Audi Q7 dostane posílenou třílitrovou naftu

Automobilka Audi mírně inovovala třílitrový naftový agregát pro své SUV Audi Q7. Nové vstřikování common rail a vysokotlaké piezo vstřikování se postaralo o navýšení výkonu a točivého momentu. Verze s motorem 3,0 TDI se tak bude pyšnit novým výkonem 176 kW (240 k) a točivým momentem 550 Nm. To je o 5 kW a 50 Nm více, než doposud. Za pozornost stojí také fakt, že více než 90 procent točivého momentu je k dispozici od 1 500 do 3 250 ot/min.

Audi Q7 s posíleným motorem zvládne stovku za 8,5 s (doposud 9,1 s) a dosáhne maximální rychlosti 216 km/h. O přenos výkonu na všechna čtyři kola se i nadále bude starat šestistupňový automat Tiptronic.

Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků