Pokud teda bude vypadat jako ta pocitacova ilustrace tak to bude mooc pekne. Jinak maly dotaz, jezdim v audi s podelne ulozenym motorem a nahon mam jen na predek, nemaji nahodou vsechny audi motor podelne? Resp jak to souvisi s quattrem?
Audi A3 má motor napříč a má Haldex.
Dekuji uz sem si to nasel, je to tak, A3 ma motor napric. Ono technicke reseni bude asi zhruba stejne slozte at je motor napric nebo podel. Myslel sem ze Haldex se pouziva jen ve Vokswagenech 4motion. Tak vida.
Tak jest. A naopak, Passat V6TDI 4Mminulé generace, Phaeton a Touareg zas pro změnu nemají Haldex ale Torsen (Passat a Phaeton) resp. centrální diferenciál a přesto se jejich pohon 4kol jmenuje 4 motion.
Haldex má i zmiňovaná A3 předchozí i současné generace. Používá se ve spojení s příčným uložením motoru; současný Torsen vyžaduje uložení podélné, které je náročnější na prostor - kapota musí být delší. Údajně se ale plánuje i Torsen pro uložení motoru napříč.
Nic moc... BMW je hezčí.
evidentně je to dělaný ze sportbacku...ale mě by to nevadilo páč sportback je hezkej ale jak bylo řečeno že je to na podvozku 4... takže bych řek robusnější a vyšší quattro A4
Jo, Q7 i Q5 se mi moc líbí, určitě bych si koupil radši audi než Touraega.
jj přesně, taky se mi líbej obě (ale asi o trochu víc Q7 ) a taky bych si jednu z nich koupil radši než Touarega a né jen proto že ho má kde kdo ...postamble();
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.