Audi Q5 s posilovací kúrou od Senneru

Firma Senner Tuning při své nejnovější stavbě opatřila SUV od Audi silnějším motorem a ráfky s průměrem 22 palců.

Německý ladič se soustředí především na výrobky ingolstadtské automobilky Audi. Z poslední doby si vzpomeneme třeba na Audi S5 Sportback s motorem 3,0 TFSI posíleným na 375 koní, přičemž záhy po uvedení si vzal do parády takékupé Audi RS5 se zážehovým osmiválcem 4,2 l a výkonem zvýšeným až na 506 koní. Čas od času se však pustí i do produktu jiné značky (připomeňme třeba jejich Nissan 370Z Asphalt Surfer) nebo i do něčeho menšího (např. první verze modifikací pro Audi A1).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tentokrát si pánové z firmy Senner Tuning vzali do prádla kompaktní SUV Audi Q5, jež svým barevným pojetím i prostředím, v němž byly foceny propagační snímky, odkazuje na druhou stavbu na základě malého Audi A1. Pod kapotou tohoto vozu se skrývá vznětový čtyřválec 2,0 TDI opatřený převodovkou S-tronic. Díky novému programu řídicí jednotky sladěnému také s novou výfukovou soustavou z nerezové oceli, jež ústí do dvou koncovek s průměrem 100 mm pod zadním difuzorem, výkon poskočil na 213 koní (157 kW( a točivý moment narostl na 445 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

O potřebné zpomalení se stará brzdová soustava Brembo. Zvenčí se novinka vyznačuje zatmavenou maskou chladiče, střešním spoilerem a rozšířenými podběhy. Ty vyplňují mohutné dvaadvacetipalcové lité ráfky Corniche Monza obouvající pneumatiky Vredestein Ultrac Sessanta o rozměrech 265/35 R22. Sportovní pérování snížilo světlou výšku tohoto vozu o 45 mm vpředu a o 40 mm vzadu. Změn doznal také interiér vozu, kde si všimneme především řady doplňků z uhlíkových kompozitů, třešničkou na dortu je dálkové ovládání výklopného zadního víka.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi Q7 3
Rok výroby: 2011
Stav: 128 661 km
Cena: 660 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 99 405 km
Cena: 630 000 Kč
Audi A4 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 161 872 km
Cena: 274 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 189 118 km
Cena: 260 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2011
Stav: 88 139 km
Cena: 630 000 Kč
Audi A3 2
Rok výroby: 2003
Stav: 209 611 km
Cena: 98 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků