Audi Q5: pozor, valí se sněhová koule!

16 komentářů

Spotřeba
22. června • 21:17

Na obrázkách u pal.počítače vidím průměrnou spotřebu 10l, to trošku nekoresponduje s autorovým tvrzením o spotřebě 7.8l. Výrobci učí klamat (slušně řečeno) ohledně spotřeb... V Americi by vám dali, takový boudy na lidi....

Petr
31. října • 22:26

Musím souhlasit, vlastním Q5 4x4 stejné motorizace se kterou vozí žena dítě do školky, nákupy, žádné delší trasy a reálná spotřeba je 10,77 l/100 km.

Kankunen
11. dubna • 8:32

Před FL chodí vše moc těžce. Podvozek prkenný i na komfort a volant ztuhne jako by to byl závodní speciál bez posilovače.

Zelí
10. dubna • 17:00

Dnes jsem slyšel v rozhlase (samozřejmě v autě), že u nás v loňském roce bylo z prodaných aut každé šesté typu SUV a že jejich podíl každým rokem roste. Když si čtu většinové negativní reakce na suvka na různých motoristických webech, říkám si, kdo si ta suvéčka kupuje.

Antiautomat
10. dubna • 18:58

Ono to ma aj svoje vyhody...vyssie sedim, dalej vidim, nemusim sa strachovat ze najblizsi retarder mi dochnape spodok, pripadne minimalny obrubnik si zgustne na unterbodene...Kazdopadne si ale myslim ze zvysene ´klasicke´ auto spravi tu istu pracu a lacnejsie. Mam taku koktu takze to poznam. No a SUV v terajsom podani z kategorie podobnych lesteniek by som nechcel z jedneho dobreho dovodu a tym je poddimenzovany podvozok, platit za nafuknutu kasnu nemienim..

jogurt
11. dubna • 7:30

podívej se na podvozek Q5 zespodu a sděl světu, co tam je poddimenzované

Tom
10. dubna • 18:11

Tak spousta tech co ohrnuji nos by si SUV koupila, kdyby na to bylo.
Nerikam ze vsichni, ale dost by jich bylo.

Zelí
10. dubna • 18:18

Možná na tom něco bude, protože i výrobci mají u suv nasazeny vyšší ceny a zákazníci jim to baští. Racionálně k tomu nemají žádný důvod. Těch dvacet centimetrů směrem nahoru zvýší cenu maximálně o deset tisíc.

jogurt
10. dubna • 20:56

Cenu netvoří objem železa a délka hadiček ale poptávka.

Zelí
12. dubna • 9:26

Ano, tak to jest. Zákazník má pocit, že dostává něco víc než ten větší objem vzduchu v bedně a pár metrů hadiček navíc, takže je nutno mu cenu řádně osolit.

Vana666
10. dubna • 16:26

Zajímalo by mě jak přišel autor na to že "...Normálně rozděloval mezinápravový diferenciál hnací sílu mezi přední a zadní nápravu v poměru 60:40 %..."

jzk
10. dubna • 15:55

"Vypadá jako kupé" ??? Viděl autor někdy nějaké kupé? A ne, BMW X6 není kupé (ne že by se mu tohle byť jen vzdáleně podobalo).

homer
10. dubna • 13:43

já jim ty jízdní vlastnosti v terénu věřim ale abych vylejzal před auto a zkoumal jestli ty koleje nejsou moc hluboký nebo pod sněhem neleží kamínek kterej zdemoluje břicho to mě fakt nezajímá - prostě určeno maximálně na zasněženou silnici a testování terénních schopností je úchylka redaktora

><
10. dubna • 14:42

Tak co bys chtěl, tohle je leštěnka do města, ne na chatu.

Tomáš
10. dubna • 13:42

Kdy bude test Mazdy 6? Meli byste trochu reagovat na vyvoj na trhu...

publicenemy
10. dubna • 20:36

Myslím, že test Mazdy 6 nebude v blízké budoucnosti nikde, a to nejen zde, ale i u konkurence ;-)

Doporučujeme

Články odjinud