Audi Q5 dostane pod kapotu i téměř třísetkoňový turbodiesel V6

Nejvýkonnějším motorem pro "běžné" SUV Audi Q5 se nyní stává šestiválec 3,0 TDI naladěný na maximální výkon 210 kW (286). Vůz vybavený dále osmistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic a pohonem Quattro s diferenciálem Torsen dokáže jet až rychlostí 237 kilometrů v hodině a zrychlit z klidu na stovku během 5,8 sekundy.

Klepněte pro větší obrázek

Srovnávací test: Audi Q7 3.0 TDI quattro vs. Volvo XC90 D5 AWD

Srovnávací test: Audi Q7 3.0 TDI quattro vs. Volvo XC90 D5 AWD

Tato verze se tedy stává nejrychlejším Q5 na trhu, pokud samozřejmě nepočítáme verzi S Q5. To vše při laboratorní kombinované spotřebě 5,7-6,2 (hodnoty se liší v závislosti na velikosti použitých kol).

Zájemce o tento vůz si musí připravit částku přinejmenším 1 488 900 Kč.

Na obrázky současné generace Audi Q5 se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků