Audi Q5 dostane pod kapotu i téměř třísetkoňový turbodiesel V6

Nejvýkonnějším motorem pro "běžné" SUV Audi Q5 se nyní stává šestiválec 3,0 TDI naladěný na maximální výkon 210 kW (286). Vůz vybavený dále osmistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic a pohonem Quattro s diferenciálem Torsen dokáže jet až rychlostí 237 kilometrů v hodině a zrychlit z klidu na stovku během 5,8 sekundy.

Klepněte pro větší obrázek

Srovnávací test: Audi Q7 3.0 TDI quattro vs. Volvo XC90 D5 AWD

Srovnávací test: Audi Q7 3.0 TDI quattro vs. Volvo XC90 D5 AWD

Tato verze se tedy stává nejrychlejším Q5 na trhu, pokud samozřejmě nepočítáme verzi S Q5. To vše při laboratorní kombinované spotřebě 5,7-6,2 (hodnoty se liší v závislosti na velikosti použitých kol).

Zájemce o tento vůz si musí připravit částku přinejmenším 1 488 900 Kč.

Na obrázky současné generace Audi Q5 se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků