Audi Q7 4,2 V8 TDI, nejvýkonnější naftové SUV je u nás (česká cena)

Audi Q7 4,2 V8 TDI, nejvýkonnější naftové SUV je u nás (česká cena)

Německá automobilka Audi oficiálně zahájila prodeje nejvýkonnějšího naftového SUV na trhu. Audi Q7 s naftovým agregátem 4,2 V8 TDI dosahuje výkonu 240 kW (326 k) a točivého momentu 760 Nm. Ten je plně k dispozici v pásmu od 1 800 do 2 500 ot/min.

Audi Q7 s tímto motorem zrychlí na stovku za 6,4 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 236 km/h. Při troše šetrnosti pak nabídne i kombinovanou spotřebou 11,1 l nafty na 100 km.

O přenos výkonu na všechna čtyři kola se stará u tohoto modelu šestistupňový automat Tiptronic. O komfort se pak stará standardně dodávané pneumatické odpružení s třemi přednastavenými režimy.

Základní cena Audi Q7 4,2 TDI na českém trhu je stanovena na 2 098 700 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi Q7

 

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi TT 2
Rok výroby: 2009
Stav: 44 816 km
Cena: 350 000 Kč
Audi S4 3
Rok výroby: 2011
Stav: 42 108 km
Cena: 680 000 Kč
Audi A5 3
Rok výroby: 2007
Stav: 167 158 km
Cena: 300 000 Kč
Audi A3 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 130 774 km
Cena: 134 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků