Audi Q7 a SQ7 TDI mají české ceny. Bez velkých nároků se vejdete pod 2 miliony

Kankunen  |  16. 09. 2019 08:25

Proč to nemá v nabídce V6 bitubo?

Odpovědět  |   | 
Renda  |  16. 09. 2019 08:44

A k čemu když to má nejlepší diesel současnosti? V8 se hodí do takovéto strojovny daleko lépe než vyhoněný šestihrneček.

Odpovědět  |   | 
IceDive1  |  16. 09. 2019 08:56

V8 asi bez debaty najlepsi ale klasika 3.0Tdi je najprispatejsi. Zislo by sa nieco medzi s normalnou reakciou na pedal.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  16. 09. 2019 16:08

Moc čtete pochybné recenze a diskuse. Mám na týden půjčenou Q7 50TDI, která má mít "ospalé reakce" na pedál. A´t dělám co dělám, ospalé reakce nemá. Má nespojitou reakci na pedál, to ano, ale ospalou rozhodně ne.

Odpovědět  |   | 
IceDive1  |  16. 09. 2019 22:40

Ak porovnam aktualnu X5 30d s mojou Q7 2016 tak X5 mi pride pocitovo ako silnejsie auto pricom papierovo je to opacne. A je to prave tou odozvou na pedal. A to vraj moja 3.0tdi je na tom lepsie ako sucasne. Aktualny model 2020 som nemal tu cest este skusit.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  16. 09. 2019 09:50

O V8 nepochybuji, jen cena letí nahoru. Když je dost na účtě V8 je jasná volba.

Odpovědět  |   | 
IceDive1  |  16. 09. 2019 10:15

V8 ma okresanu ponuku v interiery. Ak chces odvetravanu kozu s masazou tak len sportove sedacky so vstavanou opierkou a to v ciernej, sedej alebo cervenej farbe. Nie som fanda tmavych interierov. Mozno este tu tmavocervenu by som prekusol ale problem je ze sa to neda nikde ani pozriet a vyskusat tie sedacky na zivo.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 09. 2019 11:10

Můžeš mít interiér i v růžové kůži v rámci SQ7. Je tam 130 barev kůže a přes 700 laků.

Odpovědět  |   | 
IceDive1  |  16. 09. 2019 11:51

Predpokladam ze narazas na Audi Exclusive ponuku, ktora to cele ale celkom slusne predrazi. Kludne mohli nechat moznost identickeho interieru ako pri beznej Q7. Videl som na videu, ze ty mas interier rovnaky ako ja na Q7. Tusim aj komfortne sedadla, ktore sa aktualne nedaju konfigurovat.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  16. 09. 2019 16:02

Nič výnimočné takú ponuku dávajú už viacero automobiliek,ale ružová mu sekne najviac taká modna.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 09. 2019 17:01

Ja jsem ale nepsal, ze je to výjimečné.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  16. 09. 2019 16:02

Vzhledem k tomu, že v základu SQ7 je dost věcí, za které se u Q7 připlácí, není skutečný rozdíl v ceně až tak obrovský. Po obvyklých sazbách slev to proti solidně vybavené Q7 dělá nakonec cca 220 000Kč. Za to ten motor sakra že stojí.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 09. 2019 17:03

Ja si pamatuju na mou konfiguraci. 2,463,000 v základu, stále na dvacitkach bez diferenciálu nebo aktivních stabilizátorů a spousty dalších věcí jsem se dostal na finální cenu 3,630,000.
Dostal jsem 19 procent slevu, takže 2,890,000 tuším byla cena na fakture.
Stačí se rozjet v příplatcích a jsi na 4 milionech.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 09. 2019 17:30

ale to je cena s DPH ..?

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  16. 09. 2019 15:49

Protože V6BiTDI je bohužel venku z výroby. Tenkompromisní motor v S4/S5/S6/S7/SQ5 má bohužel jediné turbo a elektrický kompresor a proti "starému" biturbu je to smutný příběh. Takže jasná volba je V8, spotřeba i výkony skvělé. Pravda, ještě jsem neměl možnost zkusit jeho EURO6d-TEMP verzi s posunutým maximem momentu k vyšším otáčkám, ale předpokládám, že zážitkový rozdíl mezi 50TDI a V8TDI bude opět propastný.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  16. 09. 2019 15:56

Už len štvorák pluh a môže ísť orať.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  16. 09. 2019 16:02

Fakt?

Odpovědět  |   | 
Garry  |  16. 09. 2019 11:48

Nejlepší SUV na trhu ... a také nekrásnější. Po zkušenostech s novou GLE, kde jsem byl opravdu zklamaný z nevalné kvality provedení je tohle naprostá špička.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 09. 2019 13:29

Krasne teda neni, ale jak se rika, mezi slepymi jednookymi... Nicmene na Volvo a par dalsich se 'krasou' nechyta.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  16. 09. 2019 15:50

Krása je věc osobního vkusu. Já si na 2. generaci Q7 (2015->) těžko zvykal, ale už jsem ji vzal na milost. V okamžiku, kdy srovnáte techniku, je Volvo zcela ze hry.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 09. 2019 15:59

Proc porad srovnavat? Kvuli egu, sousedum? Bud vam Volvo technikou/vykonem staci nebo nebo ne. Jinak je Q7 bez debat povedena almara.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  16. 09. 2019 16:05

To je otázka priorit. Za dvaakousek mega bez daně jeden koupí líbivé vozítko s směšným motůrkem, se kterým se moc nesveze, nebo třeba subjektivně ošklivější auto s o galaxii lepší technikou. Je to na výběru každého soudruha. V tom je (zatím!!!, bude hůř) krása.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 09. 2019 16:48

Kdyz se podivam na maximalky v Evrope a kde nejcasteji Q7 potkavam... jasne, nesveze.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  16. 09. 2019 19:35

Proč maximálky? O tom to vůbec není. To je o kultuře projevu, atmosféře na palubě, zátahu, kultivovanosti, akustice, atd. Jestli v životě nepřekročíte 160, nebo kde to jde, jedete 250+, je nepodstatné.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 09. 2019 19:51

Jiste ale ze se s tim smesnym moturkem nesvezete... ale tak urcite, vsichni jsme stejni, stejne vnimame, stejne potrebujeme, bere nas stejna atmosfera... proste vlhky sen UV KSC x let zpatky

Odpovědět  |   | 
Kornaz  |  16. 09. 2019 15:53

Buřte!!!! Kde si curaku?

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  16. 09. 2019 16:30

Ok,holobyt za 2 míče, to je pane láce!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 09. 2019 22:41

Kupujte poslední rakovinomety, za chvíli už nebudou.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  16. 09. 2019 23:34

ty už nejsou dávno, skončily s normou EURO3

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  18. 09. 2019 19:20

Za ty prachy je opravdickej terenak land krujser a jeste zbude na skodofku do mesta, audi je pro blbecky

Odpovědět  |   | 
Garry  |  18. 09. 2019 23:18

Lanďák a Q7 ty odborníku cílí na úplně jinou klientelu, arabský šejk, nebo ukrajinský mafián .... to je teritorium Lanďáku, Q7 raději zajištěné evropské rodiny co mají rády design a hezké svezení a neřeší korunu .... nic proti Toyotě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A