Audi Q7 e-tron je hybridní SUV se spotřebou 1,7 litru na 100 km

Audi přivezlo do Ženevy vedle nového supersportu R8 a konceptu Prologue Avant také hybridní SUV Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. Jeho příchod byl oznámen již při představení nové generace, teď si tento hybridní počin s naftovým šestiválcem a spotřebou 1,7 litru na 100 km můžeme konečně prohlédnout.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ehm, na spotřebu 1,7 l na 100 km jsme v případě dvoutunového SUV v reálném provozu opravdu zvědaví. Ale tahle auta nevznikají kvůli reálné spotřebě, nýbrž kvůli tabulkám

Výkon složité hybridní soustavy činí 373 koní a točivý moment až 700 Nm, to vše při kombinovaných emisích pod 50 g/km CO2. Tohle je totiž plug-in hybrid (údajně první na světě), takže si ho můžete doma píchnout do zásuvky. Různé funkce hybridního pohonu si můžete prohlédnout na snímcích ve fotogalerii.

Fotogalerie: Nové SUV Audi Q7 oficiálně. Je lehčí o 325 kg

Fotogalerie: Nové SUV Audi Q7 oficiálně. Je lehčí o 325 kg

Plug-in hybridní Audi Q7 ujede až 56 km pouze na elektřinu a celkový dojezd s plnou nádrží může činit až 1410 km. Stovku vůz zvládne za šest sekund a rozjede se na 225 km/h. Jinak je to prakticky normální SUV Audi Q7 s pěti sedadly a luxusně zpracovaným interiérem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 2 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky