Audi Q5 dostane pod kapotu i téměř třísetkoňový turbodiesel V6

Nejvýkonnějším motorem pro "běžné" SUV Audi Q5 se nyní stává šestiválec 3,0 TDI naladěný na maximální výkon 210 kW (286). Vůz vybavený dále osmistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic a pohonem Quattro s diferenciálem Torsen dokáže jet až rychlostí 237 kilometrů v hodině a zrychlit z klidu na stovku během 5,8 sekundy.

Klepněte pro větší obrázek

Srovnávací test: Audi Q7 3.0 TDI quattro vs. Volvo XC90 D5 AWD

Srovnávací test: Audi Q7 3.0 TDI quattro vs. Volvo XC90 D5 AWD

Tato verze se tedy stává nejrychlejším Q5 na trhu, pokud samozřejmě nepočítáme verzi S Q5. To vše při laboratorní kombinované spotřebě 5,7-6,2 (hodnoty se liší v závislosti na velikosti použitých kol).

Zájemce o tento vůz si musí připravit částku přinejmenším 1 488 900 Kč.

Na obrázky současné generace Audi Q5 se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků