Audi Q7 prošlo modernizací: Dostává hybridní techniku a přepracovaný interiér

Dix_  |  26. 06. 2019 09:10

Řízení zadní kol měla i předFL verze.Jezdil jsem s ní v roce 2015.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  26. 06. 2019 23:11

stejně tak podvozek s aktivními stabilizátory

Odpovědět  |   | 
WTF  |  26. 06. 2019 09:18

Auto nám předvedli s pěkné červené. Vsadím se ale že v základní nabídce ji jak je u Audi zvykem nenajdeme, očekávám čtyři odstíny šedé, dva bíle a černé.

Odpovědět  |   | 
IceDive1  |  26. 06. 2019 09:48

Pokial viem cervena bola v ponuke aj doteraz aj som ich par videl jazdit.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  26. 06. 2019 23:18

Byly tři červené: světle červená UNI, velmi krátce byla v nabídce vínová metalíza Classicrot a ta z plakátu (a reklam na SQ7) Granatrot v programu individual (v CZ za absurdních 120 000Kč, jinde jako normální příplatek za metalízu cca 1200Euro).
A pak samozřejmě v programu individual v podstatě jakýkoli odstín na přání....
Apropos, momentálně již nelze Q7 v předFL provedení objednat, a to ani v Německu...

Odpovědět  |   | 
KO  |  26. 06. 2019 10:07

V základní nabídce tato červená samozřejmě je. A brečet zrovna u Audi, které má na výběr 80 laků je pak dokonalá střelba mimo terč.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 06. 2019 11:22

Těch laků je několik set. Klasické lakování stálo tehdy 35 tisíc a Audi Exclusive 122 tisíc.
K samotnému autu asi nic nemám. Digitalizace všeho, úspory a kategorie SUV která se mi odjakživa nelíbí. Pro mě další neutrální krabice na kolech.

Odpovědět  |   | 
Lol  |  26. 06. 2019 15:34

Tango red to byl ještě včera vrchol nabídky červených laků Audi. Jinak je to furt černo, šedo, bílá paleta. Ohánět se nabídkou Audi Exclusive která začíná na 2400,-€ může jen dokonalý vocas.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 06. 2019 10:46

Ohánět a vocas. Dobře, tvůj pohled na svět. Ale musíš uznat, ze nabídka tady je. A jestli si někdo konfiguruje auto za 3 miliony, tak možná do těchto laků půjde. Jinak u Q7 nic nezačíná a nic nekončí. Proste je tam cena (tuším něco přes 100 tisíc). Ja kdybych konfiguroval Q7, rak bych určitě volil nějakou napadnou a neotrelou barvu, třeba fialovou.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  26. 06. 2019 15:53

Modelový ročník 2020.

Odpovědět  |   | 
Mudrc  |  26. 06. 2019 09:49

Krásný design a se nepodbízí se Číňanům. Na konkurenci X5,6,7 se nedá dívat.

Odpovědět  |   | 
Koule  |  26. 06. 2019 10:17

No X5,6,7 jsou obludy, ale RR nebo Volvo určitě mají po stránce designu také co nabídnout.

Odpovědět  |   | 
kari  |  26. 06. 2019 13:02

Jenže u Volva to tím designem končí, bohužel. Motor už si nevybereš.

Odpovědět  |   | 
Mic  |  26. 06. 2019 13:42

Myslíš 400konovy hybrid.... Naklepe rit vsem

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 06. 2019 14:18

To je na honeni ega v CR asi malo

Odpovědět  |   | 
kari  |  26. 06. 2019 15:56

Jasně, pro dnešní "generace" (NE)řidičů jde jen o čísílka, ale o to, co to má opravdu pod kapotou jde až v poslední řadě. Pořád mi je sympatičtější 3.0 170 Kw v Q7, než cokoli s dvoulitrem a výkonem vyhoněným baterkama.

Odpovědět  |   | 
P  |  26. 06. 2019 19:40

Pokud neklekne...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 06. 2019 10:47

S SQ7 měl tolik práce, ze to po par zatackach vzdal.

Odpovědět  |   | 
Koule  |  26. 06. 2019 15:36

to souhlas, ty čtyřválce v XC90 jsou ostrudné, ale řeč byla o designu.

Odpovědět  |   | 
kari  |  26. 06. 2019 15:57

O to horší to je, že tak pěkná auta mají takovou bídu pod kapotou

Odpovědět  |   | 
homer  |  26. 06. 2019 22:53

Brzo budou motorizace oznacovat jako procaky v elektronice aby zavrely huby vsem valcohonicum.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  26. 06. 2019 15:37

Ono už to končí i u Audi, k čemu ti jsou koně když se auto před jejich použítím nejprve na tři sekundy zamyslí?!

Odpovědět  |   | 
Já první  |  26. 06. 2019 15:16

Jo, namisto podbizeni se Cinanum je to arabacky nabubrele. A pro jemnou evropskou eleganci aby clovek zase sel do Francie...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  26. 06. 2019 15:45

A to by mě zajímalo, jakou perlu od Francouzů bys postavil vedle Q7.

Odpovědět  |   | 
kari  |  26. 06. 2019 15:59

Asi DS7 , cena se moc lišit nebude

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  26. 06. 2019 16:53

Tak vzhled také moc ne, DS 7 vypadá jak zmenšená čínská kopie Q7.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  27. 06. 2019 07:58

Ja na SUV uprimne kaslu, tenhle arabsky design jede napric znackou.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  26. 06. 2019 15:47

Koukám že po tom plug-in hybridním benzínovém třílitru který do Ženevy přivezli v modelech A6, A7 a A8 není v reálné nabídce nikde vidu ani slechu. Nafta vpřed dozadu ani krok.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  26. 06. 2019 16:47

Benzínový třílitr nebyl v A6 ani A7, ale pouze v A8. V Q5, A6, A7 je 2.0 TFSI.
https://auto-mania.cz/audi-q5-a6-a7-a-a8-dostav... ...
A do nabídky právě přicházejí
https://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/q5/q... ...

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  26. 06. 2019 18:37

Pravda, šestiválec má bohužel jen A8. Podle všeho Q5 je zatím jediná kdo pro modelový rok 2020 nabizí plug-in hybrid.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  26. 06. 2019 23:41

Nádherný kus auta, o kterém zde povětšinou píšou hanopisy naprostí neználci nebo jen závistiví troubové. Tohle auto je nejlepší koupě mezi velkou trojkou, pokud chcete komfort, špičkovou kvalitu, nadčasový design a velký prostor a udržení ceny při dalším prodeji je Q7 to pravé. Je to samozřejmě o penězích, ale jste luxusním segmentu takže je mít musíte. Francouzské DS nemůžete s Q7 porovnávat je to v podstatě překapotovaný Peugeot 3008, který má hodně zvláštní cílovku, která u nás moc nebůjí, auto je to určitě dobré.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  27. 06. 2019 08:00

Nemam potrebu zavidet neco tak obycejneho jako je auto, tim mene obludne SUV. Ale je to premiovka, tak musime asi vsichni poslusne do rady a kyvat a chvalit, co?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 06. 2019 10:49

Komfort GLE 2019 zcela určitě, tam Q7 nestíhá. Jinak s tou závistí jsi lehce mimo, ale tak proč ne, tvůj pohled.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 06. 2019 11:23

GLE rozhodně ne, o GLS bychom se už bavit mohli, byť to je buď líné nebo velmi žravé. Bez rozumného řešení mezi tím. Což má Audi vyřešeno.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  27. 06. 2019 17:58

GLE ma gumové řízení a naprosto podpůrměrné sedačky, převodovka je žal, řízení je jak parník a ve vysokých rychlostech má člověk pocit, že uletí ze silnice. Jistota s jakou jede Q7 mohou ostatní opravdu jen závidět, vyzkoušel jsem všechny tři vozy a mohu porovnávat, jediné co má Audi opravdu horší je převodovka, která by mohla být rychlejší, tady dominuje BMW, které je i motorově dál, komplexně je však Q7 mnohem univerzálnější a jednoduše lépe postaveným vozem, s nejlepším designem, kterého se budete chtít zbavit až po velmi dlouhé době.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 06. 2019 18:33

Tak především já si svou SQ7 nechám tak dlouho, jak to jen pujde. Mne jde spíše o to, jak jsi přišel na GLE a jeho vlastnosti. Kolik jsi najel v novém GLE? Ja jen 100 kilometrů a odpružení a komfort je na lepší úrovni.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  27. 06. 2019 20:25

Carscops má na YT videotest velké německé čtyřky, je tam ještě Q7 předface a nový Touareg ale hlavně už nové GLE a nová X5, najděte si to. Oceňují v mnohém lepší konkurenty, ale jako celek zvolili nejlepší PŘEDFACE Q7 a to i s tím, že uznali, že byla hnusná, a je ošklivá, ale technicky nejlepší auto. Teď po FL to není žádná krása ale už se to dá přežít a ten interiér je konečně fajn. Zbytek nepotřebuje komentář, motory, podvozek jsou šupa nehorázná. Hlavně tam nedali Cayenne. Ten by to totiž vyhrál, ale když přijde řeč na naftu, tak potom je jasná Q7 objektivně. Pokud někdo oželí ty všechny komplexní vlastnosti a upřednostní jen některé hodnoty, potom může být pro něj lepší klidně i Volvo, ale rozhodně se nedá srovnávat třeba s SQ7. Mi osobně učaroval Macan jen proto, že to je letadlo, a tyhle obludy jsou už docela peklo i pro toho, kdo to má v ruce, ale tam záleží na tom, že jsme o třídu výš a prostorově úplně jinde. Každopádně Q7 je zase pecka a ostatní mají co dělat a to je jen FL kamarádi, ostatní mají NOVÉ GENERACE a nestíhají

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  28. 06. 2019 17:17

Audi jako značka setrvačností stále jede, je tam velká zásoba technických špiček. Nicméně sabotéři rozlezlí jako plíseň z porsche jim postupně podřezávají větev a vykrádají jejich technický a obchodní archiv. Takže audi půjde postupně do kopru. F.Piech, který audi novodobě stvořil a držel nad nimi ochranou ruku už nemá v koncernu žádnou moc.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 35 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků
Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Hyundai Ioniq Electric 2019 (první svezení)

Z nabídky modelu Ioniq si vybere každý, koho lákají vozy na alternativní pohon. Elektromobil nedávno prošel faceliftem, aby mohl lépe držet krok s konkurencí. Povedlo se mu to?

31.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků

Nejčtenější články

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 191 N/A
Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má plno asistentů a LED světlomety

Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má …

Novou Kiu Xceed si budete moci už příští týden prohlédnout na výstavě Auta na náplavce. Importér už zveřejnil ceny a nevypadají vůbec zle.

24.  8.  2019 | | 34 N/A