Fesh info, dobry ulovok ;-)
Docela by mě zajímalo jaká je životnost benzínového motoru zakomponovaného do hybridní soustavy. Když si člověk představí, že je venku třeba -20 a benzínový motor se během popojíždění v koloně třeba na 10minut vypne, vychladne, pak se zase třeba na 5min. zapne a to samé se pořád opakuje = výfukové potrubí je stále plné vody, motorový olej nedostatečně prohřátý...
Vzhledem k tomu, že Priusy z roku 1997 stále jezdí nebude s motorem žádný problém, horší to už bude s baterkama.
no oni ještě dneska jezdí i embéčka z roku 1977...:-)
Pri nizkych teplotach sa motor nevypina. To iste ako Start/Stop u VW.
Problém je, že voda se ve výfukovém potrubí vlivem rozdílných teplot sráží i v létě (i když samozřejmě méně). To samé platí o motorovém oleji. Nedostatečné prohřátí a opakované vypínání motoru svědčit nemůže. Ještě mě napadlo, co katalyzátor - jeho účinnost je taky závislá na optimální teplotě...
Audi už dvacet let vyrábí auta s nerezovými výfuky, takže tam problém nehledej. S olejem je to horší, ale mohlo by pomoci nezávislé topení, u nás ho sice objednává málokdo, i když v každém TDI v podstatě je, v Německu je ale běžnou součástí aut a při spotřebě pár deci za hodinu je to řešení pro udržení motoru i interiéru na správné teplotě.
solarnu strechu aby sa cez den baterie dobili na cestu z prace a mame tu velmi podarene auto. Pripadne este moznost vybrat 3/4 akumulatorov pred dlhou cestou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.