Na obrázkách u pal.počítače vidím průměrnou spotřebu 10l, to trošku nekoresponduje s autorovým tvrzením o spotřebě 7.8l. Výrobci učí klamat (slušně řečeno) ohledně spotřeb... V Americi by vám dali, takový boudy na lidi....
Musím souhlasit, vlastním Q5 4x4 stejné motorizace se kterou vozí žena dítě do školky, nákupy, žádné delší trasy a reálná spotřeba je 10,77 l/100 km.
Před FL chodí vše moc těžce. Podvozek prkenný i na komfort a volant ztuhne jako by to byl závodní speciál bez posilovače.
Dnes jsem slyšel v rozhlase (samozřejmě v autě), že u nás v loňském roce bylo z prodaných aut každé šesté typu SUV a že jejich podíl každým rokem roste. Když si čtu většinové negativní reakce na suvka na různých motoristických webech, říkám si, kdo si ta suvéčka kupuje.
Ono to ma aj svoje vyhody...vyssie sedim, dalej vidim, nemusim sa strachovat ze najblizsi retarder mi dochnape spodok, pripadne minimalny obrubnik si zgustne na unterbodene...Kazdopadne si ale myslim ze zvysene ´klasicke´ auto spravi tu istu pracu a lacnejsie. Mam taku koktu takze to poznam. No a SUV v terajsom podani z kategorie podobnych lesteniek by som nechcel z jedneho dobreho dovodu a tym je poddimenzovany podvozok, platit za nafuknutu kasnu nemienim..
podívej se na podvozek Q5 zespodu a sděl světu, co tam je poddimenzované
Tak spousta tech co ohrnuji nos by si SUV koupila, kdyby na to bylo. Nerikam ze vsichni, ale dost by jich bylo.
Možná na tom něco bude, protože i výrobci mají u suv nasazeny vyšší ceny a zákazníci jim to baští. Racionálně k tomu nemají žádný důvod. Těch dvacet centimetrů směrem nahoru zvýší cenu maximálně o deset tisíc.
Cenu netvoří objem železa a délka hadiček ale poptávka.
Ano, tak to jest. Zákazník má pocit, že dostává něco víc než ten větší objem vzduchu v bedně a pár metrů hadiček navíc, takže je nutno mu cenu řádně osolit.
Zajímalo by mě jak přišel autor na to že "...Normálně rozděloval mezinápravový diferenciál hnací sílu mezi přední a zadní nápravu v poměru 60:40 %..."
"Vypadá jako kupé" ??? Viděl autor někdy nějaké kupé? A ne, BMW X6 není kupé (ne že by se mu tohle byť jen vzdáleně podobalo).
já jim ty jízdní vlastnosti v terénu věřim ale abych vylejzal před auto a zkoumal jestli ty koleje nejsou moc hluboký nebo pod sněhem neleží kamínek kterej zdemoluje břicho to mě fakt nezajímá - prostě určeno maximálně na zasněženou silnici a testování terénních schopností je úchylka redaktora
Tak co bys chtěl, tohle je leštěnka do města, ne na chatu.
Kdy bude test Mazdy 6? Meli byste trochu reagovat na vyvoj na trhu...
Myslím, že test Mazdy 6 nebude v blízké budoucnosti nikde, a to nejen zde, ale i u konkurence ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.