Audi Q7 a SQ7 TDI mají české ceny. Bez velkých nároků se vejdete pod 2 miliony

Kankunen  |  16. 09. 2019 08:25

Proč to nemá v nabídce V6 bitubo?

Odpovědět  |   | 
Renda  |  16. 09. 2019 08:44

A k čemu když to má nejlepší diesel současnosti? V8 se hodí do takovéto strojovny daleko lépe než vyhoněný šestihrneček.

Odpovědět  |   | 
IceDive1  |  16. 09. 2019 08:56

V8 asi bez debaty najlepsi ale klasika 3.0Tdi je najprispatejsi. Zislo by sa nieco medzi s normalnou reakciou na pedal.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  16. 09. 2019 16:08

Moc čtete pochybné recenze a diskuse. Mám na týden půjčenou Q7 50TDI, která má mít "ospalé reakce" na pedál. A´t dělám co dělám, ospalé reakce nemá. Má nespojitou reakci na pedál, to ano, ale ospalou rozhodně ne.

Odpovědět  |   | 
IceDive1  |  16. 09. 2019 22:40

Ak porovnam aktualnu X5 30d s mojou Q7 2016 tak X5 mi pride pocitovo ako silnejsie auto pricom papierovo je to opacne. A je to prave tou odozvou na pedal. A to vraj moja 3.0tdi je na tom lepsie ako sucasne. Aktualny model 2020 som nemal tu cest este skusit.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  16. 09. 2019 09:50

O V8 nepochybuji, jen cena letí nahoru. Když je dost na účtě V8 je jasná volba.

Odpovědět  |   | 
IceDive1  |  16. 09. 2019 10:15

V8 ma okresanu ponuku v interiery. Ak chces odvetravanu kozu s masazou tak len sportove sedacky so vstavanou opierkou a to v ciernej, sedej alebo cervenej farbe. Nie som fanda tmavych interierov. Mozno este tu tmavocervenu by som prekusol ale problem je ze sa to neda nikde ani pozriet a vyskusat tie sedacky na zivo.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 09. 2019 11:10

Můžeš mít interiér i v růžové kůži v rámci SQ7. Je tam 130 barev kůže a přes 700 laků.

Odpovědět  |   | 
IceDive1  |  16. 09. 2019 11:51

Predpokladam ze narazas na Audi Exclusive ponuku, ktora to cele ale celkom slusne predrazi. Kludne mohli nechat moznost identickeho interieru ako pri beznej Q7. Videl som na videu, ze ty mas interier rovnaky ako ja na Q7. Tusim aj komfortne sedadla, ktore sa aktualne nedaju konfigurovat.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  16. 09. 2019 16:02

Nič výnimočné takú ponuku dávajú už viacero automobiliek,ale ružová mu sekne najviac taká modna.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 09. 2019 17:01

Ja jsem ale nepsal, ze je to výjimečné.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  16. 09. 2019 16:02

Vzhledem k tomu, že v základu SQ7 je dost věcí, za které se u Q7 připlácí, není skutečný rozdíl v ceně až tak obrovský. Po obvyklých sazbách slev to proti solidně vybavené Q7 dělá nakonec cca 220 000Kč. Za to ten motor sakra že stojí.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 09. 2019 17:03

Ja si pamatuju na mou konfiguraci. 2,463,000 v základu, stále na dvacitkach bez diferenciálu nebo aktivních stabilizátorů a spousty dalších věcí jsem se dostal na finální cenu 3,630,000.
Dostal jsem 19 procent slevu, takže 2,890,000 tuším byla cena na fakture.
Stačí se rozjet v příplatcích a jsi na 4 milionech.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 09. 2019 17:30

ale to je cena s DPH ..?

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  16. 09. 2019 15:49

Protože V6BiTDI je bohužel venku z výroby. Tenkompromisní motor v S4/S5/S6/S7/SQ5 má bohužel jediné turbo a elektrický kompresor a proti "starému" biturbu je to smutný příběh. Takže jasná volba je V8, spotřeba i výkony skvělé. Pravda, ještě jsem neměl možnost zkusit jeho EURO6d-TEMP verzi s posunutým maximem momentu k vyšším otáčkám, ale předpokládám, že zážitkový rozdíl mezi 50TDI a V8TDI bude opět propastný.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  16. 09. 2019 15:56

Už len štvorák pluh a môže ísť orať.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  16. 09. 2019 16:02

Fakt?

Odpovědět  |   | 
Garry  |  16. 09. 2019 11:48

Nejlepší SUV na trhu ... a také nekrásnější. Po zkušenostech s novou GLE, kde jsem byl opravdu zklamaný z nevalné kvality provedení je tohle naprostá špička.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 09. 2019 13:29

Krasne teda neni, ale jak se rika, mezi slepymi jednookymi... Nicmene na Volvo a par dalsich se 'krasou' nechyta.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  16. 09. 2019 15:50

Krása je věc osobního vkusu. Já si na 2. generaci Q7 (2015->) těžko zvykal, ale už jsem ji vzal na milost. V okamžiku, kdy srovnáte techniku, je Volvo zcela ze hry.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 09. 2019 15:59

Proc porad srovnavat? Kvuli egu, sousedum? Bud vam Volvo technikou/vykonem staci nebo nebo ne. Jinak je Q7 bez debat povedena almara.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  16. 09. 2019 16:05

To je otázka priorit. Za dvaakousek mega bez daně jeden koupí líbivé vozítko s směšným motůrkem, se kterým se moc nesveze, nebo třeba subjektivně ošklivější auto s o galaxii lepší technikou. Je to na výběru každého soudruha. V tom je (zatím!!!, bude hůř) krása.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 09. 2019 16:48

Kdyz se podivam na maximalky v Evrope a kde nejcasteji Q7 potkavam... jasne, nesveze.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  16. 09. 2019 19:35

Proč maximálky? O tom to vůbec není. To je o kultuře projevu, atmosféře na palubě, zátahu, kultivovanosti, akustice, atd. Jestli v životě nepřekročíte 160, nebo kde to jde, jedete 250+, je nepodstatné.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 09. 2019 19:51

Jiste ale ze se s tim smesnym moturkem nesvezete... ale tak urcite, vsichni jsme stejni, stejne vnimame, stejne potrebujeme, bere nas stejna atmosfera... proste vlhky sen UV KSC x let zpatky

Odpovědět  |   | 
Kornaz  |  16. 09. 2019 15:53

Buřte!!!! Kde si curaku?

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  16. 09. 2019 16:30

Ok,holobyt za 2 míče, to je pane láce!

Odpovědět  |   | 

Kupujte poslední rakovinomety, za chvíli už nebudou.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  16. 09. 2019 23:34

ty už nejsou dávno, skončily s normou EURO3

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  18. 09. 2019 19:20

Za ty prachy je opravdickej terenak land krujser a jeste zbude na skodofku do mesta, audi je pro blbecky

Odpovědět  |   | 
Garry  |  18. 09. 2019 23:18

Lanďák a Q7 ty odborníku cílí na úplně jinou klientelu, arabský šejk, nebo ukrajinský mafián .... to je teritorium Lanďáku, Q7 raději zajištěné evropské rodiny co mají rády design a hezké svezení a neřeší korunu .... nic proti Toyotě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 189 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro