Audi Q7 e-tron quattro má českou cenu. Dáte za něj 2,25 milionu korun

Audi oznámilo oficiální českou cenu modelu Q7 e-tron quattro. Vozy s hybridním pohonem budou k mání za dva a čtvrt milionu korun.

Q7 e-tron je prvním SUV od Audi, které disponuje hybridním pohonem s možností vnějšího nabíjení. Elektromotor spolupracuje se vznětovým šestiválcem, vůz má hnaná všechna čtyři kola a slibuje slušnou jízdní dynamiku s ohledem na životní prostředí.

Audi Q7 e-tron je hybridní SUV se spotřebou 1,7 litru na 100 km

Audi Q7 e-tron je hybridní SUV se spotřebou 1,7 litru na 100 km

Díky elekromotoru s výkonem 94 kW a akumulátoru o kapacitě 17,3 kWh ujede Q7 e-tron na jedno nabití až 56 km. Na delší vzdálenosti se hodí šestiválcový třílitrový turbodiesel s výkonem 190 kW a točivým momentem 600 N.m., což je už samo o sobě velmi důstojné. Motory lze v závislosti na zvoleném režimu používat zvlášť i současně, přičemž kombinovaná spotřeba v hybridním módu činí 1,9 l/100 km. Pohonné jednotky pak spolupracují s osmistupňovou automatickou převodovkou.

Audi R8 e-tron se také předvádí v Ženevě. Prodávat se začne letos

Audi R8 e-tron se také předvádí v Ženevě. Prodávat se začne letos

České zastoupení Audi stanovilo modelu Q7 e-tron quattro základní cenu 2.251.900 Kč. Oproti běžnému modelu Q7 zahrnuje sériová výroba například 19“ litá kola s designem Aero, automatickou třízónovou klimatizaci nebo nabíjecí kabel se zásuvkou a příslušenstvím.

U příležitosti uvedení tohoto modelu připravila automobilka také paket Lifestyle za zvýhodněnou cenu 56.300 Kč. Ten obsahuje například zadní kameru, samostmívací vnitřní zpětné zrcátko či služby Audi connect na dobu tří let.

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro
Zdvihový objem [cm3] 2967
Válce/ventily 6/4
Největší výkon - spalovací + elektromotor [kW] 190+94
Točivý moment - spalovací + elektromotor [N.m] 600+350
Kombinovaný výkon [kW] 275
Převodovka 8A
Kapacita akumulátoru [kWh] 17,3
Doba nabíjení [h] 2,5
Dojezd na elektřinu [km] až 56
Max. rychlost [km/h] 230
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,2
Spotřeba nafty, elektřiny 1,9 l/100 km, 181 Wh/km
Cena [Kč] 2.251.900
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků