Audi Q7 prošlo modernizací: Dostává hybridní techniku a přepracovaný interiér

SUV od Audi se sice mění i po stránce vzhledu, největší novinky ale čekejte uvnitř.

Audi Q7 přijíždí v rámci modernizace s lehce upraveným vzhledem, který nyní lépe zapadá k posledním modelům značky jako například stylovějšímu Q8. Nová je přední mřížka chladiče, světlomety za příplatek vybavené technologií HD Matrix LED a také nárazník s většími bočními otvory. Po vzoru nejnovějšího směřování designu značky je přepracována i záď s novými svítilnami, nyní propojenými horizontální lištou.

K zajištění ještě lepších jízdních vlastností velkého SUV nyní Audi přidává do volitelné výbavy elektromechanický systém aktivní stabilizace bočního náklonu a dostupný je u Q7 stále i systém řízení kol zadní nápravy. Stejně jako dříve pak nechybí adaptivní vzduchové odpružení s možností změny světlé výšky, které je u sedmimístné verze Q7 standardem. Za příplatek je nicméně i sportovní vzduchové odpružení v rámci paketu S Line.

Nové Audi SQ8 oficiálně: 4 litry, 8 válců a 435 koní udávají dynamiku hot-hatche

Nové Audi SQ8 oficiálně: 4 litry, 8 válců a 435 koní udávají dynamiku hot-hatche

Uvnitř dochází k největším změnám, jelikož si Q7 vypůjčuje novou architekturu palubní desky z modelu Q8. Obrazovka infotainmentu se přesunula níže a již netrčí do prostoru u čelního okna, zatímco klasická tlačítka na středovém panelu nahrazuje dotyková plocha. Nakonec nechybí i digitální přístrojová deska a na přání dodávaný průhledový displej.

Nejnovější verze infotainmentu zahrnuje připojení k internetu LTE Advanced (s vlastní vloženou SIM kartou), hotspot, hlasové ovládání a rozsáhlé portfolio funkcí od dopravních informací online přes navigaci s Google Earth až po hybridní příjem rádia. Novinkou je pak asistent pro stav nouze, který zvládne automaticky bezpečně zastavit vůz u krajnice, pokud řidič nevykazuje žádnou aktivitu a hrozí mu potencionální nebezpečí.

Nové Audi A6 Allroad je tady. Robustnější klasika spoléhá na naftový mild-hybrid

Nové Audi A6 Allroad je tady. Robustnější klasika spoléhá na naftový mild-hybrid

Motorizace dostupné při uvedení na trh zatím Audi popisuje celkem vágně. Zpočátku budou na výběr dva vznětové agregáty a následně se objeví i jedna zážehová jednotka. Všechny motory budou přitom vybaveny mild-hybridní 48V technikou. Nakonec se chystá i plug-in hybridní varianta Q7, která doplní nabídku později. Na detailnější informaci si musíme počkat.

Určitě ale nebudeme čekat dlouho, protože modernizované Q7 má dorazit na český trh na podzim letošního roku. V tu chvíli se dozvíme i první cenovky.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků