Audi Q7 dostane posílenou třílitrovou naftu

Automobilka Audi mírně inovovala třílitrový naftový agregát pro své SUV Audi Q7. Nové vstřikování common rail a vysokotlaké piezo vstřikování se postaralo o navýšení výkonu a točivého momentu. Verze s motorem 3,0 TDI se tak bude pyšnit novým výkonem 176 kW (240 k) a točivým momentem 550 Nm. To je o 5 kW a 50 Nm více, než doposud. Za pozornost stojí také fakt, že více než 90 procent točivého momentu je k dispozici od 1 500 do 3 250 ot/min.

Audi Q7 s posíleným motorem zvládne stovku za 8,5 s (doposud 9,1 s) a dosáhne maximální rychlosti 216 km/h. O přenos výkonu na všechna čtyři kola se i nadále bude starat šestistupňový automat Tiptronic.

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 23 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky