Audi Q7 JE Design: krása po německu

Německý ladič představuje sadu svých úprav připravených pro SUV Audi Q7. Takhle nějak si u JE Designu představují hezké auto...

Tyto modifikace jsou určeny pro Audi Q7 ve verzi S-Line a soustředí se nejen na vzhled, ale též na jízdní výkony. Cílem konstruktérů bylo opticky celé auto rozšířit a přimknout těsněji k vozovce, proto pro ně připravili zvláštní přední spoiler pod nárazníkem (690 eur), rozšířené blatníky (2 699 eur), mohutný spoiler nad zadním oknem (1 099 eur) a přepracovaný zadní nárazník se dvěma páry výrazných koncovek výfuků (1 798 eur).

Samozřejmostí jsou „mračítka“ na předních světlometech (99 eur), sada upravených závěsů snižující světlou výšku o 35 mm (1 428 eur), dvaadvacetipalcové ráfky o šířce 10 palců nazouvající pneumatiky o rozměru 295/30 (5 190 eur), podložky pro rozšíření rozchodu kol (409 eur) a omezovač úhlu natočení předních kol (49 eur), který má zajistit, aby „kola nemohla přijít do kontaktu se svými závěsy a podběhy“. Výše popsaná sada povrchvých dílů je určena výhradně sérii Q7 S-Line, nicméně u JE Designu mají připraveny podobné díly i pro ostatní verze Audi Q7 včetně faceliftovaných modelů.

Pod kapotou najdeme třílitrový vznětový šestiválec s přepracovanou řídicí jednotkou (1 499 eur), která mu umožňuje dosahovat výkonu 285 koní (210 kW) a točivého momentu až 550 Nm. A to je celkerm slušný posun ze standardních hodnot 233 koní (171 kW), resp. 500 Nm. To mohutnému vozu s pohotovostní hmotností 2,3 t zaručí zrychlení z klidu na 100 km/h za 8,4 s a dosažení nejvyšší rychlosti 219 km/h, v sériovém provedení přitom jede Audi Q7 3,0 TDI 210 km/h a zrychluje za 9,1 s.

Tato modifikace má všechny potřebné certifikáty, takže není důvodem pro zrušení tovární záruky. Také všechny spoilery prošly homologací TUV, pročež řidiči nehrozí žádné administrativní potíže. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi Q7 JE Design
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků