Audi Q5 s posilovací kúrou od Senneru

Firma Senner Tuning při své nejnovější stavbě opatřila SUV od Audi silnějším motorem a ráfky s průměrem 22 palců.

Německý ladič se soustředí především na výrobky ingolstadtské automobilky Audi. Z poslední doby si vzpomeneme třeba na Audi S5 Sportback s motorem 3,0 TFSI posíleným na 375 koní, přičemž záhy po uvedení si vzal do parády takékupé Audi RS5 se zážehovým osmiválcem 4,2 l a výkonem zvýšeným až na 506 koní. Čas od času se však pustí i do produktu jiné značky (připomeňme třeba jejich Nissan 370Z Asphalt Surfer) nebo i do něčeho menšího (např. první verze modifikací pro Audi A1).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tentokrát si pánové z firmy Senner Tuning vzali do prádla kompaktní SUV Audi Q5, jež svým barevným pojetím i prostředím, v němž byly foceny propagační snímky, odkazuje na druhou stavbu na základě malého Audi A1. Pod kapotou tohoto vozu se skrývá vznětový čtyřválec 2,0 TDI opatřený převodovkou S-tronic. Díky novému programu řídicí jednotky sladěnému také s novou výfukovou soustavou z nerezové oceli, jež ústí do dvou koncovek s průměrem 100 mm pod zadním difuzorem, výkon poskočil na 213 koní (157 kW( a točivý moment narostl na 445 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

O potřebné zpomalení se stará brzdová soustava Brembo. Zvenčí se novinka vyznačuje zatmavenou maskou chladiče, střešním spoilerem a rozšířenými podběhy. Ty vyplňují mohutné dvaadvacetipalcové lité ráfky Corniche Monza obouvající pneumatiky Vredestein Ultrac Sessanta o rozměrech 265/35 R22. Sportovní pérování snížilo světlou výšku tohoto vozu o 45 mm vpředu a o 40 mm vzadu. Změn doznal také interiér vozu, kde si všimneme především řady doplňků z uhlíkových kompozitů, třešničkou na dortu je dálkové ovládání výklopného zadního víka.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků