Audi Q5 ABT: kompaktní SUV ve sportovním hávu

Dvorní úpravce koncernových vozidel si doplňuje své široké portfolio paketem pro Audi Q5, které se začalo prodávat v loňském roce. Německá společnost nyní přichází s možností, jak si tento vůz ozvláštnit a vdechnout mu trochu sportovního stylu. Vnější změny se tak projevily zcela tradičně a to novou maskou, bodykitem a zadním spoilerem a imitacemi krytů motoru a podvozku na předním resp. zadním nárazníkem. Zde si pozornost zaslouží právě střešní spoiler, který je až neobvykle velký. K tomu všemu nabízí společnost ještě pestrou nabídku 22-ti palcových kol, které na tomto voze působí přímo mohutně a to i díky použitým pneumatikám s nízkým profilem.

Uvnitř pak nechává ABT svému zákazníkovi volnou ruku při výběru růzých dekorativních lišt a koženého čalounění. Nezůstalo však pouze u viditelných změn, ale vůz má co nabídnout i po technické stránce. Vlastníte-li Audi Q5 poháněné vznětovým dvoulitrem, pak si můžete zabezpečit sadu výkonnostního vylepšení, která jej posune na hodnotu 125 kW. Samozřejmě úpravce nezapomíná ani na jeden z nejpopulárnějších motorů od Audi, třílitrový vznětový šestiválec, jehož výkon se po úpravách vyšplhal až na 228 kW. Na své však přijdou i majitelé benzínového dvoulitru TSI, jheož výkon je nyní 202 kW.
V souvislosti s výše zmiňovanými modifikacemi dostal vůz do vínku ještě větší brzdové kotouče a sportovní tlumiče, které posunuly Audi Q5 o pár mm blíže k zemi. Skoro jako sporťák...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Audi Q5 ABT
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků