Jsem majitelem nové XC90 2 roky, mám najeto cca 55tis. a velice lituji, že jsem si ji koupil. Zajímá Vás proč?
proč?
V srpnu jsem objednával nové auto. Jak XC90 tak Q7 jsem měl půjčené na víkend.Jsem letitý srdcař Volvista, nyní jsem měl XC90 a V70 (obojí D5) najednou. Dvoulitrový motor je znatelně méně komfortní a to nejezdíme nijak rychle. I design jak exteriéru tak interiéru je poněkud kontroverzní a je otázkou, jestli "kulatost" volvisty uspokojí. Je pravdou, že sedačky jsou v XC90 lepší.Zkrátka v listopadu přebíráme Q7 a to jsme nikdy Audi neměli moc rádi. Auto je za podobné peníze lepší. Máme auto vždy zhruba 8 let a cca 230 tis. km. Šestiválec v nás na tyto km budí výrazně větší důvěru. P.S. Dealeři Volva počítají s tím, že kdo bude chtít víceobjemové motory, bude kupovat hybrid. Ten je ale proti běžné Q7 o hodně dražší.
zvazuji SUV 7mist. Puvodne seznam XC90, Q7, X5, RR sport, GL. Po prvnim seznameni a srovnani. prvni 4 me predbezne specifikaci okolo 1,8M, posledni 2,3M. Tak jsem to zreduktoval jen na prvni 4. Projel jsem se v obou testovanych. Upozornuji, ze ve vsech varaintach v zakl. motorizaci. Q7 mi prislo jako docela zajimave. Jednak v druhe rade jsou sedacky deleny na pouziti 3 lepe, jednak el. 3 rada. elektronicke pomocnici OK. Naopak XC90 me zvenku neprijde tam zajimava jak vsichni popisuji predchozi se mi libila vic. Uvnitr je to OK. Zaujal mne crash s malym presahem, to je fyzikalne dost dobre. Bohuzel Q7 tim zatim neprosla. Ponekud se ale obavam, ze jak se to vyviji, tak ze Q7 ma lepsi interier pro rodinu, XC90 lepsi bezpecnost, jinak vidim 2 shodna auta a uprimne mne sokuje volvi pristup k prodeji 4% z ceniku, nulova snaha prodejcu, zadny zpetny telefonat. u audi 10% z ceniku ve startu, velmi aktivni a snazivi, hledaji dalsi upravy aby mi na 100% vyhoveli. Zatim mi to tenduje k tomu, ze si podle niceho nedokazu mezi testovanymi vybrat, tak asi vyhraje Q7, ne kvuli valcum, ale protoze to vypada ze to v me specifikaci nakonec bude o 100 tis. levnejsi Tome to jste tu Q7 vybrali jen kvuli valcum? nebo zaujalo jeste neco dalsiho dik za rozvedeni
Vybrali jsme Q7 kvůli válcům, kvůli tomu, že nám Q7 přijde hranatější a i hezčí, kvůli 15% slevě oproti neslevněné XC90. Q7 díky S-Line s docela dobrou výbavou nás vyšla cca na 1,756 mil. Kromě toho záruka u Volva 2 roky, u Q7 4 roky a s cca 10 tis příplatkem (zaplatil jsem ho) 5 let.Jinak jsme RR Sport a X5 zkoušeli také a měly malý kufr. V Land Roveru u Duby se nám také zoufale nikdo nevěnoval.Ještě jsme zkoušeli ještě MB GLE, taky má malý kufr. GL je na nás drahý.
...a pritom by stacilo vyrobit blok motora tak, aby sa dal jednoducho pouzit aj pre objem napriklad 2.2-2.3l, ostatne koncern robi nieco podobne s 1.2 a 1.4 TSi. Kto take dva motory vedla seba videl, asi mi da za pravdu ze su velkostne takmer na neroroznanie. S velmi podobnymi vyrobnymi nakladmi by hned bol k dispozicii poriadny tahun a dalsia motorizacia. V podstate by stacilo o kvapku predlzit zdvih - velky dlhozdvihovy /nech to ma cas nalezite vyexpandovat pri pracovnom zdvihu/ nizkootackovy stvorvalec ma svoje caro, skusil som si raz ducato s XXL stvorvalcom - hotova lokomotiva! Ma to dalsie vyhody: taky robustne postaveny motor aj cosi vydrzi, je relativne kompaktny a vyrobne nenarocny. Navyse, vela dielov by bolo totoznych. No a spotreba tiez. Uviest taky motor v portfoliu a zakaznik by uz mal ovela padnejsi dovod zvolit tuto znacku.Objem sa nahradit neda.
Tak urcite.Je přeci jasné že pro drtivou většinu závodníků v teto diskuzi je mnohem důležitější zrychlení než délka brzdné dráhy.
Kolik % zájemců o koupi auta se pídí po tom, jestli ze 100km/h zastaví na 35,2 nebo 36,7m?
Vteřina na zrychlení je k ničemu. O 1,5 m kratší brzdná dráha může zachránit lidský život na přechodu když auto řídí tupoun pro kterého je zrychlení ta nejdůležitější vec jako woe.A čím víc dehtu tím lépe. První otázka po vstupu do prodejny je že 100% za kolik to má z 0 na 100 že? B-]
Nevěřím tomu, že by VOLVO šmahem dobrovolně odepsalo zákazníky a soustředilo se na jiné klienty. To si nemůže dovolit žádná automobilka. Každý prodaný kus se počítá.Spíš bych to viděl na pokus se čtyřválcem za každou cenu, kde na motoru ušetří, zaměří se na jiný "důležitější" věci, které vyzdvyhnou a pokusí se to prodávat jako by o nic nešlo. Sem zvědav jak si povedou prodeje a kolik lidí jim to zežere. Aby za rok nepsali návrat pětiválce....Opravdu je pro většinu lidí motor tím méně podstatným detailem při koupi auta ?B-]
Podle meho se vetsina lidi stavi k motoru prezirave. Neco ve stylu: "Motor je prekonanej!" :-)Daly by se o tom vest dlouhosahle disputace, coz je ovsem ponekud nuda. Kazdy zde totiz zrejme tusi jake argumetny se daji pouzit pro a proti tomuto tvrzeni, z jakych uhlu pohledu na to lze nahlizet a celou takovou diskusi si nasimulovat ve vlastni hlave. Tazke co chcete resit?Ja bych jen dodal: Fakt, ze lide dnes maji velmi casto tendenci prehlizet naprosto zasadni veci (jako je u auta prave motor), neco vypovida o jejich materialnim zajisteni, bezpeci a socialnich jistotach. Pro vetsinu lidi zrejme tyhle veci proste nejsou tak zasadni, aby je resili a radeji venuji cas a energii necemu jinemu. Evidentne se mame hodne dobre, kdyz si muzeme dovolit vypoustet i podstatne veci.
Pokud jsou parametry motoru nad určitou hranicí, je třeba řešit pár koníků či Nm navíc? Podle mého názoru ne, je to už jen o pindění honíků. Pak už je skutečně zásadnějším parametrem pohodlí, vzhled, spotřeba nebo jízdní pocity. Čísla jsou pro nadšence, lidi jezdí.
tak ono spousta lidí setrvačností pořád žije v tom, že VOLVO = švédská kvalita a bezpečnost.
OK, a co tím chtěl autor říct prosím ? Něco konkrétnějšího se nenajde - fakt mne to zajímá ;) ...díky předem
tak bezpečnost stále mají příkladnou. Kvalita ... nemůžu soudit.
vzhledem k tomu kolik nových XC90 potkávám, tak bych řekl, že se jim daří prodávat. A to i za tu celkem sebevědomou cenu.Otázkou je jestli je to jen místní anomálie, nebo se jim daří v globálu ...
V poslední době chválím, ale tentokrát jsem začal číst a najednou nebylo co. Takový úryvek z testu. Navíc popisovaný rozdíl v motorech se dal jednoduše předpovědět. Doufám, že bude i spotřeba podobná a nadobro se potvrdí, že do velkého auta patří velký motor.
Je to asi o tomto. Mám současnou třídu E s třílitrovým šestiválcem. ted mám auto na garančce, tak mi ze servisu dali náhradní, taky třídu E, ale s motorem 220, tedy čtyřválcem. A musím říct, že dojem z obou aut je propastný. A to nemyslím dynamiku, ten čtyřvál taky upaluje, ale zvuková kulisa v autě je neporovnatelná..když budu moci, tak si vždycky připlatím za víceválec. Jinak dlouhodobou spotřebu mám na e300 7,2 litru, a to se fakt neloudám. To je to, co mě na Volvu štve, že neexistuje možnost volby..
já bych si možná troufnul říct, že v reálným světě ten třílitr bude jezdit za míň, než ten dvoulitr a nebo alespoň ten rozptyl nebude tak velkej.. Přeci jen 2t pohotovostní hmotnosti je celkem dost...
XC90 D5 jsem měl půjčenou a jezdil jsem s ní za 6,5 litru. Pravda velmi opatrně, protože mě to auto "nutilo" se jen tak lážoplážo plavit, nezávodit.Za kolik jezdí ta Q7?
V tomto testu jezdila Q7 (3.0 TDI 200kW) za 7,4 litru, X5 (30d 190kW) za 7,7litru a XC90 (D5 165kW) za 7,4 litru.http://www.autobild.de/artikel/gle-q7-touareg-ra... ...
Z výše uvedeného prostě vyplývá, že jediný důvod pro osazení XC90 dvoulitrem je výrobní cena motoru a možná z 10% ekologie. A čím větší bude zatížení aut (posátka, bagáž,střešní nosič, přívěs) tím bude volvo víc a víc ve ztrátě. Může vůbec nové XC90 táhnout přívěs ?
Pánové, jsem majitelem nové XC90 a věřte, že mi ten motor stačí. Jezdil jsem hodně prémiových aut a souhlasím, že 6 je více než 4. XC90 je hlavně o jízdě na pohodu - kdo by chtěl také s tak velkým SUW jet pilu. To se týká toho porovnání s Q7. Taky s ní jezdit pilu nebudete. Přeci jenom váha těchto aut je značná. Věřte ale že XC90 jede fakt dobře - i s tím čtyřválcem. Alespoň mě to bohatě dostačuje. Můžeme se bavit o akustickém projevu čtyřválce oproti šestiválci, pokud dáte podlahu, ale vem to čert - kolikrát v dnešním provozu plném omezení a špatných silnic takto pojedete. Když fičíte s XC90 po dálnici na tempomat 150km/h tak je auto super tichounké a ani nevíte, jestli máte pod kapotou 4 nebo 6ti válec. Nic víc, nic míň. Pokud by někdo ty koně prostě vyžadoval, může sáhnout po T8 - ta jich má 400! Takže závěrem, já jsem spokojený a na mé potřeby 4 válec bohatě dostačuje. A takto asi také uvažovali i ve Volvu.
Uvidíme jak budeš mluvit po najetí 100000Km případně 150000Km.Kdy cca této hodnoty dosáhneš? Rád bych věděl jak budeš potom spokojený a kolik bude stát servis a ND než se k této hodnotě přiblížíš.Moje bývalá D5 XC60 měla kolem 50tisíc komplet nový motor a to byl pětivál.Tady u čtyřválce mocně vychvalovaného volvem bych se hodně bál.:-/
Když z tím jezdíš jako hovado bych se nedivil, na mé S60 najeto 315 000 km jsem měnil akorát olej
Ty si nemal nikdy volvo, tak netrep sprostosti
Udivuje mě, jak můžeš vědět, že jsem neměl Volvo? A víš, že měl. XC60 D5 po faceliftu v R designu a úpravě Polestar. Bohužel pro nás se dvěma dětmi bylo malé, tak jsem vzal novou 90tku. Nicméně ta 60tka byla fajn auto.
Si děláš prdel ne ? Já měl XC60 D5 r design polestar před faceliftem. Bohužel skončilo špatně. Pro zajímavost jaká barva ?
Měl jsem black saphire metalic - takže černá. Proč ta tvá skončila špatně - co se stalo?
Já měl modrá šmoula. V 55 tisících komplet nový motor. Ve 200000km po 3 letech motor opět KO + nutná investice do dalších oprav cca 70tisíc. A to sem jen jezdil. Žádný prasárny. Takže předčasně šlo pryč a musel sem koupit něco jinýho. To zklamání stále trvá neboť u nás doma bylo několik VOLVO.:-/
Hmmmm, to znám taky. Stalo se mi to u RangeRovera. Ve 120 tis. motor na klice K.O. Auto jsem pravidelně poctivě servisoval. Kamarád se mi smál, že mám auto na ho... a během půl roku se mu u X5 stalo totéž. A víš co, dnes si o takové smrti motoru myslím, že jsme někde natankovali špatnou naftu a problém není v tom autě. Proto jsem se zmiňoval, že těch 150000km ti nikdo nezaručí.Teď to dělám tak, že si na auto připlatím prodlouženou záruku na 5let a 150000km a pak auto prodávám a beru nové. Už jsem to dotáhl tak daleko, že nové auto zajíždím cca 2tisíce km a oleje v motoru měním po 15000km. Je to smutné, ale bohužel je to tak. Věř mi, že takové problémy jdou napříč všemi značkami aut. Prostě občas má někdo smůlu a auto totálně klekne. Pak je ten dotyčný naštvaný na značku auta, ale podle mě to nelze takto jednoduše paušalizovat.
No právě proto, že mám roční nájezd cca 100t tak sem to začal omezovat a nakonec koupil MB GL 350 kde mi nabídli 5 let neomezeně na počet km. Mám to ve smlouvě. Tak sem zvědav jak se předvedou. Protože pokud ne tak si radši už koupím dacii tak mi totiž nebude vadit, že se jí něco stane a beztak vydrží víc. :-D Prozatím V6 a spotřeba lepší než u XC60.
ehm.....100Tis rocne....a zaruka 5 let bez neomezenych km? :D to jako 500tis km v zaruce? :D vtip?;)btw....ja s malymi turbo motorami problem nemam....sam jsem na prvni Ecoboostu(2,0) v CR najel 220 tis km bez zavady....:)
Navrhuji toto fórum udržet v dimenzích porovnání Volva a Q7. Jelikož už mám na nové XC 90 najeto okolo 4 tis. km, můžu vám o tomto autě jako ( zatím spokojený majitel ) mnoho říct. Takže se tady klidně můžete ptát na mé dojmy - slibuju objektivitu. Začnu trošku sám 2x negativním. 1. víko kufru se otevírá málo - měřím 189cm a musím se sklánět, přitom chybí opravdu kousek abych se pod ním postavil. Sakra :-(. 2. auto má hodně silné prahy ( pravděpodobně kvůli bezpečnosti ), takže když vylézám z auta a venku prší, mám špinavou levou nohavici od prahu. Jsou to prkotiny, ale je jasné, že soudit můžeš něco,až si to pořádně vyzkoušíš. Takže, klidně se ptejte.....
Dobrý den, uvažuji o koupi nového SUV, v podstatě se nám nejvíc líbí XC90, 4 valec bych už asi přežil, ačkoliv mám touareg V6 na vzduchu, ale spíš mě zajímá ten podvozek, četl jsem, že na tom s 20” koly není úplně nejlíp, je to pravda ?Děkuji za info
Mědáky jsou fajn - bohužel už to také není co bývalo. Je to prostě o štěstí. Bohžel.
Teoreticky bys mohl mít i pravdu, taky jsem se trošku obával tak malého 2x foukaného a výkonného motoru v tak velikém a těžkém autě. Ale buďme objektivní, ostatní prémiové značky mají také po 150000km problémy - Q7 nevyjímaje. Nicméně sázím na to, že Volvo do toho auta nasypalo ne 11, ale 20 miliard dolarů při vývoji a myslím si, že kdyby se něco nepovedlo, tak Volvo skončí jako Saab. V podstatě, kromě XC90 nemají u Volva v současné době nic konkurenceschopného. Musím uznat, že XC90 se jim fakt povedla. To auto je v technice a bezpečnosti o level výš než ostatní. Uvidíme jak auto vydrží a kolik bez větších problémů najede. To že vše vydrží 150000km ti dnes nikdo nezaručí u žádného auta.
No nevím příteli, ale někde jsem četl, že do toho investovali 11 mld $, chtějí být v našich očích plnohodnotně premium, mít 2x větší prodeje do 2020 a tohle všechno postavili právě na Vámi zmíněné čtyřválcové architektuře motorů ?! V autech dělám 15 let a ANO Volvo můžu za jejich jinakost - to předesílám - a nejsou bez chyby, ale ta nějak se mi nechce věřit, že by to takhle blbě vsadili na jednu kartu a všechno obratem ztratili tím, že jim to klekne po 100k - to sorry ;) ... Btw nedávno představili jejich nový auto pro okruhové závody FIA WTCC a pokud vím tak je to stejný železo jak tomu říkají Drive-E a výkon má 400k , tak snad vědí co činí...No nic Vaší frustraci chápu, ale asi bych to nepaušalizoval. Čas ukáže ;) ...
Více valcu neznamená vyšší spotřebu...ale vysvetlujte to některým zabedněncům hlavně tem co všechno ví a všude byli...
prostě další oběť honby za imaginárními emisními limity...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.