Audi Q7 prošlo modernizací: Dostává hybridní techniku a přepracovaný interiér

SUV od Audi se sice mění i po stránce vzhledu, největší novinky ale čekejte uvnitř.

Audi Q7 přijíždí v rámci modernizace s lehce upraveným vzhledem, který nyní lépe zapadá k posledním modelům značky jako například stylovějšímu Q8. Nová je přední mřížka chladiče, světlomety za příplatek vybavené technologií HD Matrix LED a také nárazník s většími bočními otvory. Po vzoru nejnovějšího směřování designu značky je přepracována i záď s novými svítilnami, nyní propojenými horizontální lištou.

K zajištění ještě lepších jízdních vlastností velkého SUV nyní Audi přidává do volitelné výbavy elektromechanický systém aktivní stabilizace bočního náklonu a dostupný je u Q7 stále i systém řízení kol zadní nápravy. Stejně jako dříve pak nechybí adaptivní vzduchové odpružení s možností změny světlé výšky, které je u sedmimístné verze Q7 standardem. Za příplatek je nicméně i sportovní vzduchové odpružení v rámci paketu S Line.

Nové Audi SQ8 oficiálně: 4 litry, 8 válců a 435 koní udávají dynamiku hot-hatche

Nové Audi SQ8 oficiálně: 4 litry, 8 válců a 435 koní udávají dynamiku hot-hatche

Uvnitř dochází k největším změnám, jelikož si Q7 vypůjčuje novou architekturu palubní desky z modelu Q8. Obrazovka infotainmentu se přesunula níže a již netrčí do prostoru u čelního okna, zatímco klasická tlačítka na středovém panelu nahrazuje dotyková plocha. Nakonec nechybí i digitální přístrojová deska a na přání dodávaný průhledový displej.

Nejnovější verze infotainmentu zahrnuje připojení k internetu LTE Advanced (s vlastní vloženou SIM kartou), hotspot, hlasové ovládání a rozsáhlé portfolio funkcí od dopravních informací online přes navigaci s Google Earth až po hybridní příjem rádia. Novinkou je pak asistent pro stav nouze, který zvládne automaticky bezpečně zastavit vůz u krajnice, pokud řidič nevykazuje žádnou aktivitu a hrozí mu potencionální nebezpečí.

Nové Audi A6 Allroad je tady. Robustnější klasika spoléhá na naftový mild-hybrid

Nové Audi A6 Allroad je tady. Robustnější klasika spoléhá na naftový mild-hybrid

Motorizace dostupné při uvedení na trh zatím Audi popisuje celkem vágně. Zpočátku budou na výběr dva vznětové agregáty a následně se objeví i jedna zážehová jednotka. Všechny motory budou přitom vybaveny mild-hybridní 48V technikou. Nakonec se chystá i plug-in hybridní varianta Q7, která doplní nabídku později. Na detailnější informaci si musíme počkat.

Určitě ale nebudeme čekat dlouho, protože modernizované Q7 má dorazit na český trh na podzim letošního roku. V tu chvíli se dozvíme i první cenovky.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

včera | Richard Herbich | 16 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků