Audi Q7 e-tron je hybridní SUV se spotřebou 1,7 litru na 100 km

Audi přivezlo do Ženevy vedle nového supersportu R8 a konceptu Prologue Avant také hybridní SUV Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro. Jeho příchod byl oznámen již při představení nové generace, teď si tento hybridní počin s naftovým šestiválcem a spotřebou 1,7 litru na 100 km můžeme konečně prohlédnout.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ehm, na spotřebu 1,7 l na 100 km jsme v případě dvoutunového SUV v reálném provozu opravdu zvědaví. Ale tahle auta nevznikají kvůli reálné spotřebě, nýbrž kvůli tabulkám

Výkon složité hybridní soustavy činí 373 koní a točivý moment až 700 Nm, to vše při kombinovaných emisích pod 50 g/km CO2. Tohle je totiž plug-in hybrid (údajně první na světě), takže si ho můžete doma píchnout do zásuvky. Různé funkce hybridního pohonu si můžete prohlédnout na snímcích ve fotogalerii.

Fotogalerie: Nové SUV Audi Q7 oficiálně. Je lehčí o 325 kg

Fotogalerie: Nové SUV Audi Q7 oficiálně. Je lehčí o 325 kg

Plug-in hybridní Audi Q7 ujede až 56 km pouze na elektřinu a celkový dojezd s plnou nádrží může činit až 1410 km. Stovku vůz zvládne za šest sekund a rozjede se na 225 km/h. Jinak je to prakticky normální SUV Audi Q7 s pěti sedadly a luxusně zpracovaným interiérem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Audi A5 2
Rok výroby: 2013
Stav: 114 111 km
Cena: 600 000 Kč
Audi A3 1,9
Rok výroby: 2010
Stav: 57 337 km
Cena: 276 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2014
Stav: 97 986 km
Cena: 530 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 211 026 km
Cena: 250 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2008
Stav: 228 872 km
Cena: 250 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2008
Stav: 150 130 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků