Za ty prachy je opravdickej terenak land krujser a jeste zbude na skodofku do mesta, audi je pro blbecky
Lanďák a Q7 ty odborníku cílí na úplně jinou klientelu, arabský šejk, nebo ukrajinský mafián .... to je teritorium Lanďáku, Q7 raději zajištěné evropské rodiny co mají rády design a hezké svezení a neřeší korunu .... nic proti Toyotě.
Kupujte poslední rakovinomety, za chvíli už nebudou. :-PB-]
ty už nejsou dávno, skončily s normou EURO3
Ok,holobyt za 2 míče, to je pane láce!
Buřte!!!! Kde si curaku?
Nejlepší SUV na trhu ... a také nekrásnější. Po zkušenostech s novou GLE, kde jsem byl opravdu zklamaný z nevalné kvality provedení je tohle naprostá špička.
Krasne teda neni, ale jak se rika, mezi slepymi jednookymi... ;-) Nicmene na Volvo a par dalsich se 'krasou' nechyta.
Krása je věc osobního vkusu. Já si na 2. generaci Q7 (2015->) těžko zvykal, ale už jsem ji vzal na milost. V okamžiku, kdy srovnáte techniku, je Volvo zcela ze hry.
Proc porad srovnavat? Kvuli egu, sousedum? Bud vam Volvo technikou/vykonem staci nebo nebo ne. Jinak je Q7 bez debat povedena almara.
To je otázka priorit. Za dvaakousek mega bez daně jeden koupí líbivé vozítko s směšným motůrkem, se kterým se moc nesveze, nebo třeba subjektivně ošklivější auto s o galaxii lepší technikou. Je to na výběru každého soudruha. V tom je (zatím!!!, bude hůř) krása.
Kdyz se podivam na maximalky v Evrope a kde nejcasteji Q7 potkavam... jasne, nesveze.
Proč maximálky? O tom to vůbec není. To je o kultuře projevu, atmosféře na palubě, zátahu, kultivovanosti, akustice, atd. Jestli v životě nepřekročíte 160, nebo kde to jde, jedete 250+, je nepodstatné.
Jiste ale ze se s tim smesnym moturkem nesvezete... ale tak urcite, vsichni jsme stejni, stejne vnimame, stejne potrebujeme, bere nas stejna atmosfera... proste vlhky sen UV KSC x let zpatky ;-)
Proč to nemá v nabídce V6 bitubo?
Protože V6BiTDI je bohužel venku z výroby. Tenkompromisní motor v S4/S5/S6/S7/SQ5 má bohužel jediné turbo a elektrický kompresor a proti "starému" biturbu je to smutný příběh. Takže jasná volba je V8, spotřeba i výkony skvělé. Pravda, ještě jsem neměl možnost zkusit jeho EURO6d-TEMP verzi s posunutým maximem momentu k vyšším otáčkám, ale předpokládám, že zážitkový rozdíl mezi 50TDI a V8TDI bude opět propastný.
Už len štvorák pluh a môže ísť orať.
Fakt?
A k čemu když to má nejlepší diesel současnosti? V8 se hodí do takovéto strojovny daleko lépe než vyhoněný šestihrneček.
O V8 nepochybuji, jen cena letí nahoru. Když je dost na účtě V8 je jasná volba.
Vzhledem k tomu, že v základu SQ7 je dost věcí, za které se u Q7 připlácí, není skutečný rozdíl v ceně až tak obrovský. Po obvyklých sazbách slev to proti solidně vybavené Q7 dělá nakonec cca 220 000Kč. Za to ten motor sakra že stojí.
Ja si pamatuju na mou konfiguraci. 2,463,000 v základu, stále na dvacitkach bez diferenciálu nebo aktivních stabilizátorů a spousty dalších věcí jsem se dostal na finální cenu 3,630,000.Dostal jsem 19 procent slevu, takže 2,890,000 tuším byla cena na fakture. Stačí se rozjet v příplatcích a jsi na 4 milionech.
ale to je cena s DPH ..?
V8 ma okresanu ponuku v interiery. Ak chces odvetravanu kozu s masazou tak len sportove sedacky so vstavanou opierkou a to v ciernej, sedej alebo cervenej farbe. Nie som fanda tmavych interierov. Mozno este tu tmavocervenu by som prekusol ale problem je ze sa to neda nikde ani pozriet a vyskusat tie sedacky na zivo.
Můžeš mít interiér i v růžové kůži v rámci SQ7. Je tam 130 barev kůže a přes 700 laků.
Nič výnimočné takú ponuku dávajú už viacero automobiliek,ale ružová mu sekne najviac taká modna.
Ja jsem ale nepsal, ze je to výjimečné. ;-)
Predpokladam ze narazas na Audi Exclusive ponuku, ktora to cele ale celkom slusne predrazi. Kludne mohli nechat moznost identickeho interieru ako pri beznej Q7. Videl som na videu, ze ty mas interier rovnaky ako ja na Q7. Tusim aj komfortne sedadla, ktore sa aktualne nedaju konfigurovat.
V8 asi bez debaty najlepsi ale klasika 3.0Tdi je najprispatejsi. Zislo by sa nieco medzi s normalnou reakciou na pedal.
Moc čtete pochybné recenze a diskuse. Mám na týden půjčenou Q7 50TDI, která má mít "ospalé reakce" na pedál. A´t dělám co dělám, ospalé reakce nemá. Má nespojitou reakci na pedál, to ano, ale ospalou rozhodně ne.
Ak porovnam aktualnu X5 30d s mojou Q7 2016 tak X5 mi pride pocitovo ako silnejsie auto pricom papierovo je to opacne. A je to prave tou odozvou na pedal. A to vraj moja 3.0tdi je na tom lepsie ako sucasne. Aktualny model 2020 som nemal tu cest este skusit.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.