Audi Q7 prošlo modernizací: Dostává hybridní techniku a přepracovaný interiér

SUV od Audi se sice mění i po stránce vzhledu, největší novinky ale čekejte uvnitř.

Audi Q7 přijíždí v rámci modernizace s lehce upraveným vzhledem, který nyní lépe zapadá k posledním modelům značky jako například stylovějšímu Q8. Nová je přední mřížka chladiče, světlomety za příplatek vybavené technologií HD Matrix LED a také nárazník s většími bočními otvory. Po vzoru nejnovějšího směřování designu značky je přepracována i záď s novými svítilnami, nyní propojenými horizontální lištou.

K zajištění ještě lepších jízdních vlastností velkého SUV nyní Audi přidává do volitelné výbavy elektromechanický systém aktivní stabilizace bočního náklonu a dostupný je u Q7 stále i systém řízení kol zadní nápravy. Stejně jako dříve pak nechybí adaptivní vzduchové odpružení s možností změny světlé výšky, které je u sedmimístné verze Q7 standardem. Za příplatek je nicméně i sportovní vzduchové odpružení v rámci paketu S Line.

Nové Audi SQ8 oficiálně: 4 litry, 8 válců a 435 koní udávají dynamiku hot-hatche

Nové Audi SQ8 oficiálně: 4 litry, 8 válců a 435 koní udávají dynamiku hot-hatche

Uvnitř dochází k největším změnám, jelikož si Q7 vypůjčuje novou architekturu palubní desky z modelu Q8. Obrazovka infotainmentu se přesunula níže a již netrčí do prostoru u čelního okna, zatímco klasická tlačítka na středovém panelu nahrazuje dotyková plocha. Nakonec nechybí i digitální přístrojová deska a na přání dodávaný průhledový displej.

Nejnovější verze infotainmentu zahrnuje připojení k internetu LTE Advanced (s vlastní vloženou SIM kartou), hotspot, hlasové ovládání a rozsáhlé portfolio funkcí od dopravních informací online přes navigaci s Google Earth až po hybridní příjem rádia. Novinkou je pak asistent pro stav nouze, který zvládne automaticky bezpečně zastavit vůz u krajnice, pokud řidič nevykazuje žádnou aktivitu a hrozí mu potencionální nebezpečí.

Nové Audi A6 Allroad je tady. Robustnější klasika spoléhá na naftový mild-hybrid

Nové Audi A6 Allroad je tady. Robustnější klasika spoléhá na naftový mild-hybrid

Motorizace dostupné při uvedení na trh zatím Audi popisuje celkem vágně. Zpočátku budou na výběr dva vznětové agregáty a následně se objeví i jedna zážehová jednotka. Všechny motory budou přitom vybaveny mild-hybridní 48V technikou. Nakonec se chystá i plug-in hybridní varianta Q7, která doplní nabídku později. Na detailnější informaci si musíme počkat.

Určitě ale nebudeme čekat dlouho, protože modernizované Q7 má dorazit na český trh na podzim letošního roku. V tu chvíli se dozvíme i první cenovky.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků