Audi Q7 JE Design: krása po německu

Německý ladič představuje sadu svých úprav připravených pro SUV Audi Q7. Takhle nějak si u JE Designu představují hezké auto...

Tyto modifikace jsou určeny pro Audi Q7 ve verzi S-Line a soustředí se nejen na vzhled, ale též na jízdní výkony. Cílem konstruktérů bylo opticky celé auto rozšířit a přimknout těsněji k vozovce, proto pro ně připravili zvláštní přední spoiler pod nárazníkem (690 eur), rozšířené blatníky (2 699 eur), mohutný spoiler nad zadním oknem (1 099 eur) a přepracovaný zadní nárazník se dvěma páry výrazných koncovek výfuků (1 798 eur).

Samozřejmostí jsou „mračítka“ na předních světlometech (99 eur), sada upravených závěsů snižující světlou výšku o 35 mm (1 428 eur), dvaadvacetipalcové ráfky o šířce 10 palců nazouvající pneumatiky o rozměru 295/30 (5 190 eur), podložky pro rozšíření rozchodu kol (409 eur) a omezovač úhlu natočení předních kol (49 eur), který má zajistit, aby „kola nemohla přijít do kontaktu se svými závěsy a podběhy“. Výše popsaná sada povrchvých dílů je určena výhradně sérii Q7 S-Line, nicméně u JE Designu mají připraveny podobné díly i pro ostatní verze Audi Q7 včetně faceliftovaných modelů.

Pod kapotou najdeme třílitrový vznětový šestiválec s přepracovanou řídicí jednotkou (1 499 eur), která mu umožňuje dosahovat výkonu 285 koní (210 kW) a točivého momentu až 550 Nm. A to je celkerm slušný posun ze standardních hodnot 233 koní (171 kW), resp. 500 Nm. To mohutnému vozu s pohotovostní hmotností 2,3 t zaručí zrychlení z klidu na 100 km/h za 8,4 s a dosažení nejvyšší rychlosti 219 km/h, v sériovém provedení přitom jede Audi Q7 3,0 TDI 210 km/h a zrychluje za 9,1 s.

Tato modifikace má všechny potřebné certifikáty, takže není důvodem pro zrušení tovární záruky. Také všechny spoilery prošly homologací TUV, pročež řidiči nehrozí žádné administrativní potíže. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi Q7 JE Design
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků