:57

O to horší to je, že tak pěkná auta mají takovou bídu pod kapotou

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
26. června 2019 • 22:53

Brzo budou motorizace oznacovat jako procaky v elektronice aby zavrely huby vsem valcohonicum.

Mic
26. června 2019 • 13:42

Myslíš 400konovy hybrid.... Naklepe rit vsem

stealth01
27. června 2019 • 10:47

S SQ7 měl tolik práce, ze to po par zatackach vzdal.

P
26. června 2019 • 19:40

Pokud neklekne...

kari
26. června 2019 • 15:56

Jasně, pro dnešní "generace" (NE)řidičů jde jen o čísílka, ale o to, co to má opravdu pod kapotou jde až v poslední řadě. Pořád mi je sympatičtější 3.0 170 Kw v Q7, než cokoli s dvoulitrem a výkonem vyhoněným baterkama.

bzzz
26. června 2019 • 14:18

To je na honeni ega v CR asi malo ;-)

WTF
26. června 2019 • 9:18

Auto nám předvedli s pěkné červené. Vsadím se ale že v základní nabídce ji jak je u Audi zvykem nenajdeme, očekávám čtyři odstíny šedé, dva bíle a černé.B-]

..
26. června 2019 • 10:11
mijunior
26. června 2019 • 15:53

Modelový ročník 2020.

KO
26. června 2019 • 10:07

V základní nabídce tato červená samozřejmě je. A brečet zrovna u Audi, které má na výběr 80 laků je pak dokonalá střelba mimo terč.

Lol
26. června 2019 • 15:34

Tango red to byl ještě včera vrchol nabídky červených laků Audi. Jinak je to furt černo, šedo, bílá paleta. Ohánět se nabídkou Audi Exclusive která začíná na 2400,-€ může jen dokonalý vocas.

stealth01
27. června 2019 • 10:46

Ohánět a vocas. Dobře, tvůj pohled na svět. Ale musíš uznat, ze nabídka tady je. A jestli si někdo konfiguruje auto za 3 miliony, tak možná do těchto laků půjde. Jinak u Q7 nic nezačíná a nic nekončí. Proste je tam cena (tuším něco přes 100 tisíc). Ja kdybych konfiguroval Q7, rak bych určitě volil nějakou napadnou a neotrelou barvu, třeba fialovou.

stealth01
26. června 2019 • 11:22

Těch laků je několik set. Klasické lakování stálo tehdy 35 tisíc a Audi Exclusive 122 tisíc.
K samotnému autu asi nic nemám. Digitalizace všeho, úspory a kategorie SUV která se mi odjakživa nelíbí. Pro mě další neutrální krabice na kolech.

IceDive1
26. června 2019 • 9:48

Pokial viem cervena bola v ponuke aj doteraz aj som ich par videl jazdit.

Tomáš Fuk
26. června 2019 • 23:18

Byly tři červené: světle červená UNI, velmi krátce byla v nabídce vínová metalíza Classicrot a ta z plakátu (a reklam na SQ7) Granatrot v programu individual (v CZ za absurdních 120 000Kč, jinde jako normální příplatek za metalízu cca 1200Euro).
A pak samozřejmě v programu individual v podstatě jakýkoli odstín na přání....
Apropos, momentálně již nelze Q7 v předFL provedení objednat, a to ani v Německu...

Dix_
26. června 2019 • 9:10

Řízení zadní kol měla i předFL verze.Jezdil jsem s ní v roce 2015.

Tomáš Fuk
26. června 2019 • 23:11

stejně tak podvozek s aktivními stabilizátory

Doporučujeme

Články odjinud