Audi Q5 s posilovací kúrou od Senneru

Firma Senner Tuning při své nejnovější stavbě opatřila SUV od Audi silnějším motorem a ráfky s průměrem 22 palců.

Německý ladič se soustředí především na výrobky ingolstadtské automobilky Audi. Z poslední doby si vzpomeneme třeba na Audi S5 Sportback s motorem 3,0 TFSI posíleným na 375 koní, přičemž záhy po uvedení si vzal do parády takékupé Audi RS5 se zážehovým osmiválcem 4,2 l a výkonem zvýšeným až na 506 koní. Čas od času se však pustí i do produktu jiné značky (připomeňme třeba jejich Nissan 370Z Asphalt Surfer) nebo i do něčeho menšího (např. první verze modifikací pro Audi A1).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tentokrát si pánové z firmy Senner Tuning vzali do prádla kompaktní SUV Audi Q5, jež svým barevným pojetím i prostředím, v němž byly foceny propagační snímky, odkazuje na druhou stavbu na základě malého Audi A1. Pod kapotou tohoto vozu se skrývá vznětový čtyřválec 2,0 TDI opatřený převodovkou S-tronic. Díky novému programu řídicí jednotky sladěnému také s novou výfukovou soustavou z nerezové oceli, jež ústí do dvou koncovek s průměrem 100 mm pod zadním difuzorem, výkon poskočil na 213 koní (157 kW( a točivý moment narostl na 445 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

O potřebné zpomalení se stará brzdová soustava Brembo. Zvenčí se novinka vyznačuje zatmavenou maskou chladiče, střešním spoilerem a rozšířenými podběhy. Ty vyplňují mohutné dvaadvacetipalcové lité ráfky Corniche Monza obouvající pneumatiky Vredestein Ultrac Sessanta o rozměrech 265/35 R22. Sportovní pérování snížilo světlou výšku tohoto vozu o 45 mm vpředu a o 40 mm vzadu. Změn doznal také interiér vozu, kde si všimneme především řady doplňků z uhlíkových kompozitů, třešničkou na dortu je dálkové ovládání výklopného zadního víka.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků