Audi Q5: pozor, valí se sněhová koule!

Polní cesty byly zasněžené, byť podle kalendáře tu už bylo jaro. Zima to nechtěla vzdát. Ideální podmínky pro test vozu s trvalým pohonem všech kol quattro.

Německý rukopis

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi Q5 je širší a nižší než BMW X3 a Mercedes-Benz GLK, bavorák je ale o 19 mm delší. Míry vozu z Ingolstadtu jsou 4629 x 1898 x 1655 mm.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Střídmý, kvalitní - takový je interiér prémiového vozu z Ingolstadtu.

Velké kupé

Diesely na pochodu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kombinovaná spotřeba na konci týdenního testu byla 7,8 l/100 km. Na robustní auto o hmotnosti 1895 kilogramů to nebylo špatné.

Ne nadarmo se Audi ve svých propagačních materiálech pyšní, že „přestože většina motorů dosahuje lepších výkonových parametrů, klesla jejich spotřeba paliva až o 15 %“. V případě testovaného vozu s jedním z nejúspornějších motorů s výkonem 130 kW (177 k) a točivým momentem 380 N.m tomu tak bylo. Tento vznětový motor se dodává se sedmistupňovou převodovkou S tronic. 

Koule přímo sněhová

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Obří zpětná zrcátka byla praktická, nic v nich nepřehlédnete. Ovšem při vyšších rychlostech byla „slyšet“.

V Česku na chvostu   

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 6 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky