Audi Q7 a SQ7 TDI mají české ceny. Bez velkých nároků se vejdete pod 2 miliony

S omlazeným vzhledem a nabité technikou ze stylovějšího modelu Q8 nyní přijíždí na český trh modernizované Audi Q7. Zájemce o brutální točivý moment určitě potěší i silnější verze SQ7 TDI.

Audi Q7 po faceliftu začíná na ceně 1.771.900 Kč s třílitrovým vznětovým motorem 45 TDI o výkonu 170 kW. Stylovější výbava S line stojí se všemi nabízenými motory řádově o 131.000 Kč více. Ani v jednom z případů cena vozu bez příplatků nepřesáhne dva miliony korun, verze 55 TFSI S line za 1.996.900 Kč k nim ale má blízko.

Za volantem Audi Q7 po faceliftu: Nový kokpit, lepší motory, nová generace?

Za volantem Audi Q7 po faceliftu: Nový kokpit, lepší motory, nová generace?

K standardní výbavě Q7 patří 18palcová kola, digitální přístrojový štít, dvouzónová automatická klimatizace, kompletní LED světlomety, navigace MMI, asistent dálkových světel, ambientní osvětlení či nouzové brzdění. Výbava S line pak vedle ostřejšího vzhledu přidá i adaptivní pneumatický podvozek Sport, 19palcová kola a nástupní hliníkové lišty s logem S.

Tímto samozřejmě nákup končit nemusí a otevírá se vám bohatá nabídka příplatkové výbavy. Třeba světlomety Matrix LED stojí 34.800 Kč, laserová technologie vyjde na 56.300 Kč. Prosvítit interiér si můžete panoramatickým střešním oknem za 50.800 Kč a cena lepších sedadel se může vyšplhat až na 66.700 Kč. 

Audi SQ7 TDI má po faceliftu. Změn je ale dost i na novou generaci

Audi SQ7 TDI má po faceliftu. Změn je ale dost i na novou generaci

K mání jsou i různé pakety. Sportovní paket vám za 131.900 Kč přidá sportovní sedadla, perforovaný kožený volant, doplňky z ušlechtilé oceli nebo kontrastní prošívání. Paket Audi Design Selection sází na luxus v podobě dřevěných dekorací, konturního osvětlení a podle konfigurace sedadel si hraje s tóny barvy v interiéru. Stojí 127.300 Kč. 

Za 112.900 Kč můžete mít i akční balíček Gravity, který vedle lepších sedadel vpředu i vzadu přidá i čtyřzónovou klimatizaci či Matrix LED světlomety. Není problém připlatit si za karbon-keramické brzdy. Pokud je ale chcete, musíte mít 21palcová a větší kola.

Audi Q7 prošlo modernizací: Dostává hybridní techniku a přepracovaný interiér

Audi Q7 prošlo modernizací: Dostává hybridní techniku a přepracovaný interiér

V české nabídce už najdete i osmiválcovou verzi SQ7 TDI, která dá 900 N.m točivého momentu za nejméně 2.566.900 Kč. Oproti linii S line se vyznačuje agresivnějším vzhledem a přidává v základu 20palcová kola. S doplňkovou výbavou snadno dostanete celkovou sumu k hranici čtyř milionů korun.

Audi Q7 po faceliftu: Základní technická data
Motor 45 TDI quattro 50 TDI quattro 55 TFSI quattro SQ7 TDI quattro
Zdvihový objem [cm3] 2967 2967 2995 3956
Válce/ventily 6/4 6/4 6/4 8/4
Největší výkon [kW/min] 170/3250-4750 210/3500-4000 250/5000-6400 320/3750-4750
Točivý moment [N.m/min] 500/1750-3250 600/2250-3250 500/1370-4500 900/1250-3250
Převodovka 8A 8A 8A 8A
Max. rychlost [km/h] 229 241 250 250
Zrychlení 0-100 km/h [s] 7,1 6,3 5,9 4,8
Spotřeba WLTP [l/100 km] 6,8-6,9 6,6-6,8 8,7-8,9 7,4-7,6
Provozní hmotnost [kg] 2165 2165 zatím neudáno 2395
Cena [Kč] 1.771.900 1.831.900 1.865.900 2.566.900
Cena S Line [Kč] 1.902.900 1.962.900 1.996.900 -
TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek