Audi Q5 dostane pod kapotu i téměř třísetkoňový turbodiesel V6

Nejvýkonnějším motorem pro "běžné" SUV Audi Q5 se nyní stává šestiválec 3,0 TDI naladěný na maximální výkon 210 kW (286). Vůz vybavený dále osmistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic a pohonem Quattro s diferenciálem Torsen dokáže jet až rychlostí 237 kilometrů v hodině a zrychlit z klidu na stovku během 5,8 sekundy.

Klepněte pro větší obrázek

Srovnávací test: Audi Q7 3.0 TDI quattro vs. Volvo XC90 D5 AWD

Srovnávací test: Audi Q7 3.0 TDI quattro vs. Volvo XC90 D5 AWD

Tato verze se tedy stává nejrychlejším Q5 na trhu, pokud samozřejmě nepočítáme verzi S Q5. To vše při laboratorní kombinované spotřebě 5,7-6,2 (hodnoty se liší v závislosti na velikosti použitých kol).

Zájemce o tento vůz si musí připravit částku přinejmenším 1 488 900 Kč.

Na obrázky současné generace Audi Q5 se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků