Audi Q7 dostane posílenou třílitrovou naftu

Automobilka Audi mírně inovovala třílitrový naftový agregát pro své SUV Audi Q7. Nové vstřikování common rail a vysokotlaké piezo vstřikování se postaralo o navýšení výkonu a točivého momentu. Verze s motorem 3,0 TDI se tak bude pyšnit novým výkonem 176 kW (240 k) a točivým momentem 550 Nm. To je o 5 kW a 50 Nm více, než doposud. Za pozornost stojí také fakt, že více než 90 procent točivého momentu je k dispozici od 1 500 do 3 250 ot/min.

Audi Q7 s posíleným motorem zvládne stovku za 8,5 s (doposud 9,1 s) a dosáhne maximální rychlosti 216 km/h. O přenos výkonu na všechna čtyři kola se i nadále bude starat šestistupňový automat Tiptronic.

Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků