Audi Q7 e-tron je hybridní SUV se spotřebou 1,7 litru na 100 km

Audi přivezlo do Ženevy vedle nového supersportu R8 a konceptu Prologue Avant také hybridní SUV Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. Jeho příchod byl oznámen již při představení nové generace, teď si tento hybridní počin s naftovým šestiválcem a spotřebou 1,7 litru na 100 km můžeme konečně prohlédnout.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ehm, na spotřebu 1,7 l na 100 km jsme v případě dvoutunového SUV v reálném provozu opravdu zvědaví. Ale tahle auta nevznikají kvůli reálné spotřebě, nýbrž kvůli tabulkám

Výkon složité hybridní soustavy činí 373 koní a točivý moment až 700 Nm, to vše při kombinovaných emisích pod 50 g/km CO2. Tohle je totiž plug-in hybrid (údajně první na světě), takže si ho můžete doma píchnout do zásuvky. Různé funkce hybridního pohonu si můžete prohlédnout na snímcích ve fotogalerii.

Fotogalerie: Nové SUV Audi Q7 oficiálně. Je lehčí o 325 kg

Fotogalerie: Nové SUV Audi Q7 oficiálně. Je lehčí o 325 kg

Plug-in hybridní Audi Q7 ujede až 56 km pouze na elektřinu a celkový dojezd s plnou nádrží může činit až 1410 km. Stovku vůz zvládne za šest sekund a rozjede se na 225 km/h. Jinak je to prakticky normální SUV Audi Q7 s pěti sedadly a luxusně zpracovaným interiérem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Audi Q7 3
Rok výroby: 2011
Stav: 128 661 km
Cena: 660 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 99 405 km
Cena: 630 000 Kč
Audi A4 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 161 872 km
Cena: 274 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 189 118 km
Cena: 260 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2011
Stav: 88 139 km
Cena: 630 000 Kč
Audi A3 2
Rok výroby: 2003
Stav: 209 611 km
Cena: 98 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků