Audi Q7 jako Strator GT 780 od Hofele Design

I bitevní loď na kolech může nabídnout více sportovního švihu. Myslí si to alespoň u společnosti Hofele Design.

A je to samozřejmě opět hlavně věcí designu. Německá ladičská firma Hofele Design v poslední době zazářila hlavně velkými SUV Porsche Cayenne Cayster GT 670 a Range Rover Royster GT 500, ale její parketou zůstávají hlavně vozy Audi, přičemž si vzpomeneme třeba na specificky přestavěné vozy Audi A8 Hofele nebo Audi A5 na způsob „R8 pro chudé“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi Q7 jako Strator GT 780 z dílen Hofele Design

Také nejnovější projekt vychází z vozu Audi, konkrétně z boubelatého SUV Audi Q7, a jmenuje se Strator GT 780. Na první pohled zaznamenáme nový přední nárazník, zadní nárazník s vestavěným difuzorem, ventilační otvory v předních blatnících, doplňkové světlomety vpředu nebo elegantně zastavěné rozšířené blatníky. Za celou sadu zaplatíte v přepočtu celkem 177 tis. Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jádrem tohoto projektu jsou nový bodykit a škála druhů litých ráfků

Zákazník navíc může objednat přečalouněný kožený interiér, možnost snižovat pro lepší stabilitu a snížený odpor vzduchu světlou výšku v rychlostech nad 80 km/h o 40 mm a širokou škálu specifických litých ráfků Hofele s průměrem 20 až 22 palců. Jako bonus přichází také nové programy řídicích jednotek zvyšující výkon.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi Q7 Strator GT 780

Například vznětový šestiválec 3,0 TDI může dosahovat výkonu 318 koní (234 kW) a točivého momentu 599 Nm, zatímco zážehový agregát 3,0 TSI nabídne až 404 koní (297 kW) a moment 529 Nm. K těmto zásahům zatím firma Hofele Design své ceny neuvedla.
 

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

TEST Audi Q5 Sportback 40 TDI quattro: Stylu hodně, válců málo? Ne tak docela

Audi Q5 SB 40 TDI quattro

Stylovější souputník klasické Q5 útočí na city, ale použitelnost bere smrtelně vážně. Kompromisů má opravdu málo.

17.  10.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků
Nový VW Golf R Variant je pořád božsky všestranný a je s ním sranda. I na dráze!

VW Golf R Variant

Novou generaci Volkswagenu Golf R Variant jste si mohli prohlédnout už na konci prázdnin na výstavě Světa motorů Auta na náplavce. My jsme se však poprvé svezli až o měsíc později v Německu a dalo nám to víc, než jsme si vůbec dokázali představit.

15.  10.  2021 | Jan Mička | 24 příspěvků
TEST SsangYong Musso Grand Premium 2.2 e-XDI: Fachman za cenu brigádníka

SsangYong Musso Grand

Korejský pick-up prošel omlazením, které poznáte na první pohled. Pod novou tváří se toho ale moc nezměnilo. Stačí to k udržení kroku s ostatními?

14.  10.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky