Audi Q5 2013: "esko" dorazí do ČR na jaře 2013 (+foto z prezentace)

Seznam kapitol
  1. Audi Q5 2013
  2. Fotogalerie

Audi modernizovalo SUV Q5. Novinky se týkají jak designu (např. upravená maska chladiče, přepracované světlomety), tak především techniky. Například dvoulitrový benzinový čtyřválec přichází kompletně přepracovaný (nová hlava válců, do které je integrován kvůli rychlejšímu ohřátí výfuk, u manuální převodovky ohřívání pomocí chladícího systému…). Na detaily kolem faceliftu se podíváme podrobněji příští týden.

Audi Q5: facelift v detailech, fotkách i na videích

Audi Q5: facelift v detailech, fotkách i na videích

Největší novinkou faceliftu je ale příchod provedení SQ5 s dvakrát přeplňovaným naftovým šestiválcem o výkonu 313 koní. Také tohle auto jsme si nedávno vyzkoušeli v rámci prvních jízdních dojmů a vy se už teď můžete těšit na zajímavý článek. Mimochodem v průměru jsme během svižných testovacích jízd jezdili za jedenáct litrů.

Bohužel stále platí, že cena pro český trh stanovena není a že se u nás první naftové „esko“ představí až na jaře příštího roku. Na německém trhu už cenu znají. Vrcholné Q5 si Audi cení na 58 500 eur. Není to málo, ale přesto se nemusíte bát, že by nebylo za co připlácet. Základní verze má například mechanicky stavitelné obě sedačky i volant...

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi Q5 2013
  2. Fotogalerie
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků