Audi Q5 dostane pod kapotu i téměř třísetkoňový turbodiesel V6

Nejvýkonnějším motorem pro "běžné" SUV Audi Q5 se nyní stává šestiválec 3,0 TDI naladěný na maximální výkon 210 kW (286). Vůz vybavený dále osmistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic a pohonem Quattro s diferenciálem Torsen dokáže jet až rychlostí 237 kilometrů v hodině a zrychlit z klidu na stovku během 5,8 sekundy.

Klepněte pro větší obrázek

Srovnávací test: Audi Q7 3.0 TDI quattro vs. Volvo XC90 D5 AWD

Srovnávací test: Audi Q7 3.0 TDI quattro vs. Volvo XC90 D5 AWD

Tato verze se tedy stává nejrychlejším Q5 na trhu, pokud samozřejmě nepočítáme verzi S Q5. To vše při laboratorní kombinované spotřebě 5,7-6,2 (hodnoty se liší v závislosti na velikosti použitých kol).

Zájemce o tento vůz si musí připravit částku přinejmenším 1 488 900 Kč.

Na obrázky současné generace Audi Q5 se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků