Audi Q7 a SQ7 TDI mají české ceny. Bez velkých nároků se vejdete pod 2 miliony

31 komentářů

Eurohujer
18. září • 19:20

Za ty prachy je opravdickej terenak land krujser a jeste zbude na skodofku do mesta, audi je pro blbecky

Garry
18. září • 23:18

Lanďák a Q7 ty odborníku cílí na úplně jinou klientelu, arabský šejk, nebo ukrajinský mafián .... to je teritorium Lanďáku, Q7 raději zajištěné evropské rodiny co mají rády design a hezké svezení a neřeší korunu .... nic proti Toyotě.

Kuk Vykuk
16. září • 22:41

Kupujte poslední rakovinomety, za chvíli už nebudou. :-PB-]

x12345678
16. září • 23:34

ty už nejsou dávno, skončily s normou EURO3

Josef Buřt
16. září • 16:30

Ok,holobyt za 2 míče, to je pane láce!

Kornaz
16. září • 15:53

Buřte!!!! Kde si curaku?

Garry
16. září • 11:48

Nejlepší SUV na trhu ... a také nekrásnější. Po zkušenostech s novou GLE, kde jsem byl opravdu zklamaný z nevalné kvality provedení je tohle naprostá špička.

bzzz
16. září • 13:29

Krasne teda neni, ale jak se rika, mezi slepymi jednookymi... ;-) Nicmene na Volvo a par dalsich se 'krasou' nechyta.

Jedna Bedna
16. září • 15:50

Krása je věc osobního vkusu. Já si na 2. generaci Q7 (2015->) těžko zvykal, ale už jsem ji vzal na milost. V okamžiku, kdy srovnáte techniku, je Volvo zcela ze hry.

bzzz
16. září • 15:59

Proc porad srovnavat? Kvuli egu, sousedum? Bud vam Volvo technikou/vykonem staci nebo nebo ne. Jinak je Q7 bez debat povedena almara.

Jedna Bedna
16. září • 16:05

To je otázka priorit. Za dvaakousek mega bez daně jeden koupí líbivé vozítko s směšným motůrkem, se kterým se moc nesveze, nebo třeba subjektivně ošklivější auto s o galaxii lepší technikou. Je to na výběru každého soudruha. V tom je (zatím!!!, bude hůř) krása.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
16. září • 16:48

Kdyz se podivam na maximalky v Evrope a kde nejcasteji Q7 potkavam... jasne, nesveze.

x12345678
16. září • 19:35

Proč maximálky? O tom to vůbec není. To je o kultuře projevu, atmosféře na palubě, zátahu, kultivovanosti, akustice, atd. Jestli v životě nepřekročíte 160, nebo kde to jde, jedete 250+, je nepodstatné.

bzzz
16. září • 19:51

Jiste ale ze se s tim smesnym moturkem nesvezete... ale tak urcite, vsichni jsme stejni, stejne vnimame, stejne potrebujeme, bere nas stejna atmosfera... proste vlhky sen UV KSC x let zpatky ;-)

Kankunen
16. září • 8:25

Proč to nemá v nabídce V6 bitubo?

Jedna Bedna
16. září • 15:49

Protože V6BiTDI je bohužel venku z výroby. Tenkompromisní motor v S4/S5/S6/S7/SQ5 má bohužel jediné turbo a elektrický kompresor a proti "starému" biturbu je to smutný příběh. Takže jasná volba je V8, spotřeba i výkony skvělé. Pravda, ještě jsem neměl možnost zkusit jeho EURO6d-TEMP verzi s posunutým maximem momentu k vyšším otáčkám, ale předpokládám, že zážitkový rozdíl mezi 50TDI a V8TDI bude opět propastný.

Jano
16. září • 15:56

Už len štvorák pluh a môže ísť orať.

Jedna Bedna
16. září • 16:02

Fakt?

Renda
16. září • 8:44

A k čemu když to má nejlepší diesel současnosti? V8 se hodí do takovéto strojovny daleko lépe než vyhoněný šestihrneček.

Kankunen
16. září • 9:50

O V8 nepochybuji, jen cena letí nahoru. Když je dost na účtě V8 je jasná volba.

Jedna Bedna
16. září • 16:02

Vzhledem k tomu, že v základu SQ7 je dost věcí, za které se u Q7 připlácí, není skutečný rozdíl v ceně až tak obrovský. Po obvyklých sazbách slev to proti solidně vybavené Q7 dělá nakonec cca 220 000Kč. Za to ten motor sakra že stojí.

stealth01
16. září • 17:03

Ja si pamatuju na mou konfiguraci. 2,463,000 v základu, stále na dvacitkach bez diferenciálu nebo aktivních stabilizátorů a spousty dalších věcí jsem se dostal na finální cenu 3,630,000.
Dostal jsem 19 procent slevu, takže 2,890,000 tuším byla cena na fakture.
Stačí se rozjet v příplatcích a jsi na 4 milionech.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
16. září • 17:30

ale to je cena s DPH ..?

IceDive1
16. září • 10:15

V8 ma okresanu ponuku v interiery. Ak chces odvetravanu kozu s masazou tak len sportove sedacky so vstavanou opierkou a to v ciernej, sedej alebo cervenej farbe. Nie som fanda tmavych interierov. Mozno este tu tmavocervenu by som prekusol ale problem je ze sa to neda nikde ani pozriet a vyskusat tie sedacky na zivo.

stealth01
16. září • 11:10

Můžeš mít interiér i v růžové kůži v rámci SQ7. Je tam 130 barev kůže a přes 700 laků.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jano
16. září • 16:02

Nič výnimočné takú ponuku dávajú už viacero automobiliek,ale ružová mu sekne najviac taká modna.

stealth01
16. září • 17:01

Ja jsem ale nepsal, ze je to výjimečné. ;-)

IceDive1
16. září • 11:51

Predpokladam ze narazas na Audi Exclusive ponuku, ktora to cele ale celkom slusne predrazi. Kludne mohli nechat moznost identickeho interieru ako pri beznej Q7. Videl som na videu, ze ty mas interier rovnaky ako ja na Q7. Tusim aj komfortne sedadla, ktore sa aktualne nedaju konfigurovat.

IceDive1
16. září • 8:56

V8 asi bez debaty najlepsi ale klasika 3.0Tdi je najprispatejsi. Zislo by sa nieco medzi s normalnou reakciou na pedal.

Jedna Bedna
16. září • 16:08

Moc čtete pochybné recenze a diskuse. Mám na týden půjčenou Q7 50TDI, která má mít "ospalé reakce" na pedál. A´t dělám co dělám, ospalé reakce nemá. Má nespojitou reakci na pedál, to ano, ale ospalou rozhodně ne.

IceDive1
16. září • 22:40

Ak porovnam aktualnu X5 30d s mojou Q7 2016 tak X5 mi pride pocitovo ako silnejsie auto pricom papierovo je to opacne. A je to prave tou odozvou na pedal. A to vraj moja 3.0tdi je na tom lepsie ako sucasne. Aktualny model 2020 som nemal tu cest este skusit.

Doporučujeme

Články odjinud