TEST Audi Q5 50 TDI S line (210 kW): Možná nejlepší auto roku přišlo za pět minut dvanáct

59 komentářů

tatkasranda
13. prosince • 22:28

Ahoj vespolek, nevím co tím ten Ozík myslel,o nás,prý líných češích,to fakt nechápu, ale já jako dlouholetý fanda a nadšenec značky Audi, musím souhlasit s většinou.Sám mám A4 kombíka čtyřkolku a pořád mně baví. Přemýšlel jsem, že ji vyměním za Q5, protože se mi líbí. Po zkušební jizdě už ji nechci. Málo místa,nejede jak má a kvalita taky nic moc.. takže za mne velké,podtržené mínus.
..to asi v Audi slyšet nechtějí... bohužel je to fakt špatné auto. S.

Lukáš
5. prosince • 10:46

Q5 není rodinný vůz. Kufr je nedostačně a neprakticky malý. Když ji postavíte vedle kombíka (třeba oktávky), uvidíte, že délka co má Q5 na prostor motoru je to samé co má oktávka na kufr a opačně, prostě co vozím v Q5 před sebou mi pak chybí v kufru..

Thule
4. prosince • 20:42

Die ewig faule, untermenschliche tschechische völkerschaft muss transformiert werden. Die Tschechen werden so weit wie möglich eingedeutscht und der Rest in Arbeitslager geschickt.

Xi Xao
6. prosince • 6:04

မင်းက ဖင်ယားတယ်။
mainnk hpain yarr taal

pse
4. prosince • 21:45

Ty jsi fakt magor

Thule
4. prosince • 22:01

Haha, ich mag diesen dreckigen Untermenschen. Pack es für mich ein. Ich schicke es Wolfgang nach Berlin, er wird es mögen.

pse
5. prosince • 19:23

ja to psal uz minule jsi magor

Jarda S.
4. prosince • 16:48

Mám nový Renault Megane Etech fantastické auto. Za celý život jsem neměl nic lešího. Tiché, pohodlné, Google funkce tabletu, prostorné, tichoučké úžasné.

Petr
11. prosince • 22:45

Jel jsem tim a musim rict, ze si asi nesedel v poradnem aute.
Jinak bys to nenapsal.

BcA. Rozdráždil Lumír
4. prosince • 16:00

Stejná kola měl Megane RS

Rozerval Parkund
4. prosince • 10:23

Za celý mů prosouloženýj život mě nikdy nenapadlo, že bych snil o značce Audi. Že bych jednou chtěl Audi. Že bych si řekl wau to co jelo byla Audi. Nikdy mě ta značka nelákala nenadchla. Vždy to byl jen předražený Volkswagen.
Snad jediný model co si pamatuji, že jsem po něm snil byla první generace Audi Allroad. To auto bylo sexy a drsné. Co víc slyšel jsem, že kvalita ojeté a udržení těchto aut v provozu je na druhé zaměstnání. Sory já mám rád auta, které používám, které mě jezdí, kterých nejsem otrokem a sponzorem. A které se mě líbí a jsou pohodlné a praktické.

🏳️‍🌈
4. prosince • 10:40

duhový zlej pán by měl zájem 👍

Jaromír
4. prosince • 10:29

Je vidět, že sis vyjebal mozek z hlavy

Rozerval Parkund
4. prosince • 10:56

Tvou starou jsem taky měl. Říkala, že stojíš za hovno Jaromíre.

Jedna Bedna
4. prosince • 16:32

Tu jsi měl tak maximálně ve vlhkým snu. Ta by si o tebe ani neopřela bicykl.

Nechápu
4. prosince • 10:16

Píše se rok 98 a silnicím stále kralují atmosféry. Lidé už z pozvolna objevují přeplňované nafty. Obrovský, do té doby naprosto nevídaný zátah z nízkých otáček a spotřeba paliva 6l místo 8l-9l. Tyto výhody daly potlačit značnému nedostatku, nekulturní kravál v autě. Vlna naftomilství začíná.Proč by dnes s vynikajícími benzíny a ještě v cenovce přes dvě mega, měl někdo trpět diesloidním projevem laciný a nepříjemný motor, to fakt nechápu. To musí být automobilový šmekr každým coulem.

BcA. Rozdráždil Lumír
4. prosince • 10:42

Ano i já pamatuji 90 léta a první diesel v Cliu a R19, Peugeot 205 atd. Objem 1,9D atd lidi to pomlouvali. Jak je to těžký jak musí takové auto hodinu žhavit jak to v zimě netopí jak u toho musí být drahý servis , jak diesel do osobáku nepatří atd 😄😄😄😄😄👌atd atd atdStejná neznalost a nenávist je dnes k elektrickým autům. (osobně El.auto mám 2 roky 5 let ojetinu a nikdy bych již spalovák znovu nechtěl)Píše se rok 2023 a o vše co jsi napsal přestává být zájem. Lidé zjišťují, že se dá jezdit čistě bez smradu bez návštěv drahých smradlavých benzínek bez desetitisíců vyhozených za neustálé prolévání oleje do motoru převodovky. Že elektrická auta přibývají. Že neskutečně zrychlují. Že nikde u krajních nestojí. Lidé zjištují, jak vůbec fungují tato auta od svých známých(osobní zkušenost už jsem svezl asi 50 lidí a každý unešen nikdy v tom nejeli). Zjišťují, že lži o elektrických autech šířené idiotama nejsou pravdivé. Zjišťují, že svezení v takovém autě byl pro ně neuvěřitelný zážitek a další jejich auto bude takové taky. Pochopili, že nemusí ráno startovat zmrzlé kouřící auto a škrabat skla. Že si můžou, jako já z postele auto v mobilu vyhřát a odstoupit skla za deset minut a jedou ve vyhřátém autě. Že vlétě usednou před obchodem do vyklimatizovanéhoauta, které se jim u stojanu opět dobilo . Že neživí servis desetitisíci že své výplaty. Zjistili, že nemusí u paneláku mít ty " prodlužovačky", ale že jim takové auto bude jezdit víc jak týden na jedno nabití do práce na nákupy stejně, jako to benzínové. Že si 1 za 14 dní nabijí při nákupu u stojanu.
No jo no chvilku to bude trvat, ale spousty lidí už zjistilojaká je realita.

Nechápu
4. prosince • 10:52

Proti elektrice nic nemám. Jen to je pro mě drahé a obslužně náročné. Raději to nechám uvést do praxe průkopníky. Bohužel, zde v Čechostánu neočekávám rozvoj infrastruktury v podobě dostatečného počtu rychlých dobíječek, alespoň 150kw pro jeden slot. Teď ještě benzín, pak možna už elektrika.

BcA. Rozdráždil Lumír
4. prosince • 11:26

To: NechápuPřesně tyhle předsudky jsem měl taky, když jsem prodal své dieselové auto a poprvé šel do elektriky. První stovky km jsem neustále hlídal dojezd atd. Neznal jsem kde jsou stojany atd.Dnes vím kde jsou jelikož si je pamatuji v každém městě, jako ty víš kde jsou benzínky. Dnes mám apku EonDrive, apku MyBMW, veškeré nabíječky vč adres mám v mobilu i na display v autě. Mám sjednaný čip u Eon. Platí pro síť Eon,Pře i Čez. Faktura jednou za měsíc na mail. Pecka. Nabíječky jsou dnes v každém městě u dálnic u nákupních center. Je jich tolik, že si dokonce vybírám kterou použiji pokud potřebuji docucnout. A jelikož jsem klient Eonu využívám při cestování EonDrive.(cena) Tak jako ty si vybíráš značky benzínek já si vybírám nabíječky. Jinak nabíjím v noci doma normálně poumalým proudem 230v . Pokud potřebuji nebo jsem v obchodě tak to po dobu nákupu dám naopak na pomalé AC nabíjení. Je to šetrné k baterii. DC používám opravdu jen v nutných situacích.
Můj průměr času nabíjení za 2 roky je 10 minut dle aplikace. ( v obchodě na malém nákupu strávíte cca 30 až 40 minut) Naprosto nechápu k čemu potřebuješ 150 kW nabíječky 😄😄😄 Je vidět, že nevíš o co v praxi jde. Ale chápu tě. Také jsem nevěděl. Stejně, jako dnes vím, že je dobré nepodbíjet pod 20% a nad 80% to vše člověk zjistí provozem.Drahé? Ok každý má to na co má. Já roky makám nejsem podnikatel nemám Teslu X za 3 mega. Nemám na ni. Nemám ani na ID5 ani na nové EV. Mám I3 S 181 k za cenu dnešní škody Scala za cenu Dacie Duster atd. Nic co by bylo nedostupné.Dnes jich je v inzerci desítky.Obslužně náročné? V čem? To jsi mimo. Ba naopak to auto je , jako hračka naprosto nenáročn3. Spotřebič tichý spolehlivý živý . Každá jízda je zážitek. K tomu rádio Harman

Nechápu
4. prosince • 12:54

Jezdím často z Prahy na Liberec. Do map jsem se díval na tu vynikající veřejnou síť dobíječek, jejich rychlosti a rozmístění. Středověk. A pak je tu další záležitost, v létě dávám auto do garáže, kterou mám pod domkem a tam nebudu dobíjet ani za milion. To by hasiči nevytáhli. Jestli pro tvé užívání elektrika sedne, máš kliku. Pro mě je ještě brzy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
majkom
5. prosince • 8:15

Typek si koupil jetou elektro nakupni tasku, jezdi s ni kolem komina a dobiji u lidlu a bude tu poucovat lidi jak je elektro super vyresene;)

pse
4. prosince • 14:47

Pokud se bojíš nabíjet v baráku, tak to nechat parkovat venku přece není takový problém zvláště v létě ne? Navíc ze soláru... Většina stejně nabíjí doma a mimo jen pokud musí na dlouhých cestách. Mezi ty se ale Praha - Liberec se 111 km fakt nepočítá :-).

majkom
4. prosince • 11:39

Vyslovene universla auto… ja bych do elektron klidne sel, jen ja potrebuji auto pro rodinu, a uprimne, muzeme se bavit o dojezdu 400 km jestli staci nebo ne, ale tech cca 900 co da muj hybrid, ktery uveze 5 osob a ma kufr jak krava je porad o level dal. A ne, argument ze si mohu fajn naplanovat trasu od nabijacky k nabijecce neberu, kdyz deti zaspi, nezastavuji.. to si s hybridem dovolit mohu, s ev moc ne.. ale jinac to asi jezdi hezky, kdyz mi hybrid jede jen na elektro, je to fajn

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
BcA. Rozdráždil Lumír
4. prosince • 13:49

A nepotřebuji žádný dojezd 900 km. Zastavím si po 150 nabiju 12 minut jedu dalších 150

BcA. Rozdráždil Lumír
4. prosince • 13:48

A proč porovnáváš vůz nížší střední třídy (můj) příměstský městský a tvoje velké auto? Mě naprosto vyhovuje. Nepotřebuji 3T sráč abych si honil ego jakou mám velkou kááru. A divil by jsi se conkísta tam je idiote. A to mám 194 cm a 2 děti.Každej si kupte co chcete. Je mě to u prdele. Jen neurážejte elektrická auta, když o provozu takových aut víte hovno. Hybrid je pro takové ty sračky co by rádi elektro, ale buď na něj nemají a často by ho neumělo ani nabít ani obsluhovat. Chápu znám takových frajírků několik co o tom neví nic a raději uráží. Hybrid to je takovéto pro jistotu si sebou vezmeme řízky kdyby tam neměli jídlo. Raději oboje co. To je jako kdybych v kufru měl benzínovou centrálu z Hornbachu
Kdyby náhodou. Ne fakt ji tam nemám. Buď to nebo to. To je jako, když nevíš jestli chceš prcat baby nebo hošany.
A fakt nejezdím od nabíječky k nabíječce. To jsou zase ty ojrané hovna co jsi někde slyšel. Nějak nechápu co to má jako za hodnotu co píšeš. Pochopil bych, kdyby jsi na mě machroval a já měl IX SUV za 3 000 000 co má 3x větší baterií i výkon a tvé hybridní nic by to zadupali do země.

majkom
4. prosince • 22:15

Si vysadil leky, chapu, smutne…

pse
4. prosince • 14:20

Souhlasím, ale myslím si, že si to stejně každý rozmyslí sám, a s těmi mastodontnínmi auty ti dávám za pravdu.
Ale diskuze, která potřebuje využívat expresivních výrazů, k tomu aby prosadila svůj názor k ničemu nevede. Chápu rozčarování, ale tohle je fakt přes čáru. Zato máš ode mě minus.

petr r. (petrumr)
4. prosince • 9:28

??? tak za prvé, děcka budou raději trávit cestu v pendolínu a když na silnici, tak v autě kde to necuká. Už ani majitel Kauflandu a Lidlu včetně podřízených nejezdá v audi, vybral si bmw a ten ubytek audi je znát i u nás. Tak jestli je to nejlepší auto tak jsem zvědav a koupil bych si to nejhorší.

Jedna Bedna
4. prosince • 9:56

Nojo, ale ty jsi postiženej a ještě k tomu duševně zaostalej, takže to nikoho nepřekvapí.

petr r. (petrumr)
4. prosince • 10:54

I postižení a zaostalí vědí, že maminka v Q před školou zastaví na zákazu a ty děcka budou po mamince, ale peníze z nich udělá českou luzu.

Jedna Bedna
4. prosince • 16:30

Ty víš maximálně kulový. Apropos, už trochu zhubla ta tvoje "krasavice"?

Jogurt
4. prosince • 9:28

Jako jo, proč kupovat ctyřválec s pseudoquattrem, když je tu V6 se skvělým osmikvalzem a plnohodnotným quattrem a to celé stojí jen o 15%víc. To je rozhodně pravda. Ale pojďme ještě dál, je tu SQ5 s ještě daleko lepším V6, 355 koníky a baští v běžném provozu ještě míň. A stojí zas jen o 15% víc než V6.

BcA. Rozdráždil Lumír
4. prosince • 10:13

To auto je koncepčně 20 let zastaralé. Když vidím co prodávají za stroje v Číně, tak tohle je, jako 3310 a nový iPhone.Jestli Audi nešlápne do pedálů bude rychlý konec.

Jerman
4. prosince • 10:52

šlapat do pedálů? Audi má špičkové EV (třeba RS e-tron GT), špičkovou naftu (třeba SQ5), špičkové benzíny (třeba R8), každý si vybere podle gusta, šlapat do pedálů musí konkurence.

Jaromír
4. prosince • 10:30

Prej nový iPhone... 🤣🤣🤣

BcA. Rozdráždil Lumír
4. prosince • 11:00

Člověk normalní pochopil v čem bylo moje přirovnání a jak výrobci co tvrdili, že ten tlačítkový nikdy nic nenahradí dopadly. Volič SSPD jako jsi ty to nepochopí nikdy

pse
4. prosince • 14:11

Mno, auto a mobil je fakt rozdíl.
Se SSPD nemám nic společného ale ten touch je v autech jen z toho důvodu, že je výrobně lacinější než tlačítko.
V mobilech je proto, že myš k němu nedává smysl, Trackpad je nekomfortní, trackball příliš velký a navíc to umožňuje dynamické UX. Něco jiného je při jízdě bacit na tlačítko a nemuset koukat jestli se to povedlo protože to cítím vs sledovat co jsem (a jestli vůbec) zmáčknul.
A ještě nakonec, pokud tu zvedáš Čínu, tak si musíš uvědomit, že ne zcela vše co se marketingově prodává je skutečná realita. Navíc jsem čínských firmware / software viděl dost, a nechci se něčemu takovému svěřit aby rozhodovalo jestli se bude brzdit nebo ne.
Taky se podívej na to jak se tam žije, co je tam za režim, co hlásá a o co se snaží. To nechceš, a pokud ano, tak se tam odstěhuj a žij. Ale pořiď si jiný mail než na seznamu nebo gmailu, protože na ten se odtamtud nedostaneš. Teď začali kosit i ty VPN, a co bude dál se uvidí.
To, že to někteří nevidí (nechtějí), je problém generace (minimálně v bývalých komunistických satelitech si to někteří starší ještě pamatují) a pokud se SEAT rozhodl odtamtud dodávat své BEV (u Volva, které je celé čínské se tomu nelze divit) mi připadá být velmi krátkozraké a ve finále je to semele.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
BcA. Rozdráždil Lumír
4. prosince • 15:56

Nikde jsem nenapsal , že si auto od komoušů koupím. Jen jsem podotknul, že číňané šlapou v technologiích do pedálů nehorázným tempem a pokud tyto auta přijdou i do EU místní výrobci co nabízí např tuhle předpotopní zastaralou Audi budou mít problém. Audi by měla začít makat. U BMW to v designu i inovacích pochopilo včas. U Audi se spí.

pse
4. prosince • 21:54

No nevím teda.
Etron Q8 má po faceliftu a pokud jim dovolí software (bolest celého VW Group) tak tam mají Q6 Etron a A6 Etron v přípravě, za mě se nezdá, že by nešlapali. A zvenku (dle kamufláže a studií) to bude pecka. Jen ten software no...
A když Q4 Etron začíná na 50k EUR a Q8 na 80ti, tak by A6 / Q6 Etron nemusel být ani cenově úplně mimo.
A hlavně ta Čína je otázka co je realita a marketing. Ať se to týká dostupnosti, kvality, firmware / software. A pak také budoucí rizika, jakmile komoušům jebne s Taiwanem, tak si to auto budeš muset udržovat sám a ani záruka dovozce ti nepomůže ...

jogurt
5. prosince • 13:52

S těmi elektroaudi je to trochu složitější. Je to guláš platforem, SW problém existuje, ale dnes není primární.
Udělat e-tron (dnes Q8 e-tron) byl v podstatě šílený nápad. Bez zkušeností, na fosilní platformě MLB, v podstatě vzali prodlouženou Q5 s interiérem a infotainmentem z Q7/Q8, naroubovali jí do podlahy značně velkou baterii a dopředu i dozadu elektromotory a ono to vyšlo.
Sice za pochodu stálé vylepšování, to nejpodstatnější v listopadu 2019 a druhé v dubnu 2022 a ono se to prodávalo a prodává jak housky na krámě. 150 000ks je na prvotinu bez předchůdce neuvěřitelné číslo. A ještě ke všemu to funguje úplně bez problémů.
Q8 e-tron má po uspěchaném a nedokončeném soft faceliftu a musí vydržet do přelomu let 2026/2027. Jenže ten facelift přišel nejen napůl (původně ještě měla být baterie rozdělena na 2 části, pro rychlé nabíjení zapojené do 800V série, pro jízdu ovšem ponechána v režimu paralelním, 400V a nikdo nechápe, proč management tohle řešení za pár euro odpískal) v naprosto nepochopitelnou dobu. Zcela chybným manažerským rozhodnutím, či spíše sérií chybných rozhodnutí, odstavili kvůli uspěchanému faceliftu v nejnevhodnější dobu auto, které jim snižuje zásadním způsobem flotilové emise a chrání před pokutami za jejich překročení. A ještě navíc vyřadili z evropské nabídky vše s V8TDI (A8, SQ7, SQ8, Touareg, Bentayga, Panamera....) Takže museli kvůli pokutám za emise stopnout objednávky SQ7+ SQ8 (to nikoho nebolí, o benzínové verze není zájem), RSQ8, R8, RS3,... a řady dalších benzínových modelů. Neobjednáte, musíte počkat na 2023 a počítání gramů CO2 zase od nuly....
MLB ovšem nepůjde udržovat dlouho v elektrické verzi spolu s dalšími 2-3 elektrickými platformami, pro menší auta je navíc zbytečně robustní, mechanicky komplikovaná a drahá.
Pak je tu nadějná 800V platforma PPE a na ní e-tron GT, který se prakticky nevyrábí, protože přednost v koncernu má Taycan (již přes 100 000 (!!!)ks). A GT s dodací lhůtou 1-2 roky nikdo nechce, když daleko rychleji dostane o něco levnější dvojče s logem Porsche, tedy Taycan. A nikdo neví, zda se vůbec dodrží koncepce A6/Q6 na této platformě, tedy PPE, jak bylo původně plánováno, nebo zda do toho zase nějaký Günter, Herbert či Horst zasáhne a na poslední chvíli něco podělá.
No a třetí platforma, MEB, kterou používají ID.x.zzz, Enyaq a Q4 se pro střední a velká audi nehodí vůbec. Ostatně je to vidět na mizerných prodejích Q4, která proti "velkému" a podstatně dražšímu e-tronu jen paběrkuje. A navíc pořád řeší software, proti e-tronu má podstatně pomalejší křivku nabíjení baterie a plný výkon motorů naopak jen v úzkém rozmezí stavu nabití.
A pak je na dohled platforma další, a to SSP. Ta by měla přijít s "malým" e-audi v roce 2025 a v budoucnu být jedinou, široce sdílenou.
Nooo, já si myslím, že je to blbost a že na ní velká audi nepřejdou, byť si blázen a koncernový hrobník Herbert Diess (než ho vyhodili) myslel opak.

.
4. prosince • 13:18

Co je SSPD?

Tias
4. prosince • 9:06

Vyložim manželku s detma v hotelu a půjdu co? Prohánět se někam s 2tunovým Dieselovým SUV od Audi, co mi přeřadí někde za 3,5 tisíc otackama? To musí byt ale strašná prča, něco jako: Stačí doorat pole, vyhodit manželku s detma a můžete jet prohánět traktor po okreskách! Tohle bych mohl čisté teoreticky považovat za možný v něčem jako je X3M40i a i tam by to bylo spis úsměvné.

BcA. Rozdráždil Lumír
4. prosince • 10:11

Tias
Ty vyhodíš tam maximálně svou zapařenou tlustou starou před Penny Marketem ze své 20 let Fabie až poběží pro vejce v akci.
😄😄😄😄👌

Tias
4. prosince • 12:16

Ne vážně, tady někdo fakt ridi setihrnek v naftě v suv a přijde mu to taková zábava, ze se jede ještě projet někam na okresku? Jako mám něco najeto v F Pace D300, a x3, což by měly byt modely alá “vrchol sportovnosti” mezi menšími premiovymi suv (ještě tak macan) a ani v jednom by mě ani nenapadlo nic jiného než, ze je to fajn auto na cestu z A do B, primárně v zimě a na dálnici.

Jedna Bedna
4. prosince • 16:28

X3? Ani omylem, v USA sestavená naleštěná bída. No a ten Macan je dvojče Q5, jen tak čirou náhodou.

Tias
4. prosince • 16:33

Tak samozřejmě, macan je uplne stejný jak Q5, teda až na motory, převodovku, koncepci pohonu a skoro vsechno ostatní :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jedna Bedna
4. prosince • 16:50

ale blbost. Macan je kopie Q5, totožná platforma Audi MLB, zcela identický podvozek, motory má shodné s Audi (2,0TFSI a 2,9TFSI). Jediný významnější rozdíl je převodovka, Macan má sedmirychlostní dvouspojku, což ve srovnání s ZF HP8 rozhodně není výhra.

Tias
4. prosince • 19:07

Krásná demagogie, Macan je na platformě staré Q5, výrobní roky 2008-2017, 2.9 TFSI samozřejmě v Q5 není, jediný shodný motor je 2.0, Q5 nemá jedinou verzi s benzínovým šestiválcem. Dále úplně jiná koncepce pohonu, Macan ženě primárně zadek a přední jen připojuje, zatímco Q5 ma quattro. Zcela jiné nastavení podvozku, tlumičů, něco si o tom přečti, než začneš poučovat. Prý 2.9 tfsi, bohovi....

Tias
4. prosince • 19:41

A ro se bavíme po technické stránce o vrcholu Q5, nižší verze mají quatru ultra a jestli se nepletu tak aisin

jogurt
5. prosince • 13:05

Však se tu nebavíme o sociálních edicích Q5, ale o vrcholu, tj. Q5 50TDI a SQ5 (kde je mimochodem také preferovaný zadek v poměru 40:60).
A ty jsou jednoznačně technicky nad Macanem. S jediným otazníkem, a to je Macan GTS, kde lze vést polemiku, zda plus 100HP je důvod pro nadšení z Macanu, nebo plus 150Nm a současně lepší převodovka, lepší systém 4x4, elektrické dmychadlo a o 40% nižší spotřeba naopak důvod k preferenci SQ5.

Tias
6. prosince • 12:50

Co konkrétně je technicky nad Macanem u sestivalcoveho Dieselu se stálým pohonem 4x4. Pokud si poklidný otec od rodiny, kterému nevadí fakove výfuky, motor, ktery nemá žádný zvuk a pochybný tah kdykoliv nad 150 km/hod, mezi 0-100 km/h preradi 3x místo 1x, tak je pro tebe dieselové Audi asi zajímavý. Pokud chceš ale řídit, utíkej! Cokoliv v Macanu, s výjimkou toho 2.0, sežere na silnici ten 50 diesel zaživa. Měl jsem nedávno setkání s Macanem S - nově 380 koni, benzin 6 válec, stovka za 4,6. A když před zatáčkou zařadíš 2ku, otáčky vyletí k červenému pasmu, auto krásné zní, a z té zatáčky té vyvede přes zadek, o tom všem si v 50tdi Q5 můžeš nechat leda zdát. Vlastne ani nechápu, zda ten motor nedokáže dotáhnout to auto na 250, (max 240), nebo je to limiter.

Jaroslav Bašta
6. prosince • 14:06

No tak když ke štěstí potřebuješ éééén-ééén-brmbrmbrm-éééén, tak jo. Normálním lidem vyhovuje víc jak to jede, jestli se v tom příjemně cestuje, kolik to baští a neřeší, jestli je na začátku červeného proužku 5 nebo 7, to je úplně fuk.

Tias
6. prosince • 15:03

Tak si přečti článek, tam se píše, ze s dieselovým Q5 vyložíš rodinu a jdeš se samy štěstím a radosti z řízení ještě projet, jsem rad, ze tuhle nesmyslnou domněnku z článku vyvracis, taky se mi zda nereálná

Jaroslav Bašta
6. prosince • 16:00

Nic nevyvracím ani nepotvrzuji, to jsou jen tvoje pubertální představy. Co píše nějaký poloamatér v redakci, je mi celkem jedno, dám zásadně jen na vlastní zkušenost.
A pokud se chci opravdu pobavit, pak si určitě nevyberu žádné SUV a vůbec nic s benzínovým motorem. Nejlepší zábava je s RS e-tron GT. A to přesto, že nemá žádný otáčkoměr a nedělá ééén-éééén-brmbrmbrm.

Tias
6. prosince • 16:30

2,5 tuny zábavy bez řidiče. Tak už jsme doma....

Jaroslav Bašta
7. prosince • 9:05

No já fakt nemůžu za to, že jsi hloupej.

Tias
7. prosince • 14:53

Jaroušku, je to jako v životě, buď poznáš charakter, nebo ses proste Jaroušek…

Jedna Bedna
7. prosince • 15:43

No ale ty jsi fakt hňup, takže Jarouš to má správně.

Jedna Bedna
4. prosince • 9:58

Budeš,rád, když s tím baworem dojedeš od pumpy k pumpě a na cestě nezůstaneš viset kvůli 5 cm sněhu.

Doporučujeme

Články odjinud