Audi Q4 e-tron 50 quattro má české ceny. Elektrická čtyřkolka není o moc dražší

Audi doplňuje nabídku elektrického SUV o silnou čtyřkolku s dojezdem 488 km.

První české ceny Audi Q4 e-tron, prémiového sourozence Škody Enyaq iV a Volkswagenu ID.4, jsme vám přinesli už na konci minulého měsíce. Tehdy jsme se dozvěděli sumy za základní specifikace s pohonem pouze zadní nápravy, tedy Q4 e-tron 35 a Q4 e-tron 40, kdy základní varianta vyjde na 1.157.900 Kč a silnější na 1.332.900 Kč.

TEST Audi S3 Sportback TFSI (228 kW): Tak mi to teda nandej, bejby!

TEST Audi S3 Sportback TFSI (228 kW): Tak mi to teda nandej, bejby!

Aktuálně však už Audi spouští i předprodej nejsilnější verze Q4 e-tron 50 quattro. Pohon všech kol zajišťuje dvojice elektromotorů o kombinovaném výkonu až 220 kW. Z 0 na 100 km/h zrychlí vůz za 6,2 sekundy. Baterie o kapacitě 82 kWh (z toho 77 kWh využitelných) vydrží na ujetí až 488 kilometrů dle normy WLTP.

Již ve standardu pak můžete počítat s designovým provedením Advanced, obsahující kontrastní lakování, specifický nárazník a 19“ kola s pětipaprskovým Aero designem, doplněný o progresivní řízení. Paket S line je otázkou volby. Základní cena Audi Q4 e-tron 50 quattro je 1.493.900 Kč.

Audi Q4 e-tron má první české ceny. Jak si vede proti Škodě Enyaq iV a VW ID.4?

Audi Q4 e-tron má první české ceny. Jak si vede proti Škodě Enyaq iV a VW ID.4?

Metalíza je za 24.700 Kč a 20palcová kola za minimálně 39.600 Kč. Zajímavostí je pak třeba modrá edice Geysir za 168.000 Kč, která se vedle modrého laku vyznačuje 21palcovými koly, S line paketem interiéru, sportovními sedadly a sportovním podvozkem.

Audi Q4 e-tron: První české ceny a dostupná technická data
Varianta Q4 e-tron 35 Q4 e-tron 40 Q4 e-tron 50 q
Kapacita akumulátorů [kWh] 52 77 82
Výkon, točivý moment 125 kW, 310 N.m 150 kW, 310 N.m 220 kW, 460 N.m
Dojezd WLTP [km] 341 520 488
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,0 8,5 6,2
Maximální rychlost [km/h] 160 160 180
Min. provozní hmotnost [kg] 1965 2125 2135
Základní cena [Kč] 1.157.900 1.332.900 1.493.900

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Dlouhodobý test Toyota Yaris 1.5 Hybrid: Zajetá! Super spotřeba je standard (1. díl)

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

S titulem evropské Auto roku 2021 (COTY) přichází velká zodpovědnost. A k tomu všemu nové Toyotě Yaris přibyl další úkol: sloužit po dobu šesti měsíců v naší redakci. Nyní přišel čas na první report.

včera | Jan Mička | 38 příspěvků
TEST Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD Sport Line: Šetříme, teď už implicitně

Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD

V této chvíli už Cé-Er-Véčko ve vlastní konfiguraci koupíte jenom jako hybrid. Absence možnosti výběru starosvětského pohonného ústrojí sice zamrzí, ale budoucím majitelům to díky dobrému fungování zřejmě vadit nebude.

18.  6.  2021 | Richard Herbich | 9 příspěvků
TEST Renault Arkana TCe 140 EDC: Velká show na skromných základech

Renault Arkana TCe 140 EDC

Stále se nemůžete rozhodnout mezi Meganem Grandtour a GrandCoupé? Řešení má automobilka ve formě SUV s tvary kupé. Prostorem nešetří, ale co vaše peněženka?

15.  6.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků