vzdy ked vidim tieto karoserie - zdvihnute kupe... spomeniem si na madarov a ich pocin Terep. uz oni to odhadli a to bolo este pred mileniom. sila
i když motor 40TDI už není dýchavičný kousek TDI125kW, který ztěžka poháněl první generaci Q5, pořád to začíná být zajímavé až počínaje verzí 50TDI, kde za málo peněz navíc dostáváte nesrovnatelně lepší, kultivovaný, výkonný a úsporný motor se skvělou převodovkou. O SQ5 ani nemluvě, ale tam už se musí víc připlatit.
Vyzkoušel jsem obojí a naprostý souhlas, chování pohonného ústrojí 50TDI je naprosto jiný svět než 40TDI, spotřeba v lokálním provozu stejná, na dálnici dokonce nižší.
Yes, 40TDI se silnou nohou na pedálu celkem jede, ale místy se trochu trápí. V6 si jen zlehka přede a nejen výkon, ale především kultivovanost je skvělá.
Taky “prémie” bez V6 nedává smysl…
Tak ono ta pravá prémie je o 200 tisíc dražší, což pro ultrašetřílky nebude málo. Sice za těch 200000 dostanete špičkovou převodovku ZF HP8 místo 7DSG, skvělý šestiválec s 11kW elektropohonem a 300 koní místo 200koníkového čtyřhrnku s 1kW pseudoelektromotůrkem a ještě k tomu plnohodnotné Quattro, ale to nemusí každý pochopit.
Prémii dělá pořádný benzín, nafta fakt prémie není. Z tohoto pohledu audi nechápu. Třeba GLC coupe má krom základních benzínů i tři pořádné: 287kw, 350kw, 375kw.Ale dejme tomu, že se stejně přechází na elektriku, tak se na to už vy…
to tedy opravdu nedělá, pořádný benzín má každý americký šrot a prémií není ani jeden
Tak nejen pořádný benzín. Ale s naftou fakt nikdy.
No hlavně, že jseš unešenej z elektropohonu 11kW :-D.
Unešenej? To jsi vzal kde? Asi nechápeš, že mild hybrid 11kw je něco jiného než mild hybrid 1kW.
Tak mám spíše pocit, ze vše, co má v názvu elektro ho neskutečně dráždí. Jeho problem a jeho boj.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.