Audi Q7 e-tron quattro má českou cenu. Dáte za něj 2,25 milionu korun

Audi oznámilo oficiální českou cenu modelu Q7 e-tron quattro. Vozy s hybridním pohonem budou k mání za dva a čtvrt milionu korun.

Q7 e-tron je prvním SUV od Audi, které disponuje hybridním pohonem s možností vnějšího nabíjení. Elektromotor spolupracuje se vznětovým šestiválcem, vůz má hnaná všechna čtyři kola a slibuje slušnou jízdní dynamiku s ohledem na životní prostředí.

Audi Q7 e-tron je hybridní SUV se spotřebou 1,7 litru na 100 km

Audi Q7 e-tron je hybridní SUV se spotřebou 1,7 litru na 100 km

Díky elekromotoru s výkonem 94 kW a akumulátoru o kapacitě 17,3 kWh ujede Q7 e-tron na jedno nabití až 56 km. Na delší vzdálenosti se hodí šestiválcový třílitrový turbodiesel s výkonem 190 kW a točivým momentem 600 N.m., což je už samo o sobě velmi důstojné. Motory lze v závislosti na zvoleném režimu používat zvlášť i současně, přičemž kombinovaná spotřeba v hybridním módu činí 1,9 l/100 km. Pohonné jednotky pak spolupracují s osmistupňovou automatickou převodovkou.

Audi R8 e-tron se také předvádí v Ženevě. Prodávat se začne letos

Audi R8 e-tron se také předvádí v Ženevě. Prodávat se začne letos

České zastoupení Audi stanovilo modelu Q7 e-tron quattro základní cenu 2.251.900 Kč. Oproti běžnému modelu Q7 zahrnuje sériová výroba například 19“ litá kola s designem Aero, automatickou třízónovou klimatizaci nebo nabíjecí kabel se zásuvkou a příslušenstvím.

U příležitosti uvedení tohoto modelu připravila automobilka také paket Lifestyle za zvýhodněnou cenu 56.300 Kč. Ten obsahuje například zadní kameru, samostmívací vnitřní zpětné zrcátko či služby Audi connect na dobu tří let.

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro
Zdvihový objem [cm3] 2967
Válce/ventily 6/4
Největší výkon - spalovací + elektromotor [kW] 190+94
Točivý moment - spalovací + elektromotor [N.m] 600+350
Kombinovaný výkon [kW] 275
Převodovka 8A
Kapacita akumulátoru [kWh] 17,3
Doba nabíjení [h] 2,5
Dojezd na elektřinu [km] až 56
Max. rychlost [km/h] 230
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,2
Spotřeba nafty, elektřiny 1,9 l/100 km, 181 Wh/km
Cena [Kč] 2.251.900
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků