Audi Q5 Hybrid: menší hybrid se dere na světlo

8 komentářů

CJo
10. listopadu • 8:17

Fesh info, dobry ulovok ;-)

simson
10. listopadu • 8:09

Docela by mě zajímalo jaká je životnost benzínového motoru zakomponovaného do hybridní soustavy. Když si člověk představí, že je venku třeba -20 a benzínový motor se během popojíždění v koloně třeba na 10minut vypne, vychladne, pak se zase třeba na 5min. zapne a to samé se pořád opakuje = výfukové potrubí je stále plné vody, motorový olej nedostatečně prohřátý...

kamil
11. listopadu • 14:00

Vzhledem k tomu, že Priusy z roku 1997 stále jezdí nebude s motorem žádný problém, horší to už bude s baterkama.

simson
15. listopadu • 9:33

no oni ještě dneska jezdí i embéčka z roku 1977...:-)

AUDI
10. listopadu • 9:31

Pri nizkych teplotach sa motor nevypina. To iste ako Start/Stop u VW.

simson
10. listopadu • 13:06

Problém je, že voda se ve výfukovém potrubí vlivem rozdílných teplot sráží i v létě (i když samozřejmě méně). To samé platí o motorovém oleji. Nedostatečné prohřátí a opakované vypínání motoru svědčit nemůže. Ještě mě napadlo, co katalyzátor - jeho účinnost je taky závislá na optimální teplotě...

jogurt
10. listopadu • 17:55

Audi už dvacet let vyrábí auta s nerezovými výfuky, takže tam problém nehledej. S olejem je to horší, ale mohlo by pomoci nezávislé topení, u nás ho sice objednává málokdo, i když v každém TDI v podstatě je, v Německu je ale běžnou součástí aut a při spotřebě pár deci za hodinu je to řešení pro udržení motoru i interiéru na správné teplotě.

Jogi
10. listopadu • 8:08

solarnu strechu aby sa cez den baterie dobili na cestu z prace a mame tu velmi podarene auto. Pripadne este moznost vybrat 3/4 akumulatorov pred dlhou cestou.

Doporučujeme

Články odjinud