Audi Q5 s faceliftem na prvních nezkreslených oficiálních snímcích

Značka Audi představuje vylepšené provedení středního ze svých současných SUV.

Automobilka Audi představila svůj model Audi Q5 na pekingském autosalonu v roce 2008, aby jím zaútočila především proti domácí konkurenci v podobě „prémiových“ SUV BMW X3 a Mercedes-Benz GLK. Ještě koncem letošního roku se má v Evropě začít prodávat modernizované provedení typu Audi Q5, jež vyniká nejen drobnými retušemi povrchu karoserie a interiéru, ale také podvozku a pohonných jednotek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Po čtyřech letech výroby modernizované Audi Q5 poznáme především podle nové masky chladiče

V rámci celkového omlazení se Audi Q5 na první pohled dočkalo především přepracované přední části karoserie s upraveným nárazníkem, nově tvarovanými sdruženými svítilnami a pozměněnou šestiúhelníkovou maskou chladiče, zatímco záď obdržela upravený nárazník a nové sdružené svítilny.

Test Audi Q5 3,0 TDI: kdo si počká...

Test Audi Q5 3,0 TDI: kdo si počká...

Modernizace interiéru se kromě odlišných obkladových a čalounických materiálů omezila prakticky jen na nový vzhled volantu, nicméně více se toho událo v místech, jež běžný uživatel za běžných podmínek nikdy neuvidí. Například podvozek má údajně přenastavenou charakteristiku s nově odladěnými pružinami i tlumiči.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zadní část karoserie dostala přepracované svítilny, interiér pak nový volant a pozměněné obkladové materiály

Nabídka pohonných jednotek má nově nabízet nižší průměrné hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků