Audi Q7 přijíždí v rámci modernizace s lehce upraveným vzhledem, který nyní lépe zapadá k posledním modelům značky jako například stylovějšímu Q8. | Audi Q7 Zdroj: Audi

Audi Q7 přijíždí v rámci modernizace s lehce upraveným vzhledem, který nyní lépe zapadá k posledním modelům značky jako například stylovějšímu Q8. | Audi Q7 | Zdroj: Audi

Nová je přední mřížka chladiče, světlomety za příplatek vybavené technologií HD Matrix LED a také nárazník s většími bočními otvory. | Audi Q7 Zdroj: Audi

Nová je přední mřížka chladiče, světlomety za příplatek vybavené technologií HD Matrix LED a také nárazník s většími bočními otvory. | Audi Q7 | Zdroj: Audi

Po vzoru nejnovějšího směřování designu značky je přepracována i záď s novými svítilnami, nyní propojenými horizontální lištou. | Audi Q7 Zdroj: Audi

Po vzoru nejnovějšího směřování designu značky je přepracována i záď s novými svítilnami, nyní propojenými horizontální lištou. | Audi Q7 | Zdroj: Audi

K zajištění ještě lepších jízdních vlastností velkého SUV nyní Audi přidává do volitelné výbavy elektromechanický systém aktivní stabilizace bočního náklonu a novinkou je u Q7 také systém řízení kol zadní nápravy. | Audi Q7 Zdroj: Audi

K zajištění ještě lepších jízdních vlastností velkého SUV nyní Audi přidává do volitelné výbavy elektromechanický systém aktivní stabilizace bočního náklonu a novinkou je u Q7 také systém řízení kol zadní nápravy. | Audi Q7 | Zdroj: Audi

Stejně jako dříve pak nechybí adaptivní vzduchové odpružení s možností změny světlé výšky, které je u sedmimístné verze Q7 standardem. Za příplatek je nicméně i sportovní vzduchové odpružení v rámci paketu S Line. | Audi Q7 Zdroj: Audi

Stejně jako dříve pak nechybí adaptivní vzduchové odpružení s možností změny světlé výšky, které je u sedmimístné verze Q7 standardem. Za příplatek je nicméně i sportovní vzduchové odpružení v rámci paketu S Line. | Audi Q7 | Zdroj: Audi

Uvnitř dochází k největším změnám, jelikož si Q7 vypůjčuje novou architekturu palubní desky z modelu Q8. | Audi Q7 Zdroj: Audi

Uvnitř dochází k největším změnám, jelikož si Q7 vypůjčuje novou architekturu palubní desky z modelu Q8. | Audi Q7 | Zdroj: Audi

Obrazovka infotainmentu se přesunula níže a již netrčí do prostoru u čelního okna, zatímco klasická tlačítka na středovém panelu nahrazuje dotyková plocha. | Audi Q7 Zdroj: Audi

Obrazovka infotainmentu se přesunula níže a již netrčí do prostoru u čelního okna, zatímco klasická tlačítka na středovém panelu nahrazuje dotyková plocha. | Audi Q7 | Zdroj: Audi

Nakonec nechybí i digitální přístrojová deska a na přání dodávaný průhledový displej. | Audi Q7 Zdroj: Audi

Nakonec nechybí i digitální přístrojová deska a na přání dodávaný průhledový displej. | Audi Q7 | Zdroj: Audi

Nejnovější verze infotainmentu zahrnuje připojení k internetu LTE Advanced (s vlastní vloženou SIM kartou), hotspot, hlasové ovládání a rozsáhlé portfolio funkcí od dopravních informací online přes navigaci s Google Earth až po hybridní příjem rádia. | Audi Q7 Zdroj: Audi

Nejnovější verze infotainmentu zahrnuje připojení k internetu LTE Advanced (s vlastní vloženou SIM kartou), hotspot, hlasové ovládání a rozsáhlé portfolio funkcí od dopravních informací online přes navigaci s Google Earth až po hybridní příjem rádia. | Audi Q7 | Zdroj: Audi

Novinkou je pak asistent pro stav nouze, který zvládne automaticky bezpečně zastavit vůz u krajnice, pokud řidič nevykazuje žádnou aktivitu a hrozí mu potencionální nebezpečí. | Audi Q7 Zdroj: Audi

Novinkou je pak asistent pro stav nouze, který zvládne automaticky bezpečně zastavit vůz u krajnice, pokud řidič nevykazuje žádnou aktivitu a hrozí mu potencionální nebezpečí. | Audi Q7 | Zdroj: Audi

Motorizace dostupné při uvedení na trh zatím Audi popisuje celkem vágně. Zpočátku budou na výběr dva vznětové agregáty a následně se objeví i jedna zážehová jednotka. | Audi Q7 Zdroj: Audi

Motorizace dostupné při uvedení na trh zatím Audi popisuje celkem vágně. Zpočátku budou na výběr dva vznětové agregáty a následně se objeví i jedna zážehová jednotka. | Audi Q7 | Zdroj: Audi

Všechny motory budou přitom vybaveny mild-hybridní 48V technikou. Nakonec se chystá i plug-in hybridní varianta Q7, která doplní nabídku později. Na detailnější informaci si musíme počkat. | Audi Q7 Zdroj: Audi

Všechny motory budou přitom vybaveny mild-hybridní 48V technikou. Nakonec se chystá i plug-in hybridní varianta Q7, která doplní nabídku později. Na detailnější informaci si musíme počkat. | Audi Q7 | Zdroj: Audi

Určitě ale nebudeme čekat dlouho, protože modernizované Q7 má dorazit na český trh na podzim letošního roku. V tu chvíli se dozvíme i první cenovky. | Audi Q7 Zdroj: Audi

Určitě ale nebudeme čekat dlouho, protože modernizované Q7 má dorazit na český trh na podzim letošního roku. V tu chvíli se dozvíme i první cenovky. | Audi Q7 | Zdroj: Audi

Audi Q7 Zdroj: Audi

Audi Q7 | Zdroj: Audi

Audi Q7 Zdroj: Audi

Audi Q7 | Zdroj: Audi

Audi Q7 Zdroj: Audi

Audi Q7 | Zdroj: Audi

Audi Q7 Zdroj: Audi

Audi Q7 | Zdroj: Audi

Audi Q7 Zdroj: Audi

Audi Q7 | Zdroj: Audi

Nová je přední mřížka chladiče, světlomety za příplatek vybavené technologií HD Matrix LED a také nárazník s většími bočními otvory. | Audi Q7 Zdroj: Audi
Po vzoru nejnovějšího směřování designu značky je přepracována i záď s novými svítilnami, nyní propojenými horizontální lištou. | Audi Q7 Zdroj: Audi
K zajištění ještě lepších jízdních vlastností velkého SUV nyní Audi přidává do volitelné výbavy elektromechanický systém aktivní stabilizace bočního náklonu a novinkou je u Q7 také systém řízení kol zadní nápravy. | Audi Q7 Zdroj: Audi
Stejně jako dříve pak nechybí adaptivní vzduchové odpružení s možností změny světlé výšky, které je u sedmimístné verze Q7 standardem. Za příplatek je nicméně i sportovní vzduchové odpružení v rámci paketu S Line. | Audi Q7 Zdroj: Audi
18
Fotogalerie

Audi Q7 prošlo modernizací: Dostává hybridní techniku a přepracovaný interiér

SUV od Audi se sice mění i po stránce vzhledu, největší novinky ale čekejte uvnitř.

Audi Q7 přijíždí v rámci modernizace s lehce upraveným vzhledem, který nyní lépe zapadá k posledním modelům značky jako například stylovějšímu Q8. Nová je přední mřížka chladiče, světlomety za příplatek vybavené technologií HD Matrix LED a také nárazník s většími bočními otvory. Po vzoru nejnovějšího směřování designu značky je přepracována i záď s novými svítilnami, nyní propojenými horizontální lištou.

K zajištění ještě lepších jízdních vlastností velkého SUV nyní Audi přidává do volitelné výbavy elektromechanický systém aktivní stabilizace bočního náklonu a dostupný je u Q7 stále i systém řízení kol zadní nápravy. Stejně jako dříve pak nechybí adaptivní vzduchové odpružení s možností změny světlé výšky, které je u sedmimístné verze Q7 standardem. Za příplatek je nicméně i sportovní vzduchové odpružení v rámci paketu S Line.

Uvnitř dochází k největším změnám, jelikož si Q7 vypůjčuje novou architekturu palubní desky z modelu Q8. Obrazovka infotainmentu se přesunula níže a již netrčí do prostoru u čelního okna, zatímco klasická tlačítka na středovém panelu nahrazuje dotyková plocha. Nakonec nechybí i digitální přístrojová deska a na přání dodávaný průhledový displej.

Nejnovější verze infotainmentu zahrnuje připojení k internetu LTE Advanced (s vlastní vloženou SIM kartou), hotspot, hlasové ovládání a rozsáhlé portfolio funkcí od dopravních informací online přes navigaci s Google Earth až po hybridní příjem rádia. Novinkou je pak asistent pro stav nouze, který zvládne automaticky bezpečně zastavit vůz u krajnice, pokud řidič nevykazuje žádnou aktivitu a hrozí mu potencionální nebezpečí.

Motorizace dostupné při uvedení na trh zatím Audi popisuje celkem vágně. Zpočátku budou na výběr dva vznětové agregáty a následně se objeví i jedna zážehová jednotka. Všechny motory budou přitom vybaveny mild-hybridní 48V technikou. Nakonec se chystá i plug-in hybridní varianta Q7, která doplní nabídku později. Na detailnější informaci si musíme počkat.

Určitě ale nebudeme čekat dlouho, protože modernizované Q7 má dorazit na český trh na podzim letošního roku. V tu chvíli se dozvíme i první cenovky.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud