Audi Q7 jako Strator GT 780 od Hofele Design

I bitevní loď na kolech může nabídnout více sportovního švihu. Myslí si to alespoň u společnosti Hofele Design.

A je to samozřejmě opět hlavně věcí designu. Německá ladičská firma Hofele Design v poslední době zazářila hlavně velkými SUV Porsche Cayenne Cayster GT 670 a Range Rover Royster GT 500, ale její parketou zůstávají hlavně vozy Audi, přičemž si vzpomeneme třeba na specificky přestavěné vozy Audi A8 Hofele nebo Audi A5 na způsob „R8 pro chudé“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi Q7 jako Strator GT 780 z dílen Hofele Design

Také nejnovější projekt vychází z vozu Audi, konkrétně z boubelatého SUV Audi Q7, a jmenuje se Strator GT 780. Na první pohled zaznamenáme nový přední nárazník, zadní nárazník s vestavěným difuzorem, ventilační otvory v předních blatnících, doplňkové světlomety vpředu nebo elegantně zastavěné rozšířené blatníky. Za celou sadu zaplatíte v přepočtu celkem 177 tis. Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jádrem tohoto projektu jsou nový bodykit a škála druhů litých ráfků

Zákazník navíc může objednat přečalouněný kožený interiér, možnost snižovat pro lepší stabilitu a snížený odpor vzduchu světlou výšku v rychlostech nad 80 km/h o 40 mm a širokou škálu specifických litých ráfků Hofele s průměrem 20 až 22 palců. Jako bonus přichází také nové programy řídicích jednotek zvyšující výkon.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi Q7 Strator GT 780

Například vznětový šestiválec 3,0 TDI může dosahovat výkonu 318 koní (234 kW) a točivého momentu 599 Nm, zatímco zážehový agregát 3,0 TSI nabídne až 404 koní (297 kW) a moment 529 Nm. K těmto zásahům zatím firma Hofele Design své ceny neuvedla.
 

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků