Audi Q7 JE Design: krása po německu

Německý ladič představuje sadu svých úprav připravených pro SUV Audi Q7. Takhle nějak si u JE Designu představují hezké auto...

Tyto modifikace jsou určeny pro Audi Q7 ve verzi S-Line a soustředí se nejen na vzhled, ale též na jízdní výkony. Cílem konstruktérů bylo opticky celé auto rozšířit a přimknout těsněji k vozovce, proto pro ně připravili zvláštní přední spoiler pod nárazníkem (690 eur), rozšířené blatníky (2 699 eur), mohutný spoiler nad zadním oknem (1 099 eur) a přepracovaný zadní nárazník se dvěma páry výrazných koncovek výfuků (1 798 eur).

Samozřejmostí jsou „mračítka“ na předních světlometech (99 eur), sada upravených závěsů snižující světlou výšku o 35 mm (1 428 eur), dvaadvacetipalcové ráfky o šířce 10 palců nazouvající pneumatiky o rozměru 295/30 (5 190 eur), podložky pro rozšíření rozchodu kol (409 eur) a omezovač úhlu natočení předních kol (49 eur), který má zajistit, aby „kola nemohla přijít do kontaktu se svými závěsy a podběhy“. Výše popsaná sada povrchvých dílů je určena výhradně sérii Q7 S-Line, nicméně u JE Designu mají připraveny podobné díly i pro ostatní verze Audi Q7 včetně faceliftovaných modelů.

Pod kapotou najdeme třílitrový vznětový šestiválec s přepracovanou řídicí jednotkou (1 499 eur), která mu umožňuje dosahovat výkonu 285 koní (210 kW) a točivého momentu až 550 Nm. A to je celkerm slušný posun ze standardních hodnot 233 koní (171 kW), resp. 500 Nm. To mohutnému vozu s pohotovostní hmotností 2,3 t zaručí zrychlení z klidu na 100 km/h za 8,4 s a dosažení nejvyšší rychlosti 219 km/h, v sériovém provedení přitom jede Audi Q7 3,0 TDI 210 km/h a zrychluje za 9,1 s.

Tato modifikace má všechny potřebné certifikáty, takže není důvodem pro zrušení tovární záruky. Také všechny spoilery prošly homologací TUV, pročež řidiči nehrozí žádné administrativní potíže. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi Q7 JE Design

bazar

Audi A3 1,8
Rok výroby: 1998
Stav: 153 237 km
Cena: 40 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2011
Stav: 155 197 km
Cena: 590 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 280 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 950 km
Cena: 174 000 Kč
Audi TT 2
Rok výroby: 2009
Stav: 44 866 km
Cena: 350 000 Kč
Audi S4 3
Rok výroby: 2011
Stav: 42 108 km
Cena: 680 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 1 příspěvek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků