Audi Q5: nové miniSUV v roce 2007

O tom, že Audi plánuje uvést na trh malé SUV pod názvem Q5, jsem už psal na konci září, když byl zveřejněn oficiální název pro velké SUV velikosti Touaregu nebo X5. To se bude jmenovat Audi Q7 a jeho příchod na trh je plánován na přelom 2005/6; podobně jako Touareg se bude vyrábět v Bratislavě.

Audi Q5 je menší než Q7, velikostí bude konkurencí např. BMW X3, Kia Sportage či Hyundai Tucson. Základem bude platforma nové generace modelu A4 quattro, dá se tedy očekávat stálý pohon všech kol, nikoliv pouze přiřaditelný. To potvrzuje i fakt, že motor bude umístěn podélně. Pro americký trh bude k dispozici i osmiválec, Evropané ocení umírněnější pohonné jednotky jako 2.7 V6 TDI či 3.0 V6 TDI.

Příchod na trh je očekáván na podzim roku 2007.

Klepněte pro větší obrázek Počítačová ilustrace

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků