Audi Q7 prošlo modernizací: Dostává hybridní techniku a přepracovaný interiér

Dix_  |  26. 06. 2019 09:10

Řízení zadní kol měla i předFL verze.Jezdil jsem s ní v roce 2015.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  26. 06. 2019 23:11

stejně tak podvozek s aktivními stabilizátory

Odpovědět  |   | 
WTF  |  26. 06. 2019 09:18

Auto nám předvedli s pěkné červené. Vsadím se ale že v základní nabídce ji jak je u Audi zvykem nenajdeme, očekávám čtyři odstíny šedé, dva bíle a černé.

Odpovědět  |   | 
IceDive1  |  26. 06. 2019 09:48

Pokial viem cervena bola v ponuke aj doteraz aj som ich par videl jazdit.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  26. 06. 2019 23:18

Byly tři červené: světle červená UNI, velmi krátce byla v nabídce vínová metalíza Classicrot a ta z plakátu (a reklam na SQ7) Granatrot v programu individual (v CZ za absurdních 120 000Kč, jinde jako normální příplatek za metalízu cca 1200Euro).
A pak samozřejmě v programu individual v podstatě jakýkoli odstín na přání....
Apropos, momentálně již nelze Q7 v předFL provedení objednat, a to ani v Německu...

Odpovědět  |   | 
KO  |  26. 06. 2019 10:07

V základní nabídce tato červená samozřejmě je. A brečet zrovna u Audi, které má na výběr 80 laků je pak dokonalá střelba mimo terč.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 06. 2019 11:22

Těch laků je několik set. Klasické lakování stálo tehdy 35 tisíc a Audi Exclusive 122 tisíc.
K samotnému autu asi nic nemám. Digitalizace všeho, úspory a kategorie SUV která se mi odjakživa nelíbí. Pro mě další neutrální krabice na kolech.

Odpovědět  |   | 
Lol  |  26. 06. 2019 15:34

Tango red to byl ještě včera vrchol nabídky červených laků Audi. Jinak je to furt černo, šedo, bílá paleta. Ohánět se nabídkou Audi Exclusive která začíná na 2400,-€ může jen dokonalý vocas.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 06. 2019 10:46

Ohánět a vocas. Dobře, tvůj pohled na svět. Ale musíš uznat, ze nabídka tady je. A jestli si někdo konfiguruje auto za 3 miliony, tak možná do těchto laků půjde. Jinak u Q7 nic nezačíná a nic nekončí. Proste je tam cena (tuším něco přes 100 tisíc). Ja kdybych konfiguroval Q7, rak bych určitě volil nějakou napadnou a neotrelou barvu, třeba fialovou.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  26. 06. 2019 15:53

Modelový ročník 2020.

Odpovědět  |   | 
Mudrc  |  26. 06. 2019 09:49

Krásný design a se nepodbízí se Číňanům. Na konkurenci X5,6,7 se nedá dívat.

Odpovědět  |   | 
Koule  |  26. 06. 2019 10:17

No X5,6,7 jsou obludy, ale RR nebo Volvo určitě mají po stránce designu také co nabídnout.

Odpovědět  |   | 
kari  |  26. 06. 2019 13:02

Jenže u Volva to tím designem končí, bohužel. Motor už si nevybereš.

Odpovědět  |   | 
Mic  |  26. 06. 2019 13:42

Myslíš 400konovy hybrid.... Naklepe rit vsem

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 06. 2019 14:18

To je na honeni ega v CR asi malo

Odpovědět  |   | 
kari  |  26. 06. 2019 15:56

Jasně, pro dnešní "generace" (NE)řidičů jde jen o čísílka, ale o to, co to má opravdu pod kapotou jde až v poslední řadě. Pořád mi je sympatičtější 3.0 170 Kw v Q7, než cokoli s dvoulitrem a výkonem vyhoněným baterkama.

Odpovědět  |   | 
P  |  26. 06. 2019 19:40

Pokud neklekne...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 06. 2019 10:47

S SQ7 měl tolik práce, ze to po par zatackach vzdal.

Odpovědět  |   | 
Koule  |  26. 06. 2019 15:36

to souhlas, ty čtyřválce v XC90 jsou ostrudné, ale řeč byla o designu.

Odpovědět  |   | 
kari  |  26. 06. 2019 15:57

O to horší to je, že tak pěkná auta mají takovou bídu pod kapotou

Odpovědět  |   | 
homer  |  26. 06. 2019 22:53

Brzo budou motorizace oznacovat jako procaky v elektronice aby zavrely huby vsem valcohonicum.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  26. 06. 2019 15:37

Ono už to končí i u Audi, k čemu ti jsou koně když se auto před jejich použítím nejprve na tři sekundy zamyslí?!

Odpovědět  |   | 
Já první  |  26. 06. 2019 15:16

Jo, namisto podbizeni se Cinanum je to arabacky nabubrele. A pro jemnou evropskou eleganci aby clovek zase sel do Francie...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  26. 06. 2019 15:45

A to by mě zajímalo, jakou perlu od Francouzů bys postavil vedle Q7.

Odpovědět  |   | 
kari  |  26. 06. 2019 15:59

Asi DS7 , cena se moc lišit nebude

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  26. 06. 2019 16:53

Tak vzhled také moc ne, DS 7 vypadá jak zmenšená čínská kopie Q7.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  27. 06. 2019 07:58

Ja na SUV uprimne kaslu, tenhle arabsky design jede napric znackou.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  26. 06. 2019 15:47

Koukám že po tom plug-in hybridním benzínovém třílitru který do Ženevy přivezli v modelech A6, A7 a A8 není v reálné nabídce nikde vidu ani slechu. Nafta vpřed dozadu ani krok.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  26. 06. 2019 16:47

Benzínový třílitr nebyl v A6 ani A7, ale pouze v A8. V Q5, A6, A7 je 2.0 TFSI.
https://auto-mania.cz/audi-q5-a6-a7-a-a8-dostav... ...
A do nabídky právě přicházejí
https://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/q5/q... ...

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  26. 06. 2019 18:37

Pravda, šestiválec má bohužel jen A8. Podle všeho Q5 je zatím jediná kdo pro modelový rok 2020 nabizí plug-in hybrid.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  26. 06. 2019 23:41

Nádherný kus auta, o kterém zde povětšinou píšou hanopisy naprostí neználci nebo jen závistiví troubové. Tohle auto je nejlepší koupě mezi velkou trojkou, pokud chcete komfort, špičkovou kvalitu, nadčasový design a velký prostor a udržení ceny při dalším prodeji je Q7 to pravé. Je to samozřejmě o penězích, ale jste luxusním segmentu takže je mít musíte. Francouzské DS nemůžete s Q7 porovnávat je to v podstatě překapotovaný Peugeot 3008, který má hodně zvláštní cílovku, která u nás moc nebůjí, auto je to určitě dobré.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  27. 06. 2019 08:00

Nemam potrebu zavidet neco tak obycejneho jako je auto, tim mene obludne SUV. Ale je to premiovka, tak musime asi vsichni poslusne do rady a kyvat a chvalit, co?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 06. 2019 10:49

Komfort GLE 2019 zcela určitě, tam Q7 nestíhá. Jinak s tou závistí jsi lehce mimo, ale tak proč ne, tvůj pohled.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 06. 2019 11:23

GLE rozhodně ne, o GLS bychom se už bavit mohli, byť to je buď líné nebo velmi žravé. Bez rozumného řešení mezi tím. Což má Audi vyřešeno.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  27. 06. 2019 17:58

GLE ma gumové řízení a naprosto podpůrměrné sedačky, převodovka je žal, řízení je jak parník a ve vysokých rychlostech má člověk pocit, že uletí ze silnice. Jistota s jakou jede Q7 mohou ostatní opravdu jen závidět, vyzkoušel jsem všechny tři vozy a mohu porovnávat, jediné co má Audi opravdu horší je převodovka, která by mohla být rychlejší, tady dominuje BMW, které je i motorově dál, komplexně je však Q7 mnohem univerzálnější a jednoduše lépe postaveným vozem, s nejlepším designem, kterého se budete chtít zbavit až po velmi dlouhé době.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 06. 2019 18:33

Tak především já si svou SQ7 nechám tak dlouho, jak to jen pujde. Mne jde spíše o to, jak jsi přišel na GLE a jeho vlastnosti. Kolik jsi najel v novém GLE? Ja jen 100 kilometrů a odpružení a komfort je na lepší úrovni.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  27. 06. 2019 20:25

Carscops má na YT videotest velké německé čtyřky, je tam ještě Q7 předface a nový Touareg ale hlavně už nové GLE a nová X5, najděte si to. Oceňují v mnohém lepší konkurenty, ale jako celek zvolili nejlepší PŘEDFACE Q7 a to i s tím, že uznali, že byla hnusná, a je ošklivá, ale technicky nejlepší auto. Teď po FL to není žádná krása ale už se to dá přežít a ten interiér je konečně fajn. Zbytek nepotřebuje komentář, motory, podvozek jsou šupa nehorázná. Hlavně tam nedali Cayenne. Ten by to totiž vyhrál, ale když přijde řeč na naftu, tak potom je jasná Q7 objektivně. Pokud někdo oželí ty všechny komplexní vlastnosti a upřednostní jen některé hodnoty, potom může být pro něj lepší klidně i Volvo, ale rozhodně se nedá srovnávat třeba s SQ7. Mi osobně učaroval Macan jen proto, že to je letadlo, a tyhle obludy jsou už docela peklo i pro toho, kdo to má v ruce, ale tam záleží na tom, že jsme o třídu výš a prostorově úplně jinde. Každopádně Q7 je zase pecka a ostatní mají co dělat a to je jen FL kamarádi, ostatní mají NOVÉ GENERACE a nestíhají

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  28. 06. 2019 17:17

Audi jako značka setrvačností stále jede, je tam velká zásoba technických špiček. Nicméně sabotéři rozlezlí jako plíseň z porsche jim postupně podřezávají větev a vykrádají jejich technický a obchodní archiv. Takže audi půjde postupně do kopru. F.Piech, který audi novodobě stvořil a držel nad nimi ochranou ruku už nemá v koncernu žádnou moc.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A
Hyundai Santa Fe dostal motor, který by řada Čechů chtěla. Nikdo by si ho ale nekoupil

Hyundai Santa Fe dostal motor, který by řad…

Australské zastoupení automobilky Hyundai rozšiřuje motorovou nabídku SUV Santa Fe o zážehový šestiválec.

6.  12.  2019 | | 63 N/A