Audi Q7 dosáhlo v americkém crash testu plný počet bodů

Na rozdíl od evropského institutu EuroNCAP, kde Audi Q7 zdaleka nedosáhlo vrcholu v nárazovém testu, americký úřad pro bezpečnost silničního provozu (National Highway Transport Safety Administration - NHTSA) udělil tomuto vozu ve dvou nárazových testech nejvyšší možné ocenění pěti hvězdiček.

Vůz absolvoval jak čelní náraz při 56 km/h tak i boční s bariérou pohybující se rychlosti 62 km/h. V obou testech tento vůz obstál. Na druhou stranu jsou tyto rychlosti nižší, než při jakých se testuje v Evropě, takže zřejmě zde najdeme důvody dosažení lepšího výsledku.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků