Audi Q7 prošlo modernizací: Dostává hybridní techniku a přepracovaný interiér

SUV od Audi se sice mění i po stránce vzhledu, největší novinky ale čekejte uvnitř.

Audi Q7 přijíždí v rámci modernizace s lehce upraveným vzhledem, který nyní lépe zapadá k posledním modelům značky jako například stylovějšímu Q8. Nová je přední mřížka chladiče, světlomety za příplatek vybavené technologií HD Matrix LED a také nárazník s většími bočními otvory. Po vzoru nejnovějšího směřování designu značky je přepracována i záď s novými svítilnami, nyní propojenými horizontální lištou.

K zajištění ještě lepších jízdních vlastností velkého SUV nyní Audi přidává do volitelné výbavy elektromechanický systém aktivní stabilizace bočního náklonu a dostupný je u Q7 stále i systém řízení kol zadní nápravy. Stejně jako dříve pak nechybí adaptivní vzduchové odpružení s možností změny světlé výšky, které je u sedmimístné verze Q7 standardem. Za příplatek je nicméně i sportovní vzduchové odpružení v rámci paketu S Line.

Nové Audi SQ8 oficiálně: 4 litry, 8 válců a 435 koní udávají dynamiku hot-hatche

Nové Audi SQ8 oficiálně: 4 litry, 8 válců a 435 koní udávají dynamiku hot-hatche

Uvnitř dochází k největším změnám, jelikož si Q7 vypůjčuje novou architekturu palubní desky z modelu Q8. Obrazovka infotainmentu se přesunula níže a již netrčí do prostoru u čelního okna, zatímco klasická tlačítka na středovém panelu nahrazuje dotyková plocha. Nakonec nechybí i digitální přístrojová deska a na přání dodávaný průhledový displej.

Nejnovější verze infotainmentu zahrnuje připojení k internetu LTE Advanced (s vlastní vloženou SIM kartou), hotspot, hlasové ovládání a rozsáhlé portfolio funkcí od dopravních informací online přes navigaci s Google Earth až po hybridní příjem rádia. Novinkou je pak asistent pro stav nouze, který zvládne automaticky bezpečně zastavit vůz u krajnice, pokud řidič nevykazuje žádnou aktivitu a hrozí mu potencionální nebezpečí.

Nové Audi A6 Allroad je tady. Robustnější klasika spoléhá na naftový mild-hybrid

Nové Audi A6 Allroad je tady. Robustnější klasika spoléhá na naftový mild-hybrid

Motorizace dostupné při uvedení na trh zatím Audi popisuje celkem vágně. Zpočátku budou na výběr dva vznětové agregáty a následně se objeví i jedna zážehová jednotka. Všechny motory budou přitom vybaveny mild-hybridní 48V technikou. Nakonec se chystá i plug-in hybridní varianta Q7, která doplní nabídku později. Na detailnější informaci si musíme počkat.

Určitě ale nebudeme čekat dlouho, protože modernizované Q7 má dorazit na český trh na podzim letošního roku. V tu chvíli se dozvíme i první cenovky.

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

včera | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků